Oke, je komt regelrecht van de miskraam afdeling... Is wat netter verwoordBanjoMovies wrote:Yo waddap man, niet lauw om te zeggen man.Uberhout wrote:Wel zielig eigenlijk, hij is zowel geestelijk als lichamelijk mislukt..
Klaag maar.AniThing wrote:maar waarom heeft ze kleren aan?
Is die vriendin van jou toevallig vrijwilligster of wat dan ook bij Dynamo, Eindhoven?Nemesyz wrote:Mijn vriendin, Sjuul, Tuneboy, Ik
Was dit naast de tropics? stonden elke keer van die meiden met bikini aan.jRn wrote:
Paar dagen terug op vakantie in Spanje.
Nope, dat is Nadih Marinus... ook klein meidje..Draidy wrote:Is die vriendin van jou toevallig vrijwilligster of wat dan ook bij Dynamo, Eindhoven?Nemesyz wrote:Mijn vriendin, Sjuul, Tuneboy, Ik

Nee, St Tropsuikerklontje wrote:Was dit naast de tropics? stonden elke keer van die meiden met bikini aan.jRn wrote:
Paar dagen terug op vakantie in Spanje.
Nee die bedoel ik niet.Chris Two wrote:Nope, dat is Nadih Marinus... ook klein meidje..Draidy wrote:Is die vriendin van jou toevallig vrijwilligster of wat dan ook bij Dynamo, Eindhoven?Nemesyz wrote:Mijn vriendin, Sjuul, Tuneboy, Ik
Maar die van dynamo heeft piercings

rofl, ik wist niet dat jij een vriend van koen en bart bent..Wildstylerz wrote:
zittend enal
was jij dan met therashirtJorgvv wrote:Oh dus jij bent wildstylerz, heb nog een hele tijd met koen & joost staan buurten
stynch wrote:rofl, ik wist niet dat jij een vriend van koen en bart bent..Wildstylerz wrote:
zittend enal
Ik was met maximize en seneeq, die moeten ook draaien op output.. wij liepen steeds iedereen te vervelen met die stickers..
Kei zuiver! Sowieso naar output toe:)Wildstylerz wrote:was jij dan met therashirtJorgvv wrote:Oh dus jij bent wildstylerz, heb nog een hele tijd met koen & joost staan buurten
stynch wrote:rofl, ik wist niet dat jij een vriend van koen en bart bent..Wildstylerz wrote:
zittend enal
Ik was met maximize en seneeq, die moeten ook draaien op output.. wij liepen steeds iedereen te vervelen met die stickers..
haha ik heb ook een sticker op me shirt gehad weet niet van wie maar wel van output:P slammers

Lol haha, iWildstylerz wrote:stynch wrote:rofl, ik wist niet dat jij een vriend van koen en bart bent..Wildstylerz wrote: zittend enal
haha ik heb ook een sticker op me shirt gehad weet niet van wie maar wel van output:P slammers