Samen met hoofdcoach willy & jamie
Last edited by Tharec on 14 Sep 2011 19:24, edited 1 time in total.

het lijkt net of je een cumshot tussen je ogen hebt gehad op deze fotoDanny H wrote:
dat zou zo kunnen, was toen knap na de klote. Energie op.Jurheinen wrote:Hmmm, dan stond jij aan het einde van Q-baas heel vaak naast me danny
Ja ik ook hoor, stond alleen nog maar wazig om me heen te kijken haha... Stond je dicht bij Davey enzo?Danny H wrote:dat zou zo kunnen, was toen knap na de klote. Energie op.Jurheinen wrote:Hmmm, dan stond jij aan het einde van Q-baas heel vaak naast me danny
welk filmpje :o ?Rawbin wrote:Hahahah ik zat op yt filmpjes te kijken van Q-Base. Zag ik jou toch wel op een filmpje, maar ik wilde het eerst niet gelovenmaar dat ben jij dus wel!
FilmpjeRawbin wrote:Hahahah ik zat op yt filmpjes te kijken van Q-Base. Zag ik jou toch wel op een filmpje, maar ik wilde het eerst niet gelovenmaar dat ben jij dus wel!
Daar heb ik wel even bij in de buurt gestaan ja!Jurheinen wrote:Ja ik ook hoor, stond alleen nog maar wazig om me heen te kijken haha... Stond je dicht bij Davey enzo?Danny H wrote:dat zou zo kunnen, was toen knap na de klote. Energie op.Jurheinen wrote:Hmmm, dan stond jij aan het einde van Q-baas heel vaak naast me danny
Dat zou kunnen kloppen, daar heb ik toen de meeste tijd besteed.Almighty wrote:Gewoon uren naast je gestaan, Danny. Op Decibel in de Loudness volgens mij
hahaha, ja toen ik hem zo terug zag dacht ik.. laat maarKSwoosh wrote:haha jRn toch maar een andere foto gepakt
Rawbin wrote:robkuh1990 wrote:
BIER!
BIER!

verstandigjRn wrote:hahaha, ja toen ik hem zo terug zag dacht ik.. laat maarKSwoosh wrote:haha jRn toch maar een andere foto gepakt
Heb ik jou nog gezien? Naam klinkt me wel bekend in de oren maar weet t allemaal niet meer..PierrePruuk wrote:Ey ik heb jou gezien op Q-base en je ging keihard volgens mij.
PierrePruuk wrote:Mwah, je hebt alleen bijna over mijn schoenen heen gekotst

Je lijkt wel stoned. Random epicness ftw!Danny H wrote:
Fly like a rocketpecola-tje wrote:
Ik zoals ik er de halve avond bij liep op Q-Base, met een raketje in mn hand
Cee Uu Em Es Ha Oo TeeKSwoosh wrote:het lijkt net of je een cumshot tussen je ogen hebt gehad op deze foto