Ey daar sta ik ook nog op 
Én Henk-Janmandy wrote:HAahahah en davey
die vingertjes
Én Henk-Janmandy wrote:HAahahah en davey
die vingertjes
Adaro lijkt me duidelijk, maar die van The Machine?Pommer wrote:We hebben ook al de broertjes van The Machine & Adaro gezien.
Die gast die aan het begin vooraan stond met die brilpatrickjeb wrote:Adaro lijkt me duidelijk, maar die van The Machine?Pommer wrote:We hebben ook al de broertjes van The Machine & Adaro gezien.
Oooh die gastPommer wrote:Die gast die aan het begin vooraan stond met die brilpatrickjeb wrote:Adaro lijkt me duidelijk, maar die van The Machine?Pommer wrote:We hebben ook al de broertjes van The Machine & Adaro gezien.Had ook wel wat weg van 1/2e Toneshifterz.

SwooshRawbin wrote:Hahaha ik zie Jurhein z'n hoofd weer
edit: nee toch niet, die heeft een wit shirt aan. Wie is dat dan wie z'n mond wagenwijd op staat, zo van:
Die had ook een wit shirt aan.Jurheinen wrote:SwooshRawbin wrote:Hahaha ik zie Jurhein z'n hoofd weer
edit: nee toch niet, die heeft een wit shirt aan. Wie is dat dan wie z'n mond wagenwijd op staat, zo van:
Er staat letterlijk een post boven je dat swoosh een wit shirt aan had, moeilijk he?Chris Two wrote:tis swoosh!
er staat ook dat het volgens mij jefferd wastommetjeuh wrote:Er staat letterlijk een post boven je dat swoosh een wit shirt aan had, moeilijk he?Chris Two wrote:tis swoosh!