Danke schön zal even kijken 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als je een masker gebruikt moet je dubbel klikken op t masker > rand verschuiven en wat vloeiender maken. Snap sws niet hoe je een wit randje kan krijgen als je de laag hebt gedupliceerd? En in dit geval kon je makkelijker van je tekst layer een normale layer maken en wat weg gummen van de letters. (Rechtermuisknop op de layer en dan rasterize)
Doe maar een nieuwe Ramon.wrote:
Hard Driver.
Ik vond die ook het beste gevonden hoorwrote:Really? Die van Ramon?
Jup, ik vond deze opvallen tussen alle nazi foto's. Misschien niet perfect uitgevoerd, maar het idee is goed. Er zaten wel echt hele goede tussen.wrote:Really? Die van Ramon?
wrote:Really? Die van Ramon?

Morgen even een nieuwe plaatsen. Vandaag hebben we een feestje te murderen.
In b4 de HT Groepsfoto op VWAB
Dat wordt nog wat dan.
Dat wordt nog wat dan.
wrote:In b4 de HT Groepsfoto op VWAB
Dat wordt nog wat dan.

U vraagt, wij draaien.
Succes.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Ik kwam hier naartoe met de gedachten dat die groeps foto wel eens zou kunnen worden gebruikt voor de volgende ronde.
Not disappointed.
Not disappointed.
Je voelt de nazi meeting met al jullie hoofden op iemands lijf geplakt al aankomen
Die koppen van Paul en Helicaze worden 100 % misbruikt

Fixed
Last edited by Pommer on 15 Oct 2017 21:22, edited 1 time in total.
De jouwe mag er anders ook wel wezenwrote:Die koppen van Paul en Helicaze worden 100 % misbruikt
Meeting was dik geslaagd! Shockerz bedankt voor het bier en Twanneke bedankt voor de shirtjes.

Ik dacht eerst dat alle ogen opgelicht waren maar toen ik het origineel bekeek was het ook zo