Geweldigwrote:Nou vooruit dan maar.wrote:Dan kan je hem maar beter wel als link posten![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik snap m nietwrote:Geweldigwrote:Nou vooruit dan maar.wrote:Dan kan je hem maar beter wel als link posten![]()
Vroeger geen Zelda gespeeld zeker?
-
A
Zelda is toch juist die jongen
Ik ga helemaal kapot hierwrote:Hardtraxx meeting 1937 was lit! https://i.imgur.com/z3uZ7g6.jpg
Belemaal vergeten om op die van Chroman te reageren trouwens, vond die echt geweldig. 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
dit loopt weer heerlijk uit de klauwen.

-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Vooruit: ik help je even.wrote: Ik snap m niet
Link is de hoofdfiguur uit de Legend of Zelda-serie van videospellen. Hij kwam het eerst voor in het spel The Legend of Zelda uit 1986. Het personage was toen nog een simpel tweedimensionaal personage, inmiddels is hij driedimensionaal. Wikipedia
Droogwrote:, inmiddels is hij driedimensionaal
Knap hoe een aantal mensen er knapper op zijn geworden. Doe maar een nieuwe. Eervolle vermelding naar die van Helicaze (ook al was het niet de eerste over de shirts). Gouden ketting om Twanneke maakte het af.wrote:
Nieuwe avatar
<-------------------
<-------------------
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Erdogan is that you ?wrote:Nieuwe avatar
<-------------------
Hoe geniaal zou het zijn als iedereen op de foto z’n ava naar dit aanpastwrote:Nieuwe avatar
<-------------------
ik quote 'm even voor het geval mensen hem missen omdat er een nieuwe pagina is. Hopelijk een mooie ronde Dwrote:
Ik zie de soep defqon logo --> hakenkruis al aankomen
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
inb4 concentratie kamp als achtergrond.
Jullie mogen het natuurlijk ook gewoon zelf maken ipv uitschrijven he jongens.
Mijn skills zijn minimaal, ik inspireer anderen liever 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Ik heb het geprobeerd met paint maar ik krijg dat al niet voor elkaar.wrote:Jullie mogen het natuurlijk ook gewoon zelf maken ipv uitschrijven he jongens.
Ik heb geen photoshop of ander programma ook op mijn pc.
Ben wat dat betreft gewoon A-creatief. en technisch.