Ik voel me hier als kwart Surinamer erg beledigd! Dit gaat naar Sylvana toe 
Jij was toch Joods?wrote:Ik voel me hier als kwart Surinamer erg beledigd! Dit gaat naar Sylvana toe
Jij was toch Joods?wrote:Ik voel me hier als kwart Surinamer erg beledigd! Dit gaat naar Sylvana toe
Ik kan het ook niet/heb geen Photoshop maar ik probeer toch het beste ervan te maken met paint en paint.netwrote:Hahahaha Chroman. Briljant.
Jammer dat ik zelf niet kan photoshoppen, geniet altijd van jullie inzendingen.

Al is het meestal paint.netnietwrote:Ik kan het ook niet/heb geen Photoshop maar ik probeer toch het beste ervan te maken met paint en paint.netwrote:Hahahaha Chroman. Briljant.
Jammer dat ik zelf niet kan photoshoppen, geniet altijd van jullie inzendingen.
Edit: Weg want willen niet dat EHRNK er mee stopt.wrote:Kijk nou uit met dat vuur!
Die zien dit niet goed door die witte puntmutsenwrote:Nooit geweten dat men hier zo racistisch is. Waar zijn die mods dan?
Ik spuig zojuist mn koffie over mn toetsenbord ahhahahahwrote:9/11 was een inside job
Jij bent toch de onofficiele mod van dit topic? Dreig gewoon dat je niet meer mee doet als ze zo racistisch blijven. Werkt beter dan een waarschuwing van de modjeswrote:Nooit geweten dat men hier zo racistisch is. Waar zijn die mods dan?
Naast je plaatjes zijn je reacties ook al niet bepaald origineelwrote:Ik spuig zojuist mn koffie over mn toetsenbord ahhahahahwrote:9/11 was een inside job
Bij dezewrote:Jij bent toch de onofficiele mod van dit topic? Dreig gewoon dat je niet meer mee doet als ze zo racistisch blijven. Werkt beter dan een waarschuwing van de modjeswrote:Nooit geweten dat men hier zo racistisch is. Waar zijn die mods dan?