Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 215  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel me hier als kwart Surinamer erg beledigd! Dit gaat naar Sylvana toe :nono:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik voel me hier als kwart Surinamer erg beledigd! Dit gaat naar Sylvana toe :nono:

Jij was toch Joods?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja een kwart Surinaamse jood :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OOOEEEE PAS OP!!!!! :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus man xd
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tom vuurwerk :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk nou uit met dat vuur!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Chroman. Briljant.
Jammer dat ik zelf niet kan photoshoppen, geniet altijd van jullie inzendingen.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2017 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hahahaha Chroman. Briljant.
Jammer dat ik zelf niet kan photoshoppen, geniet altijd van jullie inzendingen.


Ik kan het ook niet/heb geen Photoshop maar ik probeer toch het beste ervan te maken met paint en paint.net
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 00:31 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 00:31 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

weinig inspiratie maar toch een poging :)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 08:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Daveytl schreef:
Hahahaha Chroman. Briljant.
Jammer dat ik zelf niet kan photoshoppen, geniet altijd van jullie inzendingen.


Ik kan het ook niet/heb geen Photoshop maar ik probeer toch het beste ervan te maken met paint en paint.net


Al is het meestal paint.netniet

grapje hihihi
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9/11 was een inside job
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:44 
 
Hardtraxxer

Godverdomme wat een goeie rondes toch weer :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Kijk nou uit met dat vuur!

Edit: Weg want willen niet dat EHRNK er mee stopt.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:19 
 
Hardtraxxer

Nooit geweten dat men hier zo racistisch is. Waar zijn die mods dan?
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Nooit geweten dat men hier zo racistisch is. Waar zijn die mods dan?


Die zien dit niet goed door die witte puntmutsen
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:39 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
9/11 was een inside job
Afbeelding


Ik spuig zojuist mn koffie over mn toetsenbord ahhahahah
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahah sonnebloem :lol:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Nooit geweten dat men hier zo racistisch is. Waar zijn die mods dan?


Jij bent toch de onofficiele mod van dit topic? Dreig gewoon dat je niet meer mee doet als ze zo racistisch blijven. Werkt beter dan een waarschuwing van de modjes :cool:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:55 
 
Hardtraxxer

Andre_Lon schreef:
sonnebloem schreef:
9/11 was een inside job
Afbeelding


Ik spuig zojuist mn koffie over mn toetsenbord ahhahahah

Naast je plaatjes zijn je reacties ook al niet bepaald origineel :P


Rickzel schreef:
EHRNK schreef:
Nooit geweten dat men hier zo racistisch is. Waar zijn die mods dan?


Jij bent toch de onofficiele mod van dit topic? Dreig gewoon dat je niet meer mee doet als ze zo racistisch blijven. Werkt beter dan een waarschuwing van de modjes :cool:

Bij deze ;)
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ik zeggen dat ik die 9/11 van Sonnebloem nou niet enorm fout vind. Heb de meest verschrikkelijke grappen van New Yorkers/Amerikanen zelf gezien/gelezen.

Planet of the Apes kan echt niet, maar vind hier nou niet bepaald iets mis mee ofzo :P

Of je het zelf grappig vind is tot daar aan toe, hij is iig netjes geshopt :lol:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 215  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic