Godverdomme

Active topics in Off-Topic
Moderators
Mods, Venator, Jor-D iedereen... kan EHRNK alsjeblieft een mooi persoonlijk onderschrift krijgen ofzo, die man is een legend 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Ik had kunstenaar in gedachten. Of photoshop baas.wrote:Mods, Venator, Jor-D iedereen... kan EHRNK alsjeblieft een mooi persoonlijk onderschrift krijgen ofzo, die man is een legend
Of Chef Paint.
Die hele Parvuz Award kan ook wel de prullenbak in nu. 
Meer grappen maken!wrote:Die hele Parvuz Award kan ook wel de prullenbak in nu.
Hahahaha geef Northern een standbeeld, eigen onderschrift, krat bier en maak hem moderator!!!!
wrote:Hahahaha geef Northern een standbeeld, eigen onderschrift, krat bier en maak hem moderator!!!!
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:Ongekend deze man, wat een genie.
zal wel weer aan mij liggen maar ik snap de laatste niet
wrote:zal wel weer aan mij liggen maar ik snap de laatste niet
View on YouTubewrote:wrote:zal wel weer aan mij liggen maar ik snap de laatste niet
Grappen maak je niet, die krijg je... dus.wrote:Meer grappen maken!wrote:Die hele Parvuz Award kan ook wel de prullenbak in nu.
wrote:View on YouTubewrote:wrote:zal wel weer aan mij liggen maar ik snap de laatste niet
Doe maar een nieuwe. Ook de manier hoe die letters achter de bosjes staan. Net echt.wrote:
RoyAPO/EHRNK dubbelaccount confirmed
Huh waarom?wrote:RoyAPO/EHRNK dubbelaccount confirmed
Had ik maar de creativiteit van EHRNK
Omdat je er een neerzet terwijl EHRNK wordt gevraagd om een neer te zetten.wrote:Huh waarom?wrote:RoyAPO/EHRNK dubbelaccount confirmed![]()
Had ik maar de creativiteit van EHRNK
Zoals de regels van dit topic sinds het begin..
Oh dat wist ik nie
. Ik hou hem tegoed voor als ik een keertje een goede ingeving krijg
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022

Succes!