We weten dat je blond bentIris93 wrote:Had ja, 3 jaar geleden.Skedoedelefloeps wrote:Ik dacht da Iris bruin haar had...
Nu ben ik blond
Active topics in Off-Topic
Moderators
1003/2006 posts zijn blijkbaar drugsgerelateerd. Toch ook een mooie 50%Chukkels wrote:Van de totale postcount bestaan dus de volgende percentages uit drugsgerelateerde berichten:
Chukkels: 29%
Roberttt: 23%
Olijfboompje: 66%![]()
Leuke weetjes, kan mooi in het Hardtraxx overzicht aan het eind van het jaar
Haha, wellicht ben jij nu wel de top, aangezien Daniël een poging doet tot het zuiveren van z'n naamDarkBeatz wrote:1003/2006 posts zijn blijkbaar drugsgerelateerd. Toch ook een mooie 50%Chukkels wrote:Van de totale postcount bestaan dus de volgende percentages uit drugsgerelateerde berichten:
Bij dezeThe Anim0l wrote:maar als je elkaar nooit in t echt ziet en alleen spreekt op t forum komen ze ook niet echt ver:P
The Anim0l: Wilt graag populairder zijn in "Het grote, vette, dikke, stoere Hardtraxx-members-die-te-herkennen-zijn-aan?" topic.
DarkBeatz wrote:1003/2006 posts zijn blijkbaar drugsgerelateerd. Toch ook een mooie 50%Chukkels wrote:Van de totale postcount bestaan dus de volgende percentages uit drugsgerelateerde berichten:
Beste percentages , ik zit ook rond de 23%
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ben benieuwd hoeveel van mijn reacties aan discussies zijn besteed 
95% ?Skedoedelefloeps wrote:Ben benieuwd hoeveel van mijn reacties aan discussies zijn besteed
Kan je beter op relaties kijken zit denk ook na die paar dagen al op een 20%
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
95% en 20%?mikeee wrote:95% ?Skedoedelefloeps wrote:Ben benieuwd hoeveel van mijn reacties aan discussies zijn besteed
Ik ben best een knappe jongen dan als ik meer posts heb besteed aan die 2 dingen dan ik in totaal heb achtergelaten
En mijn eerste aantal posts waren allemaal drugs gerelateerd dus...
De berichten die je hebt geschreven in relatie topic kunnen toch ook discusies zijn over relaties.Skedoedelefloeps wrote:95% en 20%?mikeee wrote:95% ?Skedoedelefloeps wrote:Ben benieuwd hoeveel van mijn reacties aan discussies zijn besteed
Ik ben best een knappe jongen dan als ik meer posts heb besteed aan die 2 dingen dan ik in totaal heb achtergelaten![]()
En mijn eerste aantal posts waren allemaal drugs gerelateerd dus...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Scherp...
Touché
EDIT:
Animol: doet me automatisch denken aan Benjamin Bates - The Manimal
Touché
EDIT:
Animol: doet me automatisch denken aan Benjamin Bates - The Manimal
Volgens mij mag de TS inmiddels ook wel weer aangepast worden of niet..? 
Ja vind ik ookTakkU wrote:Volgens mij mag de TS inmiddels ook wel weer aangepast worden of niet..?
Zal vanmiddag nog even wat tijd ervoor maken 
Oh das liefRawbin wrote:Zal vanmiddag nog even wat tijd ervoor maken
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
beters word die van mij effe veranderd 
Kevin-raw
-Wilde op Fusion the next level duidelijk maken dat er een meeting was en dat is duidelijk geworden ook!
Verklaring
?
-Wilde op Fusion the next level duidelijk maken dat er een meeting was en dat is duidelijk geworden ook!
Verklaring
Heel de bluebox doorrennen en springen en waven (ong 5x) en keihard "HARDTRAXX MEETING HIER, HARDTRAXX MEETING HIERZO" roepen
Nando; als je hem tegenkomt op een feestje, opent hij standaaard met de zin; wat heb je op?
gevolgd met een intense knuffelQnalQut wrote:Nando; als je hem tegenkomt op een feestje, opent hij standaaard met de zin; wat heb je op?
Je vergeet de Sb-ram wrote:gevolgd met een intense knuffelQnalQut wrote:Nando; als je hem tegenkomt op een feestje, opent hij standaaard met de zin; wat heb je op?
Goh, ik dacht dat dat olijfje zondag riep dat ik nu ook een mooi plekje/herkenbaar-zijn-aan kreeg :p
Blijkbaar ben ik nog steeds die jongen die iedereen vergeet
Aaahh krijg jij ook al geen aandacht?QnalQut wrote:Goh, ik dacht dat dat olijfje zondag riep dat ik nu ook een mooi plekje/herkenbaar-zijn-aan kreeg :p
1 troost, ik ook niet.
Ik ook nietParvuz wrote:Aaahh krijg jij ook al geen aandacht?QnalQut wrote:Goh, ik dacht dat dat olijfje zondag riep dat ik nu ook een mooi plekje/herkenbaar-zijn-aan kreeg :p
Blijkbaar ben ik nog steeds die jongen die iedereen vergeet![]()
1 troost, ik ook niet.
QnalQut: Houdt van knuffeltjes krijgen
Parvuz: Heeft een epic vd gijp shirt
zo goed mensen
Parvuz: Heeft een epic vd gijp shirt
zo goed mensen
Last edited by Pommer on 20 Jul 2011 22:23, edited 1 time in total.