Kap eens met dat domme gedragSpablauw wrote:I'm in!
Wil je meedoen? Kopieer dan onderstaande lijst en zet je eigen naam er onder!
Kap eens met dat domme gedragSpablauw wrote:I'm in!
Wil je meedoen? Kopieer dan onderstaande lijst en zet je eigen naam er onder!
Rik wrote:Mr Lebbelel
Pommer
Maximize
Squid
Firetrap
_Theon_
Klos
Teupie
Fuzzylogic
Tommetjeuh
mandy
Dakpan
chicken
Wesz9
Roebén
wesskeej
BvG50
M-arijn
Destintation
Spablauw
Oxbow
Nando
Patrickjeb
Rik
Wout1997
Wout1997 wrote: Mr Lebbelel
Pommer
Maximize
Squid
Firetrap
_Theon_
Klos
Teupie
Fuzzylogic
Tommetjeuh
mandy
Dakpan
chicken
Wesz9
Roebén
wesskeej
BvG50
M-arijn
Destintation
Spablauw
Oxbow
Nando
Patrickjeb
Rik
Wout1997
En-er-gy
En-er-gy wrote:Wout1997 wrote: Mr Lebbelel
Pommer
Maximize
Squid
Firetrap
_Theon_
Klos
Teupie
Fuzzylogic
Tommetjeuh
mandy
Dakpan
chicken
Wesz9
Roebén
wesskeej
BvG50
M-arijn
Destintation
Spablauw
Oxbow
Nando
Patrickjeb
Rik
Wout1997
En-er-gy
Rawbin
Dat mag.En-er-gy wrote:Führer Lellebel?
- weggejorist -Mr Lellebel wrote:Dat mag.En-er-gy wrote:Führer Lellebel?
SexyEn-er-gy wrote:-weggejorist-Mr Lellebel wrote:Dat mag.En-er-gy wrote:Führer Lellebel?
zie an.
Geen maximum. Ik zal kijken hoeveel mensen mee willen en doen en daarmee poules vormen. Kan zijn dat ik er bijvoorbeeld nog 2 nodig heb om mooie teams te vormen. Dan zal ik dit aangeven en sluit ik daarna de inschrijvingFuzzylogic wrote:Wat is het max. aantal deelnemers?
Excuses als ik gewoon scheef gelezen heb
Iedereen krijgt dezelfde tracks toegestuurd ja. Maar met een PM ziet iedereen dat hij/zij bericht heeft. Kan ze ook wel hier plaatsen (waar jullie voorkeur naar uitgaat natuurlijk), maar dan moet iedereen dit topic wel goed in de gaten houden.Zenda wrote:Ik neem trouwens aan dat iedereen dezelfde tracks opgestuurd krijgt? Want dan kun je net zo goed de zippy's hier in het topic plaatsen
Ik neem aan dat de deelnemers dit wel zullen volgen, zolang je de deadline niet meteen op dezelfde dag zet ofcwootum wrote:Iedereen krijgt dezelfde tracks toegestuurd ja. Maar met een PM ziet iedereen dat hij/zij bericht heeft. Kan ze ook wel hier plaatsen (waar jullie voorkeur naar uitgaat natuurlijk), maar dan moet iedereen dit topic wel goed in de gaten houden.Zenda wrote:Ik neem trouwens aan dat iedereen dezelfde tracks opgestuurd krijgt? Want dan kun je net zo goed de zippy's hier in het topic plaatsen