Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Ingevuld en opgestuurd, denk dat ik alles wel heb zo ^^
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Volgens mij heb ik alles, zaten wel een paar hele lastige tussen...
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Godver, 10 & 4 nog. Ken ze echt wel, maar die naam :(
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
wootum wrote:Met de inschrijving die ik nu heb kunnen we mooi 7 poules van 6 man maken. Er kan vanaf nu dus niet meer ingeschreven worden :)
Pfff.. Zie dit topic nu pas.. Topic is een dag oud en de inschrijving is nu al gesloten? What the fuck >.<
E
Solis wrote:
wootum wrote:Met de inschrijving die ik nu heb kunnen we mooi 7 poules van 6 man maken. Er kan vanaf nu dus niet meer ingeschreven worden :)
Pfff.. Zie dit topic nu pas.. Topic is een dag oud en de inschrijving is nu al gesloten? What the fuck >.<
tja :P je weet hoe hardtraxx is? :P
Hardtraxx Elite
Kan zo zijn, maar de vorige keer werd er tenminste nog aangegeven wanneer de deadline was. (Het grote : "Raad De Track 2012 Competitie", 2e pagina.)
J
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Solis wrote:Kan zo zijn, maar de vorige keer werd er tenminste nog aangegeven wanneer de deadline was. (Het grote : "Raad De Track 2012 Competitie", 2e pagina.)
Ik snap Wootum wel, weet je hoe ziek veel mensen al mee doen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Inderdaad. En nu heb je denk ik ook wel een beetje garantie dat er voornamelijk actieve members mee doen.
Als je hem langer openlaat krijg je allemaal van die kwasten die 1x in de 2 weken langskomen.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Ik ben er door iemand anders in gezet en doe sowieso niet mee, dat is er al weer 1 die het voor de rest makkelijker maakt om door te gaan in die poule, succes jongens :thumbup:
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Doe dan 8 poules, anders gaan er 21 door naar de volgende ronde, dan krijg je ongelijk verdeelde poules..
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
mark-feyenoord wrote:Doe dan 8 poules, anders gaan er 21 door naar de volgende ronde, dan krijg je ongelijk verdeelde poules..
Nu gaan de eerste 3 van elke poule door, dus kun je 3 poules van 7 man maken. Dan kunnen daar weer de eerste twee van doorgaan.

En wat betreft de inschrijving. Hij heeft ruim een dag open gestaan en er schreven zich al meteen zoveel man in. Er doen nou al meer man mee dan bij de andere edities. Het moet voor mij ook een beetje te doen zijn he ;)
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
En @ Solis, dan zal ik je in de plaats van tommetjeuh zetten. Maar voor de rest ga ik niks meer toevoegen of verschruiven.
Hardtraxx Elite
wootum wrote:En @ Solis, dan zal ik je in de plaats van tommetjeuh zetten. Maar voor de rest ga ik niks meer toevoegen of verschruiven.
Oke, top! :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Jurheinen wrote:Godver, 10 & 4 nog. Ken ze echt wel, maar die naam :(
4 ken je sowieso wel.

Ik moet 1 & 10 nog.
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Nou, dat is nog best lastig. Ik ken alle tracks, maar ik weet er echt maar van 4 of 5 de trackname uit m'n hoofd. :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Had ze allemaal na 1x luisteren :cool:

(als er meer nieuwere tracks komen haak ik toch af xd)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
10 en 4 hadden wat denkwerk nodig, maar heb ze nu allemaal :).
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik moet alleen 1 nog, frustrerend. :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Komt er ook een tussenstand als iedereen het heeft ingeleverd of blijft dat een verrassing tot ronde 2?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
SamdV wrote:Nou, dat is nog best lastig. Ik ken alle tracks, maar ik weet er echt maar van 4 of 5 de trackname uit m'n hoofd. :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Fuzzylogic wrote:Komt er ook een tussenstand als iedereen het heeft ingeleverd of blijft dat een verrassing tot ronde 2?
SURPRISE!!!! :woot: :woot: :woot:
S
Wat een genot om die samples al gewoon terug te horen, wat een vergeten plaatjes zitten daarbij :love:
Morgen mijn lijstje eens opmaken...
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Wout1997 wrote:
SamdV wrote:Nou, dat is nog best lastig. Ik ken alle tracks, maar ik weet er echt maar van 4 of 5 de trackname uit m'n hoofd. :P
Heb er nu 4, ik ga me een paar meppe geve voor 5 andere en 1 zegt me niks :P Hoezo kan ik niet op 9 en 10 komen :surrender:

edit: heb er 6 nu :D
Last edited by nielstil on 15 Nov 2012 23:05, edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Iedereen wie 9 fout heeft moet van dit forum af imo
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Oei, laat ik dan maar vast een verzoek tot verwijdering van mijn account indienen bij Jordy...

Nouja, heb mijn lijstje opgestuurd.