Idd, een kleinnnn beetje normaal doen kan geen kwaad toch, waar maak je je ook druk om 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
ERIKZ IS VERLIEEEFFDDDDDDD
Op mijn eigen vriendin jawrote:ERIKZ IS VERLIEEEFFDDDDDDD
Maar met een beetje respect praten kan en mag prima, dit gaat te ver
oke en nu weer fotoshoppen of Het grote almachtig zever topic #2
Ik denk dat ik maar een winnaar kies, het gaat meer over mandy dan photoshops:P
Slowpoke! Kom maar door met een nieuwe.wrote:
Als ik wist hoe ik die kont groter kon krijgen en alleen het woord Kardashian over had kunnen houden, had ik het gedaan.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa #imsonnebloemwrote:wrote:Simple but effective
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025

Zij ook waarschijnlijk..wrote:Als ik wist hoe ik die kont groter kon krijgen en alleen het woord Kardashian over had kunnen houden, had ik het gedaan.
wrote:Als ik wist hoe ik die kont groter kon krijgen en alleen het woord Kardashian over had kunnen houden, had ik het gedaan.

Wilde nog een anorexia versie maken voor Kees z'n behoeftes.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 22 hours ago
Ik schoot juist hardop in de lachwrote:
laat ook maar
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wrote:Oh ja, anorexia is de standaard voor 'gemiddeld' tegenwoordig. My bad
wrote:sletjwrote:Ze ziet er soms wel uit als een mandarijn en kan niet echt normaal doen op social media
Wat is er mis met jullie doe ff normaal man.
Pedaalemre heeft er juist kritiek op?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Sorry hoor, maar je mag het beestje best bij de naam noemen. Als jij haar snap een maand hebt gevolgd zou je haast dezelfde mening moeten zijn toegedaan. Kun je wel de moraalridder willen wezen, maar als dit om een willekeurige insta meid ging waren de meningen ook wel zo geweest. Omdat het nu opeens om een zelfbenoemde hardstyle dj gaat moet het allemaal maar wat minder.wrote:wrote:sletjwrote:Ze ziet er soms wel uit als een mandarijn en kan niet echt normaal doen op social media
Wat is er mis met jullie doe ff normaal man.
Dat noemt men hypocriet.
Volgens mij gaat het er niet om dat zij iets met Hardstyle heeft, maar het feit dat je meiden een slet noemt.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Waar concludeer je uit dat ik dit zeg, omdat Mandy een bekende Hardstyle DJ is?wrote: Sorry hoor, maar je mag het beestje best bij de naam noemen. Als jij haar snap een maand hebt gevolgd zou je haast dezelfde mening moeten zijn toegedaan. Kun je wel de moraalridder willen wezen, maar als dit om een willekeurige insta meid ging waren de meningen ook wel zo geweest. Omdat het nu opeens om een zelfbenoemde hardstyle dj gaat moet het allemaal maar wat minder.
Dat noemt men hypocriet.
Last edited by Onthafloorx on 08 Nov 2017 12:40, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Dan is alsnog mijn 2e zin van toepassing.wrote:Volgens mij gaat het er niet om dat zij iets met Hardstyle heeft, maar het feit dat je meiden een slet noemt.
Wie zaait zal oogsten...
Omdat dat zo'n beetje de enige logische verklaring kan zijn.Waar concludeer je uit dat ik dit zeg, omdat het een bekende Hardstyle DJ is?
Laat ik vooropstellen dat ik niet de gene ben die met die woorden slingert, maar goed als jij je zo te koop zet met je lichaam kan ik me voorstellen dat anderen je zo gaan noemen en vind ik ook niet dat je dan maar moet gaan huilen.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Hahahaha wauw, voor als je het nog niet wist ik ben een vrouwelijke zolderkamer autist. Elke vorm van iemand op social media een slet noemen of wat dan ook kan gewoon echt niet. Zeker niet als diegene wel eens zou kunnen meelezen.wrote:Dan is alsnog mijn 2e zin van toepassing.wrote:Volgens mij gaat het er niet om dat zij iets met Hardstyle heeft, maar het feit dat je meiden een slet noemt.
Wie zaait zal oogsten...
Omdat dat zo'n beetje de enige logische verklaring kan zijn.Waar concludeer je uit dat ik dit zeg, omdat het een bekende Hardstyle DJ is?
Dus nee totaal niet logisch wat jij denkt.