Hahahahahawrote:
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Hahaha Parvuz
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Nog meer inzendingen? Ik wacht nog ff tot morgen.
Ze waren allemaal leuk, deze kies ik als winnaar.wrote:
Als jij het zegt, zal het wel zo zijnwrote:Jij bent wel erg ongeduldig he...
Sorry boys, heb thuis geen internet dus geschikt fototje plaatsen gaat m niet worden. Eerst volgende mag foto plaatsen.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Die 4 extra streepjes om een volle hand te maken 
Ik tel er 3.wrote:Die 4 extra streepjes om een volle hand te maken
Zo goed geshopt dat je niet eens ziet welke er echt zijn.wrote:Ik tel er 3.wrote:Die 4 extra streepjes om een volle hand te maken
Oh was me niet eens opgevallen. Maarja mijne is Cartman en niet Hitler. 
Vooruit Pommer, doe maar een nieuwe 
En deze Hitlerpost mag dus ook niet. Lijkt me ook wel redelijk logisch eigenlijk.
Houd het een beetje beschaafd aub. Een beetje klooien is goed, maar ik zie hier nu dingen voorbij komen die niet door de beugel kunnen en die de site ook in diskrediet kunnen brengen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Om Jor-D nog maar eens te quoten:
Houd het een beetje beschaafd aub. Een beetje klooien is goed, maar ik zie hier nu dingen voorbij komen die niet door de beugel kunnen en die de site ook in diskrediet kunnen brengen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Om Jor-D nog maar eens te quoten:
Hier volledig mee eens.wrote:Ik heb even een aantal afbeeldingen hier verwijdert omdat die wat tegen ons beleid in gaan.
Let er wel op mensen:enHou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.Verder zijn de andere wel lache. Dus hou het netjes en leuk mensenVrouwelijk schoon is toegestaan in het "off-topic" gedeelte van het forum, dus: een paar blote borsten mag, expliciete seksueel getinte afbeeldingen en/of filmpjes niet.