Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:44 

Bierkoning

Rawbin schreef:
Ben je echt zo lelijk?

Maar gaat wel aardig, maak het later nog wel af. De mensen waar ik geen foto van kan vinden PM ik nog dan! :P

Pak van mij dan ff die foto samen met Psyko Punkz want die van het leden topic is echt 3 jaar oud ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:59 

Donateur

Even andere foto vriend.. die moet gewoon weg PUNT
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:02 

Dude. Haal die foto van mij weg.
Hoe vaak heb ik hier op het forum al gezegd dat ik zulke foto's niet wil hebben.
Fap er lekker op thuis, maar tyf gewoon op en zet ze niet op internet. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Hehe, meteen rage. Welke foto stond erop dan?

Trouwens verder vind ik dat als je weet dat je aan het spacen bent, dat je dan niet op GROTE groepsfoto's moet gaan staan. Als jij vind dat je bij een groep van 9 man niet leuk op de foto staat omdat je hem keihard loopt te spacen, dan moet je er maar niet opspringen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:13 

Donateur

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:14 

Chukkels schreef:

Trouwens verder vind ik dat als je weet dat je aan het spacen bent, dat je dan niet op GROTE groepsfoto's moet gaan staan. Als jij vind dat je bij een groep van 9 man niet leuk op de foto staat omdat je hem keihard loopt te spacen, dan moet je er maar niet opspringen. :P

Over groepsfoto's gaat het helemaal niet.
En het zijn foto's die Chukkels online zet, terwijl ik hem al meerdere keren heb gevraagd en gezegd dat niet te doen.
Dus als die kerel gewoon eens een kee rluisterd.
Foto's maken, geen probleem. Online zetten zonder mijn toestemming, kappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Over groepsfoto's gaat het helemaal niet.
En het zijn foto's die Chukkels online zet, terwijl ik hem al meerdere keren heb gevraagd en gezegd dat niet te doen.
Dus als die kerel gewoon eens een kee rluisterd.
Foto's maken, geen probleem. Online zetten zonder mijn toestemming, kappen.

Ho eens even. De foto's die ik online zet, staan op privé. Die kunnen mensen niet zien zonder 'vriend' van mij te zijn op PF. Als iemand anders die foto 'linked' van mijn PF-profiel af, dan moet je nog steeds ingelogd zijn EN vriend zijn om de foto te zien.

Verder staat die foto helemaal niet online op mijn PF. Ik heb verder alleen groepsfoto's van anderen online staan. Check je bronnen eens goed, deze komt niet van mijn PF af -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:14 

Artiest

Best geinig :lol:
Je kunt je wel erg druk maken over dingen he KSwoosh, je weet zelf ook dat mensen niet een foto maken om in hun geheime doosje te stoppen, maar om aan mensen te laten zien en laat internet daar net een handig hulpmiddel voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:01 

Skedoedelefloeps schreef:
Je kunt je wel erg druk maken over dingen he KSwoosh, je weet zelf ook dat mensen niet een foto maken om in hun geheime doosje te stoppen, maar om aan mensen te laten zien en laat internet daar net een handig hulpmiddel voor zijn.

En als ik ze dan vraag die te verwijderen dan mogen ze dat best doen.
Sommige mensen vergeten dat je geen lid hoeft te zijn hier om alles te kunnen lezen.

en ohja, @ Chukkels: kijk dan nog maar eens goed naar die PM die ik je gestuurd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:18 

Artiest

Ik denk dat ik zo maar is bij oome Joram in bed kruip ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:21 

Festuca schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:24 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:

Oke, die is nice :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:41 

Rik schreef:
Festuca schreef:

Oke, die is nice :worship:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 09:22 

Hardtraxx Veteran

Mja Qountdown meeting foto had ik op me hyves ging hij ook moeilijk doen :') ga dan niet op de foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:03 

Hoofdcoach schreef:

Mja Qountdown meeting foto had ik op me hyves ging hij ook moeilijk doen :') ga dan niet op de foto

Die meeting foto is nog wel de minst erge foto. En als ik je vraag de foto weg te halen omdat ik die liever neit op internet wil hebben, is dat dan zo moeilijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:04 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

Die meeting foto is nog wel de minst erge foto. En als ik je vraag de foto weg te halen omdat ik die liever neit op internet wil hebben, is dat dan zo moeilijk?

Eigenlijk wel. Omdat er dan tig andere mensen op staan. Als jij er als enige op zou staan, heb ik er begrip voor. Als er anderen op staan, niet. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:06 

Chukkels schreef:
Eigenlijk wel. Omdat er dan tig andere mensen op staan. Als jij er als enige op zou staan, heb ik er begrip voor. Als er anderen op staan, niet. -.-

Nogmaals. Het gaat niet over de meeting fotos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Ik zeg ook niet specifiek dat het om meeting foto's gaat. Jij wil foto's eraf laten halen waar jij met misschien wel 2 of 3 anderen op staat. Dat vind ik dus niet kunnen, dan moet je er maar niet op gaan staan. Kijk, als het een enorm erge foto is waar het erop lijkt alsof je een overdosis aan pillen, LSD, GHB en alcohol hebt genomen en dat het erop lijkt alsof de foto luttele seconden is genomen voordat je nokkie ging, dan ok. Maar redelijk normale foto's... Sorry hoor, je bent 18+, dan ben je ook oud en wijs genoeg om de gevolgen van drugsgebruik en fotoshoots in te zien. Dan had je daar maar van tevoren aan moeten denken. Zelfs onder invloed ben je nog toerekeningsvatbaar genoeg om te weten dat je op foto's niet de mooiste van de klas zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Ik zeg ook niet specifiek dat het om meeting foto's gaat. Jij wil foto's eraf laten halen waar jij met misschien wel 2 of 3 anderen op staat. Dat vind ik dus niet kunnen, dan moet je er maar niet op gaan staan. Kijk, als het een enorm erge foto is waar het erop lijkt alsof je een overdosis aan pillen, LSD, GHB en alcohol hebt genomen en dat het erop lijkt alsof de foto luttele seconden is genomen voordat je nokkie ging, dan ok. Maar redelijk normale foto's... Sorry hoor, je bent 18+, dan ben je ook oud en wijs genoeg om de gevolgen van drugsgebruik en fotoshoots in te zien. Dan had je daar maar van tevoren aan moeten denken. Zelfs onder invloed ben je nog toerekeningsvatbaar genoeg om te weten dat je op foto's niet de mooiste van de klas zal zijn.

Epic judgement with big hammer on face.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:58 

Vecht dit dan ff op msn uit ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:52 

Donateur

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Van wie moest ik laatst een meeting foto weghalen? van jou... dus snap je probleem tegen KSwoosh niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat jullie vrienden waren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Ik vind trouwens dawasiknie en Parvuz wel ongeveer de beste leden hier. Voor de rest zal je me wel liggen, of ik ken je niet, of ik vind je gewoon een lul, god knows.

Rawbin, vergeet je dit niet in de openingspost te zetten? :P Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:09 

hoe de fuck kom je aan mijn foto??? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:11 

Donateur

Gaat die van mij nog weg? weet niet hoe je er aan komt maar moet weg..
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic