Ik was hem al aan het opzoeken op youtube
Maar wel schattig hoor
Maar wel schattig hoor
scheer jij je wel eens?Daveytl wrote:Pete en ik tijdens carnaval![]()
HahaPommer wrote:Ik was hem al aan het opzoeken op youtube![]()
Maar wel schattig hoor
Nou en? Kan het nog steedsDaveytl wrote:HahaPommer wrote:Ik was hem al aan het opzoeken op youtube![]()
Maar wel schattig hoorKon ik ook wel verwachten. Maar helaas, Peter en ik hadden beiden een heel leuk meisje gisteren
Laconiek baardjebiscuit wrote:scheer jij je wel eens?Daveytl wrote:Pete en ik tijdens carnaval![]()
[img]Foto[/img]
oh no he didn't!
Henk-Jan wrote:Owned
Vond 't wel een goede vraagDaveytl wrote:Henk-Jan wrote:Owned![]()
Maar wat is dat voor vraag dan van Biscuit? Of ik me wel eens scheer
![]()
Biscuit houd van gladgeschoren jongetjes, dan zien ze er jonger uit.Daveytl wrote:Henk-Jan wrote:Owned![]()
Maar wat is dat voor vraag dan van Biscuit? Of ik me wel eens scheer
![]()
valt wel mee, en ook al zou hij zich idd niet scheren, wat dan nog?biscuit wrote:ja je kaak lijkt wel ongeschoren zo van: ik-heb-800-jaar-niet-gescheerd.
Dat is er bij mij na een halve dag alweerbiscuit wrote:ja je kaak lijkt wel ongeschoren zo van: ik-heb-800-jaar-niet-gescheerd.
ga ff heel gauw van jezelf houden en val me niet lastig met jouw praat. ik ben t zat.Bart0ving wrote:Biscuit wil weten hoe het is om baardgroei te hebben en is jaloers als anderen het hebben.
Dit is van 4 dagen of zo. Had idd geen zin om te scheren. 800 jaar vind ik persoonlijks enigszins overdreven.biscuit wrote:ja je kaak lijkt wel ongeschoren zo van: ik-heb-800-jaar-niet-gescheerd.
Ik heb nog babyhuidjetommetjeuh wrote:Dat is er bij mij na een halve dag alweerbiscuit wrote:ja je kaak lijkt wel ongeschoren zo van: ik-heb-800-jaar-niet-gescheerd.
Maak d'r n end an!biscuit wrote: ik ben t zat.
Zo ziet her er bij mij al na 1 dag uit denk ik dus niet zo overdrijvenbiscuit wrote:ja je kaak lijkt wel ongeschoren zo van: ik-heb-800-jaar-niet-gescheerd.
Haha thanks Azuramrazura wrote: Staat je goed man zon baardje. Helemaal gladjes is voor nichten

Deze kunnen nooit ouder dan 18 geweest zijn. Zij weten nog niet wat mannen zijn joh. Het feit dat je de mening aantrekt van een groepje aandachtshoeren is een stuk stommer. Tuurlijk zullen er wat dames zijnbiscuit wrote:paar vrouwtje van afgelopen zaterdag vonden t niet lekker dat ik mn baardje liet staaan. ik heb m nachts nog toen ik thuis kwam vanaf gehaald!
Je had trouwens toch ook lang haar in de zomer? Dit korte staat je veel beter man.Daveytl wrote:Haha thanks AzuraHelemaal glad vind ik idd ook niks, maar snorharen wel altijd bijwerken natuurlijk.
Hier trouwens nog een foto van de groep met wie ik naar carnaval ging. Om een beetje on-topic te blijven
[img]foto[/img]