1, 6, 7 en 10 heb ik alvast. Rest weet ik wel maar is even denken...
Ohja en 6
Die was voor mij juist de makkelijkste, één van m'n favorietjes.Uberhout wrote:alleen die 2e zegt me echt helemaal niets
Er is niets leuk aan onze poul. Zo ga ik natuurlijk nooit winnen.p-stylez wrote:Jup heb ze ook ingezonden, twijfel wel bij eentje of ik de juiste heb genomen, maar dat zien we dan wel. Leuke poule trouwenspatrickjeb wrote:Heb ze allemaal, ook nog best makkelijke ronde
Maak de deadline is wat korter manwootum wrote:Voor degene die nog niks opgestuurd hebben: jullie hebben tot morgenavond 9 uur de tijd.
Ik heb nu nog maar tussen de 10 en 15 inzendingen binnen. Ik wil de deadline gerust verkorten hoor, maar ben bang dat ik dan nog minder binnen krijg.Mr Lellebel wrote: Maak de deadline is wat korter man
Hmmm ja, zit wat in.wootum wrote:Ik heb nu nog maar tussen de 10 en 15 inzendingen binnen. Ik wil de deadline gerust verkorten hoor, maar ben bang dat ik dan nog minder binnen krijg.Mr Lellebel wrote: Maak de deadline is wat korter man
Ik had gehoopt nummertje 8 nog wel te raden. De rest had ik voor t weekend al.wootum wrote:Ik heb nu nog maar tussen de 10 en 15 inzendingen binnen. Ik wil de deadline gerust verkorten hoor, maar ben bang dat ik dan nog minder binnen krijg.Mr Lellebel wrote: Maak de deadline is wat korter man
Je hebt nog een dag de tijd voor deze. En je kunt toch proberen om de andere rondes mee te makenEn-er-gy wrote:Ik geef t op..... ik heb afgelopen week weinig tijd gehad.....
achja. leuk was het wel!
Wtf Rik, epische plaat.Rik wrote:Kon zo gauw niet op 4 komen, geen zin om te zoeken.
Dat zal inderdaad helpen.En-er-gy wrote:hmm oke....
ja dan ga ik mn muziek snoeihard zetten om de tracks te raden