Aaah, makkelijker. 2 waar ik nog even naar moet zoeken, rest is opgelost. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
2 die ik niet direct weet, maar ben al afgehaakt 
Deze is inderdaad weer stukken makkelijker dan de vorige ronde, nu alleen nog een paar opzoeken 
Klos wrote:Deze is inderdaad weer stukken makkelijker dan de vorige ronde, nu alleen nog een paar opzoeken
Dan de laatste ronde van Deel 1 maar lekker moeilijk maken, een opwarmer voor Deel 2
Zo makkelijk vind ik hem niet hoor
Weet er 6 van naam nu, voor de rest moet ik nog even zoeken.
Project 141 wrote:I give up :')
Ik zeg doenProject 141 wrote:Omdat ik maar 4 track überhaupt herken nuEn dan moet ik ook nog op de namen komen
Deze is wel een stuk makkelijker. Weet er 7 uit mn hoofd, 2 herken ik en ga ik ook vinden. 1tje herken ik niet echt.
Als dit het niveau "early" blijft, lukt het me nog, maar ik vrees dat dit niet zo blijft...heb er bij de HC nu 8, eens kijken voor die andere 2.
In other words, i'm gonna be fucked.
HS nog niet beluisterd.
In other words, i'm gonna be fucked.
HS nog niet beluisterd.
Oeef, bijna allemaal tracks die ik ken , maar de namen vinden zal niet simpel worden 
2 en 5 moet ik nog. Nog maar even tijd vinden deze week om ze op te zoeken. Moet wel goed komen denk ik.
Ze zijn niet totaal onbekend.
Goed te doen deze ronde! Na even wat research gedaan te hebben twijfel ik alleen nog echt over nummer 5. 
@katamaran, 2 moet je toch wel weten
5 en 8 heb ik nog niet...
8 ligt op puntje van de tong & 5 ken ik niet, maar kan ik miss nog vinden door de stijl...
8 ligt op puntje van de tong & 5 ken ik niet, maar kan ik miss nog vinden door de stijl...
Kom er gvd niet op, is het zo slecht?Oxbow wrote:Goed te doen deze ronde! Na even wat research gedaan te hebben twijfel ik alleen nog echt over nummer 5.
Edit: Heb 'm al, artiest wist ik al snel... dus rest er niet heel veel werk.
Zie dat veel mensen problemen hebben met 5, vond hem zelf erg makkelijk maar heb hem ook vaak geluisterd
Moet nu 6,8 & 10 nog. 6 & 10 kom ik nog wel achter, 8 heb ik echt nog nooit gehoord 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik heb 5 dus nog echt nooit gehoord, wat een wazige track
Volgensmij wel een redelijk bekend nummer.
Mr Lellebel wrote:8 heb ik echt nog nooit gehoord
Dakpan wrote:Mr Lellebel wrote:8 heb ik echt nog nooit gehoord

Laatste tijd niks binnen gekregen
We zijn wel op de helft van de competitie
We zijn wel op de helft van de competitie
Meedoen is nu zeker niet meer mogelijk?? 
Zie het topic net pas en weet ze toevallig allemaal haha
Haha je mag best je antwoorden opsturen naar mij. En dan vertel ik je of het goed is of niet.Black Sunrise wrote:Meedoen is nu zeker niet meer mogelijk??
Maar je mag het niet hier plaatsen of iets dergelijks en ik te het niet mee,