Simon wat ga jij paint missen ofniet 
Doe nou nietwrote:Simon wat ga jij paint missen ofniet
Doe nou nietwrote:Simon wat ga jij paint missen ofniet
Die gast die tussen Deluzion staat doet mij aan Atmozfears denkenwrote:
Jezus Christus wat kan jij dansen!
Zelfde hier, moest ook 2 keer kijken hahawrote:Die gast die tussen Deluzion staat doet mij aan Atmozfears denkenwrote:[img]Afbeelding[/img]
HAhahah ik dacht ook serieus dat Atmozfears er ook in gefotoshopt waswrote:Die gast die tussen Deluzion staat doet mij aan Atmozfears denkenwrote:
Zelfde hierwrote:Zelfde hier, moest ook 2 keer kijken hahawrote:Die gast die tussen Deluzion staat doet mij aan Atmozfears denkenwrote:[img]Afbeelding[/img]
Je raad het nooit .... vormgeverwrote:Vet, wat voor werk doe je?wrote:Ik snap wat je bedoeldwrote:Het delen van outcuts is denk ik funest voor dit topic. Juist dingen zelf proberen levert mooie dingen op. Als ik straks die lui in elke achtergrond kan plakken is de lol er wel beetje af.het is puur om mensen de moeite te besparen alles helemaal zelf uit te knippen. Ik zit toch zelf al heel de dag te vormgeven dus voor mij is het een kleine moeite.

ik verwacht minimaal 3 posts van je EHRNK ! Wanneer moet ik de winnaar eigenlijk bekend maken ? of doet de admin datwrote:
Simon post maar een nieuwe !wrote:
Jaweljawelwrote:Is dat het achterhuis
wrote:Hahahaha godver ik snap m niet.
Headhunterz die subtiel hint naar de boekenkast waarachter de ruimte zit waar Anne Frank in de 2e wereld oorlog zich verborgen hield als joods meisje.wrote:wrote:Hahahaha godver ik snap m niet.
wrote:Kan er helaas niet om glimlachen. Dit is niet het plak dj's in een Tweede Wereldoorlog situatie topic. Want dan kun je er nog duizend maken. Kom maar met wat creatiefs.

Dit was echt de laatstewrote:Headhunterz die subtiel hint naar de boekenkast waarachter de ruimte zit waar Anne Frank in de 2e wereld oorlog zich verborgen hield als joods meisje.wrote:wrote:Hahahaha godver ik snap m niet.
Wederom een leuke Godwin. Maar ik begin wel steeds meer te denken dat Andre een beetje gefascineerd is door de 2e wereld oorlog.