Chroman

Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
wrote:plaatje]
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
Doe maar een nieuwewrote:
Krijg na het downloaden de melding dat ik hem niet kan openen in photoshop (legale versie wel), heb dus een screenshotje gemaakt en hem toen er in geknikkerd

Je kan ook gewoon copypasten
Als je een afbeelding kopieert en vervolgens een nieuw bestand aanmaakt vult PS automatisch de afmetingen van de gekopieerde foto in. Tenminste, weet niet welke versie je gebruikt.
Ja klopt, maar dan in de afmetingen van het bestand dat je gemaakt hebt volgens mij. Heb CC, kan zijn dat er nog geupdate moet worden.wrote:Je kan ook gewoon copypastenAls je een afbeelding kopieert en vervolgens een nieuw bestand aanmaakt vult PS automatisch de afmetingen van de gekopieerde foto in. Tenminste, weet niet welke versie je gebruikt.
Hoe bedoel je dit?wrote:Ja klopt, maar dan in de afmetingen van het bestand dat je gemaakt hebt volgens mij.wrote:Je kan ook gewoon copypastenAls je een afbeelding kopieert en vervolgens een nieuw bestand aanmaakt vult PS automatisch de afmetingen van de gekopieerde foto in. Tenminste, weet niet welke versie je gebruikt.
Kan ook gewoon, zo doe ik t ook en heb ook ccwrote:Hoe bedoel je dit?wrote:Ja klopt, maar dan in de afmetingen van het bestand dat je gemaakt hebt volgens mij.wrote:Je kan ook gewoon copypastenAls je een afbeelding kopieert en vervolgens een nieuw bestand aanmaakt vult PS automatisch de afmetingen van de gekopieerde foto in. Tenminste, weet niet welke versie je gebruikt.
Als ik een afbeelding kopieer en nieuw document aanmaak fan word dat document automatisch dezelfde afmetingen als de gekopieerde foto zodat als je hem plakt er geen witruimtes e.d. zijn.
Oh moet nog ff kijken dan, doe dat namelijk nooit omdat het wsl bij mij een keer niet gewerkt heeft hahawrote:Hoe bedoel je dit?wrote:Ja klopt, maar dan in de afmetingen van het bestand dat je gemaakt hebt volgens mij.wrote:Je kan ook gewoon copypastenAls je een afbeelding kopieert en vervolgens een nieuw bestand aanmaakt vult PS automatisch de afmetingen van de gekopieerde foto in. Tenminste, weet niet welke versie je gebruikt.
Als ik een afbeelding kopieer en nieuw document aanmaak fan word dat document automatisch dezelfde afmetingen als de gekopieerde foto zodat als je hem plakt er geen witruimtes e.d. zijn.
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022

Last edited by EHRNK on 08 Dec 2017 18:44, edited 1 time in total.
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago

Met mn geweldige paint skills
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
mooie avatar EHRNK
(inzending ook trouwens
)