Ohhhhh noo not again. 
En nu moet je ze eigenlijk wel zien zoenen, zodat mijn photobomb wel goed is deze keer
Haha ja dat is die kerel van dumpert jaroberttt wrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
stond ook op dumpert na mysteryland
Zit je bij die dwaas in de klas?roberttt wrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
ja dat is die kerel van mysterylandroberttt wrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
Ja bij NederlandsDakpan wrote:Zit je bij die dwaas in de klas?roberttt wrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
Haha vetroberttt wrote:Ja bij NederlandsDakpan wrote:Zit je bij die dwaas in de klas?roberttt wrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
stond ook op dumpert na mysterylandgeweldig dit
( en nog wat vakken )
hij doet systeembeheer, ik applicatie ontwikkelaar( beide klas 3 )
Episch BanaanMr Lellebel wrote:
Thijs (Banaanslak) probeerde het ook

Haha lijkt best wel iddkatamaran wrote:Haha Banaanslak, je doet me denken aan iemand. Hahahahaha, Tom, je weet wel, het overhypde kutjoch die eens vuurwerk afstak.![]()
Ja en toen 10 seconden later wilde ik mijn vuurwerkje oppakken en verbrandde ik mijn hand gvd.Rawbin wrote:Thijs heeft een leuk vuurwerkje afgestoken, YES YES YES YEAAAAAAAAAAH