Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Die moet al wel een tijd in je hoofd zitten ofniet, geweldig!

wrote:Tom, kies maar een nieuwe!
Nee, ik klikte op verzenden en toen ik hem nog eens zag kwam 'ie ineens in me opwrote:Die moet al wel een tijd in je hoofd zitten ofniet, geweldig!![]()
![]()
Wie was er ook alweer BFF met Evert? Kan iemand hem even de foto sturen en screenshot van z'n reactie plaatsen
Melvin of Stef ofzo??
Melvin of Stef ofzo??
Melvinwrote:Wie was er ook alweer BFF met Evert? Kan iemand hem even de foto sturen en screenshot van z'n reactie plaatsen![]()
Melvin of Stef ofzo??
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Oh echt!wrote:Nee, ik klikte op verzenden en toen ik hem nog eens zag kwam 'ie ineens in me opwrote:Die moet al wel een tijd in je hoofd zitten ofniet, geweldig!![]()
![]()
Was met X-Qlusive Ran-D. Erg leuke ronde was dat, trouwens.wrote:Oh echt!wrote:Nee, ik klikte op verzenden en toen ik hem nog eens zag kwam 'ie ineens in me opwrote:Die moet al wel een tijd in je hoofd zitten ofniet, geweldig!![]()
![]()
Ik dacht het vooral omdat het origineel al een keer is gebruikt voor het photoshop spel toch ? Maakt verder ook niet uit, ik heb weer heerlijk liggen lachen.
Maar de vraag is: komen er nog meer inzendingen, of ben ik nou echt de enige deelnemer bij mijn eigen foto 
Wacht nog maar evenwrote:Maar de vraag is: komen er nog meer inzendingen, of ben ik nou echt de enige deelnemer bij mijn eigen foto

-
RHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Hier was ik mee in de war hahahawrote:wrote:wrote:We zitten op pagina 88, doe iemand even een nazi photoshop.
Oeps![]()
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022

-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
Dit topic vandaag pas ontdekt en heb gelijk alle 99 pagina's doorgenomen. De tering wat heb ik gelachen. Eens kijken of ik met mijn Photoshop skills iets kan betekenen.
Ps EHRNK je bent een held

Ps EHRNK je bent een held
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Ik mis die kansloze KETA petten die ze verkochten op Fatality.
Die verkopen ze op zo goed als elk (middel)groot feestwrote:Ik mis die kansloze KETA petten die ze verkochten op Fatality.
Ik vind het ideaal die petten, dan weet je in 1 klap met wie je geen praatje hoeft te maken!
Het was nog zo gezellig een paar weken geledenwrote:Ik vind het ideaal die petten, dan weet je in 1 klap met wie je geen praatje hoeft te maken!
Bij jou wist ik toch al dat ik met goed volk te maken had
kan geen keta pet tegenop
Goed om te horen, insgelijks naturlijk!wrote:Bij jou wist ik toch al dat ik met goed volk te maken hadkan geen keta pet tegenop
-
AHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Jul 2018