Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Steffnov wrote:Gaa niet makkelijk worden. Rickie kan ik moeilijk inschstten, FK ook, maar van de andere twee weet ik wel dat ze wat kennen ;)
Maar niemand wint het van hardcore wikipedia Steffnov denk ik.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Steffnov wrote:Gaa niet makkelijk worden. Rickie kan ik moeilijk inschstten, FK ook, maar van de andere twee weet ik wel dat ze wat kennen ;)
Rickie kent alleen Endymion tracks.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Je kunt ook overdrijven hoor :P. Vooral bij oudere tracks ga ik het hard afleggen.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Steffnov wrote:Je kunt ook overdrijven hoor :P. Vooral bij oudere tracks ga ik het hard afleggen.
Blablabla.
We zullen zien wie er wint. Ik zet 5 euro op Steffnov.
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Dakpan wrote:
Rickie kent alleen Endymion tracks.
Inderdaad. Dus als er alleen maar endymion nummertjes komen maak ik jullie wel in.

Nee denk dat ik ook wel een klein kansje maak aangezien ik vroeger wel een mainstreamsletje was.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Oh kut, xd

0 - Klos
0 - Stinkjanus
0 - Festuca
0 - Zenda
0 - wesskeej
0 - Pommer
0 - Mojo

Naja, sucecs allemaal. Moge de beste 3 doorgaan :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
D-Nemacyst wrote: Poule 4
0 - STAN-
0 - katamaran
0 - Dysphoria
0 - Lyst
0 - Zygoma
0 - nielsstil
0 - Jolle
jolle, lyst & katamaran eindigen sowieso voor mij xd Mijn competitie eindigd hier :(
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
laat ik maar vast zeggen dat dit puur voor de lol is.. xd
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wootum wrote:En ja hoor, zit weer in de poule des doods

:P
Oh, dus ik ook :/
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Draidy wrote:
Maar niemand wint het van hardcore wikipedia Steffnov denk ik.
oudere tracks ben ik aardig bekend in, mainstream ook wel alleen industrial niet super erg.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
nielstil wrote:
0 - STAN-
0 - katamaran
0 - Dysphoria
0 - Lyst
0 - Zygoma
0 - nielsstil
0 - Jolle
jolle, lyst & katamaran eindigen sowieso voor mij xd Mijn competitie eindigd hier :(
Nee ik ga het er goed vanaf brengen hierin :lol: Qua hardstyle ken ik bijna alleen maar tracks uit de periode 2008-2011 :P

Wat betreft de hardcore:
Poule 2
0 - STAN-
0 - Draidy
0 - mrazura
0 - Mr Lellebel
0 - _theon_
Easy peasy dacht ik zo .. :x Ben in ieder geval blij dat ik niet bij Steffnov, Project 141 en Dakpan verwacht ik wel in de ronde erna, hoewel ik Forbidden Kick niet helemaal goed in kan schatten.. Rickie ken ik ook niet heel erg goed :P
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
STAN- wrote:
nielstil wrote:
0 - STAN-
0 - katamaran
0 - Dysphoria
0 - Lyst
0 - Zygoma
0 - nielsstil
0 - Jolle
Nee ik ga het er goed vanaf brengen hierin :lol: Qua hardstyle ken ik bijna alleen maar tracks uit de periode 2008-2011 :P
Het kan raar lopen! :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ja STAN- als jij niet door gaat weet ik het ook niet meer.
Ik vind eigenlijk dat ik ook wel door moet gaan. We zullen het zien :D
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
@STAN- wat als ik je nou vertel dat ik in early hardcore redelijk bekend ben in mainstream erg goed en in industrial wat minder? kan je het dan wel inschatten?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Forbidden Kick wrote:@STAN- wat als ik je nou vertel dat ik in early hardcore redelijk bekend ben in mainstream erg goed en in industrial wat minder? kan je het dan wel inschatten?
Only time will tell. Zit in ieder geval in de moeilijkere poule denk ik. Maar goed, we zullen zien hoe het loopt, ben volgens mij de enige die mezelf niet als favoriet bij de HC ziet xd

HS wordt een kansloos verhaal denk ik, of het moet raar lopen. Maar goed, dat de besten mogen winnen.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Forbidden Kick wrote:@STAN- wat als ik je nou vertel dat ik in early hardcore redelijk bekend ben in mainstream erg goed en in industrial wat minder? kan je het dan wel inschatten?
Dan wel ja.. Qua early ga ik het afleggen, mainstream ben ik vooral bekend mee in de periode rond 2005-2010. 2011 gaat ook nog wel opzich..
Industrial ben ik iets minder bekend mee, helemaal de oude tracks. Industrial is sowieso lastig aangezien het heel erg breed is. Maar zoals Stefan zegt; Time will tell. Zou leuk zijn om een ronde verder te komen, en anders jammer ^^
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Steffnov wrote:
Only time will tell. Zit in ieder geval in de moeilijkere poule denk ik. Maar goed, we zullen zien hoe het loopt, ben volgens mij de enige die mezelf niet als favoriet bij de HC ziet xd

HS wordt een kansloos verhaal denk ik, of het moet raar lopen. Maar goed, dat de besten mogen winnen.
zeg ook niet dat ik ga winnen ofzo wou STAN- alleen even een beeld geven van hoe erg bekend ik erin ben zodat die zich erop voor kan bereiden :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Stan heeft weinig om zich op voor te bereiden, hij zit namelijk niet bij je in de poule ;) pas als jullie beide doorgaan word het relevant, maar dan weet je al hoeveel de ander weet ;)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
nielstil wrote:
0 - STAN-
0 - katamaran
0 - Dysphoria
0 - Lyst
0 - Zygoma
0 - nielsstil
0 - Jolle
Lyst eindigt sowieso achter mij :cool:
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
Steffnov wrote:Stan heeft weinig om zich op voor te bereiden, hij zit namelijk niet bij je in de poule ;) pas als jullie beide doorgaan word het relevant, maar dan weet je al hoeveel de ander weet ;)
owja klopt :lol: nou anders gezegd: ik wou hem een beeld geven hoe goed/slecht ik bekend ben in de hardcore genre :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Mag toch wel hopen dat ze er om 12 uur al op staan. 'S nachts ben je het creatiefst en kom je sneller op dingen, oftewel op titels. En ik wil lekker rap van start gaan. :cool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
katamaran wrote:Mag toch wel hopen dat ze er om 12 uur al op staan. 'S nachts ben je het creatiefst en kom je sneller op dingen, oftewel op titels. En ik wil lekker rap van start gaan. :cool:
Ik ben nog wel even wakker haha dus ik zal t proberen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
D-Nemacyst wrote:
katamaran wrote:Mag toch wel hopen dat ze er om 12 uur al op staan. 'S nachts ben je het creatiefst en kom je sneller op dingen, oftewel op titels. En ik wil lekker rap van start gaan. :cool:
Ik ben nog wel even wakker haha dus ik zal t proberen ;)
:loving:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Waar komen ze te staan en waar moet je je antwoord inleveren eigenlijk? Ik heb vorige keer niet mee gedaan namelijk!
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Wat als bijvoorbeeld de derde plek gedeeld moet worden vanwege hetzelfde aantal punten? Gaan er dan 4 mensen door in plaats van 3?