Omdat het veel cooler is als je er niet bij staat dan dat je er wel bij staathdhessel wrote:waarom sta ik er nog niet bij
Active topics in Off-Topic
Moderators
Qnalqut;
De jongen die met ons mee ging afteren en het overleefde zonder enige ervaring.
Soort van Harry Potter, maar dan beter.
De jongen die met ons mee ging afteren en het overleefde zonder enige ervaring.
Soort van Harry Potter, maar dan beter.
Excuses dat er al een tijdje geen update is geweest. Heb het een beetje druk de laatste tijd, en zeker in dit topic neemt het aardig wat tijd in beslag om alles in de startpost te zetten. Zal proberen deze week een gaatje (zeg maar gat
) te vinden voor een update 
Nando: gaat het hardst/langst los van iedereen. WAT EEN HELD! 
haha ja stampen kan die welDaveytl wrote:Nando: gaat het hardst/langst los van iedereen. WAT EEN HELD!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Hoezo? Is die niet zo goed in andere dingen?Iris93 wrote:haha ja stampen kan die welDaveytl wrote:Nando: gaat het hardst/langst los van iedereen. WAT EEN HELD!
Hahaha daar hoor je mij niet over klagen. 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Komt er ook niet echt geweldig uit, maar laten we het hier maar bij houden voordat het een beetje te off topic gaat 
Ik ga daar hier ook geen uitgebreid verslag over geven
vandaar.
Idd. Weer ontopic.
Idd. Weer ontopic.
Banaanslak: om zijn belachelijke prethoofd
Iris93: haar voorliefde voor the r3bels platen
Nando: om zijn stampkwaliteiten, waarmee hij de hele vloer overstuiterd!
Chukkels: om zijn verschrikkelijke prethoofd bij drankgebruik
Olijfboompje: heeft bewezen om WEL hard los te kunnen gaan, en te kunnen stampen op 1 vloeiend tempo zonder onderbrekingen
Mr.Lellebel: om zijn foto-momentjes, altijd met de camera op de juiste plek en juiste tijd
Pommer: om zijn welgemeende knuffeltjes
squirrie: 1 woord: Pokerface!!!
echte-oostzaner: zijn kuif, en zijn smile
Iris93: haar voorliefde voor the r3bels platen
Nando: om zijn stampkwaliteiten, waarmee hij de hele vloer overstuiterd!
Chukkels: om zijn verschrikkelijke prethoofd bij drankgebruik
Olijfboompje: heeft bewezen om WEL hard los te kunnen gaan, en te kunnen stampen op 1 vloeiend tempo zonder onderbrekingen
Mr.Lellebel: om zijn foto-momentjes, altijd met de camera op de juiste plek en juiste tijd
Pommer: om zijn welgemeende knuffeltjes
squirrie: 1 woord: Pokerface!!!
echte-oostzaner: zijn kuif, en zijn smile
G1LL : Voert het beste een gesprek als hij met een meisje staat te dansen, vooral hetzelfde meisje waar je zelf op dat moment mee staat te dansen. 
Dit klinkt best wel foutD-Nemacyst wrote:G1LL : Voert het beste een gesprek als hij met een meisje staat te dansen, vooral hetzelfde meisje waar je zelf op dat moment mee staat te dansen.
Pommer wrote:Dit klinkt best wel foutD-Nemacyst wrote:G1LL : Voert het beste een gesprek als hij met een meisje staat te dansen, vooral hetzelfde meisje waar je zelf op dat moment mee staat te dansen.
Ik vond het toch wel epic om het even met G1LL over decibel te hebben terwijl er nog iemand van 1,5 koppen kleiner tussen ons in stond
The R3belsQnalQut wrote: Iris93: haar voorliefde voor the r3bels platen
Maar de enige zijn eigenlijk The Shade en Pattern 2 haha.
Pattern 1 mag er ook wezen hoorIris93 wrote:The R3belsQnalQut wrote: Iris93: haar voorliefde voor the r3bels platen![]()
Maar de enige zijn eigenlijk The Shade en Pattern 2 haha.
En de oudere platen als Growl, Keep The Rythm, Straight To The Beat, Blog, Choirs & Temptation EP.
Zijn gewoon helden in de studio
Pattern 1 vind ik minder dan 2 en the Shade.Pommer wrote:Pattern 1 mag er ook wezen hoorIris93 wrote:The R3belsQnalQut wrote: Iris93: haar voorliefde voor the r3bels platen![]()
Maar de enige zijn eigenlijk The Shade en Pattern 2 haha.![]()
En de oudere platen als Growl, Keep The Rythm, Straight To The Beat, Blog, Choirs & Temptation EP.
Maaar we gaan offtopic.
Idd, echt bizar. Sorry Piaaa maar bij deze ben je echt overtroffen haha.Daveytl wrote:Nando: gaat het hardst/langst los van iedereen. WAT EEN HELD!
Wat deze man heeft laten zien op Bass Academy... tering
dawasiknie
eindbaas met droge humoristische opmerkingen
Gewoon allesPommer wrote:Pattern 1 mag er ook wezen hoorIris93 wrote:The R3belsQnalQut wrote: Iris93: haar voorliefde voor the r3bels platen![]()
Maar de enige zijn eigenlijk The Shade en Pattern 2 haha.![]()
Altijd grappig.. Op Bass Academy komt er een lief klein meisje (vriendin van me) naar me toe gehuppeld omdat onze QnalQut te hard ging. Moest ie even Dextro gevoerd worden hoor 
Jeff3rd wrote:Altijd grappig.. Op Bass Academy komt er een lief klein meisje (vriendin van me) naar me toe
gehuppeld omdat onze QnalQut te hard ging. Moest ie even Dextro gevoerd worden hoor
Volgens mij kwam ik bij je voor dextro, om het aan hem te geven
roberttt wrote:Jeff3rd wrote:Altijd grappig.. Op Bass Academy komt er een lief klein meisje (vriendin van me) naar me toe
gehuppeld omdat onze QnalQut te hard ging. Moest ie even Dextro gevoerd worden hoor
Volgens mij kwam ik bij je voor dextro, om het aan hem te gevendus ik ben een lief klein meisje
Echt?? Volgens mij kwam Sharon naar me toe gehuppeld om dextro te vragen.. Hahah! Ach.. Robert.. Je weet dat ik van je hou
Nee dat was ik, heb daarna nog red bull voor hem gehaald
weet je nog

Jeff3rd wrote: van je houmuchos lub lub lub