Ik hoop op een eerlijke verdeling over alle jaren. En niet zoals in de vorige contests 20% voor 2006 en 80% na 2006 
Active topics in Off-Topic
Moderators
De procenten die jij noemt waren voor mijn quiz een beetje overdreven, ik zou het houden op maximaal 60 om 40%. Er waren vaak 2 tracks, en ook wel eens 3, van de 5 tracks van voor 2006. Dus dat is wel eerlijk...Lyst wrote:Ik hoop op een eerlijke verdeling over alle jaren. En niet zoals in de vorige contests 20% voor 2006 en 80% na 2006
Schijnbaar ben ik in de war met een ander contest, want aan die van jou heb ik niet meegedaan, exusez 
Jou tracks waren ook niet te doenkatamaran wrote:De procenten die jij noemt waren voor mijn quiz een beetje overdreven, ik zou het houden op maximaal 60 om 40%. Er waren vaak 2 tracks, en ook wel eens 3, van de 5 tracks van voor 2006. Dus dat is wel eerlijk...Lyst wrote:Ik hoop op een eerlijke verdeling over alle jaren. En niet zoals in de vorige contests 20% voor 2006 en 80% na 2006Niet mee eens dus, maar weet niet hoe dat bij dergelijke competities was.
Vandaar le confusion.Lyst wrote:Schijnbaar ben ik in de war met een ander contest, want aan die van jou heb ik niet meegedaan, exusez
Haha Robert, was dat hetroberttt wrote:Jou tracks waren ook niet te doenkatamaran wrote:De procenten die jij noemt waren voor mijn quiz een beetje overdreven, ik zou het houden op maximaal 60 om 40%. Er waren vaak 2 tracks, en ook wel eens 3, van de 5 tracks van voor 2006. Dus dat is wel eerlijk...Lyst wrote:Ik hoop op een eerlijke verdeling over alle jaren. En niet zoals in de vorige contests 20% voor 2006 en 80% na 2006Niet mee eens dus, maar weet niet hoe dat bij dergelijke competities was.
Dat was bij die van TheHardstylers1994katamaran wrote:Vandaar le confusion.Lyst wrote:Schijnbaar ben ik in de war met een ander contest, want aan die van jou heb ik niet meegedaan, exusez
Laat ik mijn kennis ook maar eens testen. Bij de hardstyle overigens
Upgedate. Nog 2 dagen.
Ik ben al bezig met de tracks.
D-Nemacyst wrote:Upgedate. Nog 2 dagen.
NiceD-Nemacyst wrote:Upgedate. Nog 2 dagen.
Die van jou hebben we volgens mij ook nooit afgemaakt of wel Katamaran?katamaran wrote:D-Nemacyst wrote:Upgedate. Nog 2 dagen.
Herinner me niet aan die duivelse finaleronde, op de 1 of andere manier kwam daar niets van terecht. Maar verder ging het wel prima, maar het bleef moeilijk voor sommige deelnemers om ook echt deel te nemen. Tenminste een beetje fanatiek. Schrijf je dan niet in...wootum wrote:Die van jou hebben we volgens mij ook nooit afgemaakt of wel Katamaran?katamaran wrote:D-Nemacyst wrote:Upgedate. Nog 2 dagen.
tracks liggen klaar.
Van alles wat, maar wel aan de makkelijke kant natuurlijk.
Van alles wat, maar wel aan de makkelijke kant natuurlijk.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Project 141 wrote:Je hebt toch wel alleen maar tracks van EA gekozen he? Anders kan ik het echt niet bijhouden!
Nee sorry alleen japanse speedcoreProject 141 wrote:Je hebt toch wel alleen maar tracks van EA gekozen he? Anders kan ik het echt niet bijhouden!
D-Nemacyst wrote:Nee sorry alleen japanse speedcoreProject 141 wrote:Je hebt toch wel alleen maar tracks van EA gekozen he? Anders kan ik het echt niet bijhouden!
Dan doe ik ook maar mee!
Voor de Hardstyle en Hardcore natuurlijk
En weer een gabbert. nice!_theon_ wrote:Dan doe ik ook maar mee!![]()
D-Nemacyst wrote:En weer een gabbert. nice!_theon_ wrote:Dan doe ik ook maar mee!![]()