2 Tosti's erin knallen, beetje FIFA tussendoor en 14:00 - 22:00 werken dan weekend hebben
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
FLINK HARD ZEIKEN OP ALLES WANT ERGENS MOET T TOCH GEBEUREN.
20:30 al weekend ipv 22:00, me vriendin komt zo en dan wat vrienden en bij mij chillen, morgen shoppen
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Straks eerst Paintballen met werk en daarna naar Adaro in plaatselijke discotheek. 
zo ff stad booschappen doen en ff langs kapper denk
vanaaf nog ff voetjebal kijke en door naar amsterdam om daar gezellig dansje te doen
vanaaf nog ff voetjebal kijke en door naar amsterdam om daar gezellig dansje te doen
Werken (al klaar), chillings en avondje hardcore italia 
OverstuurdMagnetron wrote:Werken (al klaar), chillings en avondje hardcore italia
Ik ga daar 2 november heen, theracords celebrates
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Nu douchen en klaarmaken voor een feestje van de vader van een kamaraad, die is 50 geworden dus tanken ohne ende 
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Zuipen
Yesyes, ik hopelijk ook! Als ik kom maar even dansenThe Venator wrote:OverstuurdMagnetron wrote:Werken (al klaar), chillings en avondje hardcore italia?
jaMagnetron wrote:Yesyes, ik hopelijk ook! Als ik kom maar even dansenThe Venator wrote:OverstuurdMagnetron wrote:Werken (al klaar), chillings en avondje hardcore italia?
Avond/nacht excursie naar UPS aircraft operation in Keulen 
-
B
School, sportschool en 020 kijken
vandaag: stage, 5 uur trein, tapas vreten met vrienden.
morgen: stage, vriendin.
donderdag: stage, werken.
Vrijdag: stage, cafe ofzo
Zaterdag: uitslapen, filmpjes kijken, THRILLOGY
Zondag: paar uurtjes slapen, lootjes trekken voor sinterklaas met familie, Feyenoord - Heracles kijken, verjaardag van vriend.
Druk weekje.
Maar nu hoef ik gelijk hier niets meer te posten.
morgen: stage, vriendin.
donderdag: stage, werken.
Vrijdag: stage, cafe ofzo
Zaterdag: uitslapen, filmpjes kijken, THRILLOGY
Zondag: paar uurtjes slapen, lootjes trekken voor sinterklaas met familie, Feyenoord - Heracles kijken, verjaardag van vriend.
Druk weekje.
Maar nu hoef ik gelijk hier niets meer te posten.
School, leren, werkstuk maken, bijles, leren en daarna Ajax kijken

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Fitness 
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
producen, misschien nog ff mixen en voetbal kijken
Werkstuk weet ik nog niet zeker, de rest klopt welHardstyleForEvah wrote:, leren, werkstuk maken, bijles, leren en daarna Ajax kijken![]()
Stage, Feyenoord - Hoek kijken. Helaas niet naar Excelsior 31 - Heracles omdat je alleen kaarten kan kopen tijdens kantoor uren bij het stadion.... Mja dan zit ik op stage.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
stageopdrachten maken, nieuwe server installeren, biertjes drinken in de stad en dan Feyenoord - Hoek!
In de pauze?Parvuz wrote:Stage, Feyenoord - Hoek kijken. Helaas niet naar Excelsior 31 - Heracles omdat je alleen kaarten kan kopen tijdens kantoor uren bij het stadion.... Mja dan zit ik op stage.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dartwedstrijd vanavonddd