Ohhhhh noo not again. 
En nu moet je ze eigenlijk wel zien zoenen, zodat mijn photobomb wel goed is deze keer
Haha ja dat is die kerel van dumpert jawrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
stond ook op dumpert na mysteryland
Zit je bij die dwaas in de klas?wrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
ja dat is die kerel van mysterylandwrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
Ja bij Nederlandswrote:Zit je bij die dwaas in de klas?wrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
Haha vetwrote:Ja bij Nederlandswrote:Zit je bij die dwaas in de klas?wrote:hey dat is mijn klasgenoot ( of kan dat niet )lijkt er wel sprekend op ..
stond ook op dumpert na mysterylandgeweldig dit
( en nog wat vakken )
hij doet systeembeheer, ik applicatie ontwikkelaar( beide klas 3 )
Episch Banaanwrote:
Thijs (Banaanslak) probeerde het ook

Haha lijkt best wel iddwrote:Haha Banaanslak, je doet me denken aan iemand. Hahahahaha, Tom, je weet wel, het overhypde kutjoch die eens vuurwerk afstak.![]()
Ja en toen 10 seconden later wilde ik mijn vuurwerkje oppakken en verbrandde ik mijn hand gvd.wrote:Thijs heeft een leuk vuurwerkje afgestoken, YES YES YES YEAAAAAAAAAAH