Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 15:58 
 
Hardtraxx Addict

Vet! Wat heb je als middelste scherm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

LG E2250v :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Ah nice, ik heb ook een 22 inchert staan en nog een 17 inch, maar mijn videokaartje kan geen 3 schermen aansturen volgensmij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:48 
 
Hardtraxxer

Het is bij mij tijd voor een nieuwe desktop PC. Ben echter nog aan het twijfelen of ik moet kiezen voor windows 7 of windows 8. Iemand tips waarom wel of waarom niet? Met windows 7 ben ik al wel bekend, want dit staat ook op mijn huidige desktop PC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Windows 8 lijkt zo kut te zijn dat het mede oorzaak is van ineenstorting van de PC-markt. Trek je conclusie maar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Windows 8 is niet kut. Ik gebruik het ook op m'n desktop en wil niet meer anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:34 
 
Hardtraxx Elite

Windows 8 is wennen, maar vind 7 fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Klopt het was voor mij ook heel erg wennen. Tijdje terug weer naar 7 gegaan omdat ik dacht dat ik terug wou, daarna weer 8 geïnstalleerd en dat werkt toch wel ideaal en veel fijner/sneller. Heb overigens wel wat dingen aangepast, waardoor het er veel mooier uit ziet. Zal vanavond of morgen wel even wat screenshots posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:40 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor de tips. Van wat ik begreep is de stabiliteit van 7 en 8 vrijwel gelijk en zou het qua drivers ook geen probleem meer mogen zijn. Ik had zelf ook vooral mijn twijfels omdat ik de gewone windows interface nog gewend ben, maar als ik het zo lees zou het windows 8 geen slecht OS zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:05 
 
Hardtraxx Addict

Windows 8 is toch wel veel verbeterd onderhuids en werkt veel sneller hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wacht wel op Windows 9. Verlepte verplichte tablet interface. Weet dat je hem uit kan schakelen maar dan hou ik het liever bij Windows 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 08:11 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, je telefoon overclocken. xd
Afbeelding

http://www.tweaktown.com/news/29775/htc ... index.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:00 
 
Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Ik wacht wel op Windows 9. Verlepte verplichte tablet interface. Weet dat je hem uit kan schakelen maar dan hou ik het liever bij Windows 7.


Probeer het eerst eens uit voor je in de rondte gaat roepen alles kut

enter

Het werkt gewoon prima. Meeste tijd zit ik in de desktop te werken, metro apps gebruik ik niet. Als ik een programma wil starten ram ik even op m'n Windows toets of ga ik links onderin m'n scherm staan en druk ik op start. Ja je leest het goed! Je kunt door links onderin te klikken in het start menu komen. ;)

Het werkt gewoon prima op de desktop. Ik werk er sneller mee als W7.

chicken schreef:


Zie ik daar nou 3dmark? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Heb het geprobeerd. Vind het niet fijn werken. Next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:07 
 
Hardtraxx Addict

Heb je het ook de kans gegeven om eraan te wennen? Dus niet één dag ofzo. Ik vond het eerst ook niet fijn werken, maar na een tijdje ermee gewerkt te hebben begin je het echt wel te waarderen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ja 2 weken ofzo. NEXT
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:59 
 

Basss27 schreef:
Heb je het ook de kans gegeven om eraan te wennen? Dus niet één dag ofzo. Ik vond het eerst ook niet fijn werken, maar na een tijdje ermee gewerkt te hebben begin je het echt wel te waarderen. ;)

Ik vraag me af of dat waarderen is, of wennen aan hoe kut iets is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Ik kreeg vandaag een office pctje van iemand in handen die niet lekker liep. PC was door iemand paar jaar terug samengesteld.

I7 875K, 1gb ram, GT220 2gb en W7 X64 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Een I7 875K maar dan wel maar 1gb ram? Opzich niet vreemd dat ie niet lekker loopt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Ja wtfock, dikke i7 OC cpu waar 300 euro voor gelapt is.

En die videokaart is niks sneller dan de onboard chip, laat staan dat die kaart 2gb zal gebruiken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik jou mijn laptop zou geven zou je denk ik helemaal kapot schrikken wat daar allemaal mis mee is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:53 
 
Hardtraxx Addict

Laptops vallen vaak wel mee, en een schone Windows installatie doet wonderen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Basss27 schreef:
Hang anders een 360 in het front? Of eentje ook nog in de bodem! :woot: Welke dan bij jou aan de bovenkant komt. xd

Neem aan dat je in die stacker bedoelt? Die staat nog steeds leeg omdat k nog geen tijd heb gehad eraan verder te werken. :P Bij die stacker komt er een 360 bovenin, die 480 komt erachter te hangen met dit leuke dingetje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Waarom niet een dikke 360 radiator in het front dan? Daar heb je zat ruimte toch? Externe rads vind ik echt lelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Die 480 is te groot om intern kwijt te kunnen. Meetfoutje van mij geweest. :$ Ben normaal ook niet zo'n fan van externe rads, maar hoe ik het in m'n hoofd heb valt het wel mee. :)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic