shop die duckface foto van HJ maarsjobie wrote:Gaat weer nergens over hier![]()
Wanneer komen er foto's die weer geshopt kunnen worden?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Mr Lellebel wrote:
Feateau
-
G
Jurheinen wrote:Mr Lellebel wrote:
Feateau![]()
![]()

-
B
Prachtig hoe iedereen gromt en dan dat te blije hoofd van Nando ertussenMr Lellebel wrote:
[img]tokkeletok[/img]
-
G
meneer vos had overigens wel verdacht grote pupillen als ik zo de fotos terugkijkBanaanslak wrote:Prachtig hoe iedereen gromt en dan dat te blije hoofd van Nando ertussenMr Lellebel wrote:
[img]tokkeletok[/img]
Doe ik helemaal m'n best om er een mooie foto van te maken, sta je tussen zulke figuren 
-
B
Voor jou hier een mooie foto danPommer wrote:Doe ik helemaal m'n best om er een mooie foto van te maken, sta je tussen zulke figuren

-
G
hij is nog erger als ie toen leek
en volges mij snapt klos em ook niet helemaal 
Weer Jurriën's gezicht dat geshopt wordt 
Nee joh kerel en jij dan probeerde je super sayain te worden ofzo?Banaanslak wrote:Prachtig hoe iedereen gromt en dan dat te blije hoofd van Nando ertussenMr Lellebel wrote:
[img]tokkeletok[/img]
Mr Lellebel wrote:Voor jou hier een mooie foto danPommer wrote:Doe ik helemaal m'n best om er een mooie foto van te maken, sta je tussen zulke figuren![]()

Haha vind je het gek, dat blije gezicht van hem is echt geweldigDaveytl wrote:Weer Jurriën's gezicht dat geshopt wordt
-
B
Hahamrazura wrote:Nee joh kerel en jij dan probeerde je super sayain te worden ofzo?Banaanslak wrote:Prachtig hoe iedereen gromt en dan dat te blije hoofd van Nando ertussenMr Lellebel wrote:
[img]tokkeletok[/img]
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Pommer wrote:Haha vind je het gek, dat blije gezicht van hem is echt geweldigDaveytl wrote:Weer Jurriën's gezicht dat geshopt wordt
alleen is de photoflopper Mandy vergeten 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Is denk ik met opzet gedaanRuubiie wrote:alleen is de photoflopper Mandy vergeten
Die lukte helemaal van geen meter, vond het wel mooi zo 
De rest is wel goed gelukt wil je zeggen?sjobie wrote:Die lukte helemaal van geen meter, vond het wel mooi zo
NeePommer wrote:De rest is wel goed gelukt wil je zeggen?sjobie wrote:Die lukte helemaal van geen meter, vond het wel mooi zo
Vandaar ook "Helemaal van geen meter"
Sommige trouwens wel though
Man o man, ik heb eigenlijk altijd een hekel aan dat soort foto'sKSwoosh wrote:hij is nog erger als ie toen leeken volges mij snapt klos em ook niet helemaal
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago

Vriendin van Mandyy? - Mr. Lellebel - Mandyy

Boven: El mare - Henk-Jan - Tommetjeuh - Banaanslak - Kswoosh - Chukkels - Mr. Lellebel - Daveytl
Onder: Klos - Patrickjeb - Nando - Jurheinen