Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:35 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Gaa niet makkelijk worden. Rickie kan ik moeilijk inschstten, FK ook, maar van de andere twee weet ik wel dat ze wat kennen ;)

Maar niemand wint het van hardcore wikipedia Steffnov denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Gaa niet makkelijk worden. Rickie kan ik moeilijk inschstten, FK ook, maar van de andere twee weet ik wel dat ze wat kennen ;)

Rickie kent alleen Endymion tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

Je kunt ook overdrijven hoor :P. Vooral bij oudere tracks ga ik het hard afleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Je kunt ook overdrijven hoor :P. Vooral bij oudere tracks ga ik het hard afleggen.

Blablabla.
We zullen zien wie er wint. Ik zet 5 euro op Steffnov.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 23:00 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:

Rickie kent alleen Endymion tracks.

Inderdaad. Dus als er alleen maar endymion nummertjes komen maak ik jullie wel in.

Nee denk dat ik ook wel een klein kansje maak aangezien ik vroeger wel een mainstreamsletje was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 23:17 

Hardtraxx Crew

Oh kut, xd

0 - Klos
0 - Stinkjanus
0 - Festuca
0 - Zenda
0 - wesskeej
0 - Pommer
0 - Mojo

Naja, sucecs allemaal. Moge de beste 3 doorgaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Poule 4
0 - STAN-
0 - katamaran
0 - Dysphoria
0 - Lyst
0 - Zygoma
0 - nielsstil
0 - Jolle

jolle, lyst & katamaran eindigen sowieso voor mij xd Mijn competitie eindigd hier :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:50 

Hardtraxx Veteran

laat ik maar vast zeggen dat dit puur voor de lol is.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
En ja hoor, zit weer in de poule des doods

:P

Oh, dus ik ook :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Steffnov schreef:

Maar niemand wint het van hardcore wikipedia Steffnov denk ik.

oudere tracks ben ik aardig bekend in, mainstream ook wel alleen industrial niet super erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
D-Nemacyst schreef:
Poule 4
0 - STAN-
0 - katamaran
0 - Dysphoria
0 - Lyst
0 - Zygoma
0 - nielsstil
0 - Jolle

jolle, lyst & katamaran eindigen sowieso voor mij xd Mijn competitie eindigd hier :(

Nee ik ga het er goed vanaf brengen hierin :lol: Qua hardstyle ken ik bijna alleen maar tracks uit de periode 2008-2011 :P

Wat betreft de hardcore:
Citaat:
Poule 2
0 - STAN-
0 - Draidy
0 - mrazura
0 - Mr Lellebel
0 - _theon_

Easy peasy dacht ik zo .. :x Ben in ieder geval blij dat ik niet bij Steffnov, Project 141 en Dakpan verwacht ik wel in de ronde erna, hoewel ik Forbidden Kick niet helemaal goed in kan schatten.. Rickie ken ik ook niet heel erg goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
nielstil schreef:
D-Nemacyst schreef:
Poule 4
0 - STAN-
0 - katamaran
0 - Dysphoria
0 - Lyst
0 - Zygoma
0 - nielsstil
0 - Jolle

Nee ik ga het er goed vanaf brengen hierin :lol: Qua hardstyle ken ik bijna alleen maar tracks uit de periode 2008-2011 :P

Het kan raar lopen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Ja STAN- als jij niet door gaat weet ik het ook niet meer.
Ik vind eigenlijk dat ik ook wel door moet gaan. We zullen het zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

@STAN- wat als ik je nou vertel dat ik in early hardcore redelijk bekend ben in mainstream erg goed en in industrial wat minder? kan je het dan wel inschatten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:32 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:
@STAN- wat als ik je nou vertel dat ik in early hardcore redelijk bekend ben in mainstream erg goed en in industrial wat minder? kan je het dan wel inschatten?

Only time will tell. Zit in ieder geval in de moeilijkere poule denk ik. Maar goed, we zullen zien hoe het loopt, ben volgens mij de enige die mezelf niet als favoriet bij de HC ziet xd

HS wordt een kansloos verhaal denk ik, of het moet raar lopen. Maar goed, dat de besten mogen winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Kick schreef:

Dan wel ja.. Qua early ga ik het afleggen, mainstream ben ik vooral bekend mee in de periode rond 2005-2010. 2011 gaat ook nog wel opzich..
Industrial ben ik iets minder bekend mee, helemaal de oude tracks. Industrial is sowieso lastig aangezien het heel erg breed is. Maar zoals Stefan zegt; Time will tell. Zou leuk zijn om een ronde verder te komen, en anders jammer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Forbidden Kick schreef:

Only time will tell. Zit in ieder geval in de moeilijkere poule denk ik. Maar goed, we zullen zien hoe het loopt, ben volgens mij de enige die mezelf niet als favoriet bij de HC ziet xd

HS wordt een kansloos verhaal denk ik, of het moet raar lopen. Maar goed, dat de besten mogen winnen.

zeg ook niet dat ik ga winnen ofzo wou STAN- alleen even een beeld geven van hoe erg bekend ik erin ben zodat die zich erop voor kan bereiden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Stan heeft weinig om zich op voor te bereiden, hij zit namelijk niet bij je in de poule ;) pas als jullie beide doorgaan word het relevant, maar dan weet je al hoeveel de ander weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
D-Nemacyst schreef:
Poule 4
0 - STAN-
0 - katamaran
0 - Dysphoria
0 - Lyst
0 - Zygoma
0 - nielsstil
0 - Jolle

Lyst eindigt sowieso achter mij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Stan heeft weinig om zich op voor te bereiden, hij zit namelijk niet bij je in de poule ;) pas als jullie beide doorgaan word het relevant, maar dan weet je al hoeveel de ander weet ;)

owja klopt :lol: nou anders gezegd: ik wou hem een beeld geven hoe goed/slecht ik bekend ben in de hardcore genre :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Mag toch wel hopen dat ze er om 12 uur al op staan. 'S nachts ben je het creatiefst en kom je sneller op dingen, oftewel op titels. En ik wil lekker rap van start gaan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:57 

Kraak... Piep...

katamaran schreef:
Mag toch wel hopen dat ze er om 12 uur al op staan. 'S nachts ben je het creatiefst en kom je sneller op dingen, oftewel op titels. En ik wil lekker rap van start gaan. :cool:

Ik ben nog wel even wakker haha dus ik zal t proberen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:19 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
katamaran schreef:

Ik ben nog wel even wakker haha dus ik zal t proberen ;)

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:42 

Hardtraxx Veteran

Waar komen ze te staan en waar moet je je antwoord inleveren eigenlijk? Ik heb vorige keer niet mee gedaan namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:47 

Hardtraxx Elite

Wat als bijvoorbeeld de derde plek gedeeld moet worden vanwege hetzelfde aantal punten? Gaan er dan 4 mensen door in plaats van 3?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic