Zeg dat nou niet, straks mogen we helemaal niets meer shoppen hier.wrote:Zo maar even terzijxde... om deze twee na elkaar ging ik dus echt dood
http://i63.tinypic.com/166ark6.jpg
https://image.ibb.co/dGKGrG/daarom.jpg
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Jul 2018
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
wrote:Ik zal wel de enige zijn die niet meer kan lachen om die nazi dingen. We kennen het nu wel.

Je bent inderdaad de enige, Kees.

Hou op met me hahahawrote:wrote:Ik zal wel de enige zijn die niet meer kan lachen om die nazi dingen. We kennen het nu wel.
Nietus.wrote:Je bent inderdaad de enige, Kees.
Step 1. Ehrnk post iets
Step 2. Iedereen geforceerd lachen
Step 3. Profit
Step 3. Profit
Nee, ben je niet.wrote:Ik zal wel de enige zijn die niet meer kan lachen om die nazi dingen. We kennen het nu wel.
Sorry, maar ik moest oprecht lachen. Zal voortaan wel net doen alsof ik het kut vind dan.wrote:Step 1. Ehrnk post iets
Step 3. Profit
Ik commandeer je inderdaad om te stoppen met lachen, dat is precies wat ik zei.wrote:Sorry, maar ik moest oprecht lachen. Zal voortaan wel net doen alsof ik het kut vind dan.wrote:Step 1. Ehrnk post iets
Step 3. Profit
Ehrnk is te vergelijken met B-Front, had een ander persoon de soep gemaakt, dan vond iedereen het minder grappig.
wrote:Ehrnk is te vergelijken met B-Front, had een ander persoon de soep gemaakt, dan vond iedereen het minder grappig.

Last edited by Patjee410 on 10 Oct 2017 15:54, edited 1 time in total.
Ik moest al hardop lachen voordat ik zag wie het gepost had, al kon ik het wel raden jawrote: Ehrnk is te vergelijken met B-Front, had een ander persoon de soep gemaakt, dan vond iedereen het minder grappig.
Je hebt het zwaar he hierwrote:Step 1. Ehrnk post iets
Step 3. Profit
Jij plaatst voor de miljoenste keer het plaatje van American History X, jij mag niet klagenwrote:Nietus.wrote:Je bent inderdaad de enige, Kees.
Ik lach zelf ook om zn soeps, als je een paar pagina's terug gluurt. Dus wel een hap ja.wrote:Snel op happen gooien
Maar ik ben dan ook vervelend.
sTeP 1. eHrNk pOsT IeTs
StEp 2. iEdErEeN gEfOrCeErD lAcHeN
sTeP 3. pRoFiT

StEp 2. iEdErEeN gEfOrCeErD lAcHeN
sTeP 3. pRoFiT
wrote:Indy mag een nieuwe plaatsen.
Zo knap hoe hij de ogen van Unresolved in Spongebob heeft gekregen.
Hahahahaha hou op, wat gruwelijk baas.wrote:Zo knap hoe hij de ogen van Unresolved in Spongebob heeft gekregen.
Godverdomme manwrote: Zo knap hoe hij de ogen van Unresolved in Spongebob heeft gekregen.