Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn Sennheiser 350 met de ASUS xonar xense is geinstalleerd. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb weer een probleem met mijn Computer, eigenlijk hetzelfde als ik een keer eerder heb gehad en die gaat als volgt.

Mijn computer start op, hij herkent de harde schijf en begint met het laden van windows. En dan begint het probleem, hij blijft haken in het "windows laden" scherm. Daar blijft hij dan een 20-tal seconden op staan, en begint opnieuw met opstarten. Zo kan dit eindeloos door blijven gaan als ik wil, ook kan ik kiezen voor opstartherstel. Als ik dit doe start hij dat gewoon op, maar dan kan hij geen herstel uitvoeren. Ook kan ik geen systeemherstel doen of whats so ever. Het lijkt er op alsof de computer windows gewoon niet meer herkent, terwijl hij wel gewoon de HDD herkent. De vorige keer heb ik dit opgelost met dat ik windows helemaal opnieuw had opgestart met alle gevolgen van dien. Nu wil ik dit gelieve voorkomen, iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Het is Windows 7 (64-bit) legale versie.

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik heb weer een probleem met mijn Computer, eigenlijk hetzelfde als ik een keer eerder heb gehad en die gaat als volgt.

Mijn computer start op, hij herkent de harde schijf en begint met het laden van windows. En dan begint het probleem, hij blijft haken in het "windows laden" scherm. Daar blijft hij dan een 20-tal seconden op staan, en begint opnieuw met opstarten. Zo kan dit eindeloos door blijven gaan als ik wil, ook kan ik kiezen voor opstartherstel. Als ik dit doe start hij dat gewoon op, maar dan kan hij geen herstel uitvoeren. Ook kan ik geen systeemherstel doen of whats so ever. Het lijkt er op alsof de computer windows gewoon niet meer herkent, terwijl hij wel gewoon de HDD herkent. De vorige keer heb ik dit opgelost met dat ik windows helemaal opnieuw had opgestart met alle gevolgen van dien. Nu wil ik dit gelieve voorkomen, iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Het is Windows 7 (64-bit) legale versie.

Alvast bedankt :)

Lijkt er toch op alsof je HDD beschadigt is... Vrij raar aangezien je de vorige keer hetzelfde had, toen je OS opnieuw heb geinstalleerd en toen leek hij het weer normaal te doen. Maar als nu hetzelfde gebeurt, nijgt het toch naar een fout in je harde schijf. Kan ook zijn dat je bizar veel smerige shit kijkt en allemaal virussen binnenhaalt waardoor je OS constant naar de klote gaat, jou kennende geloof ik dat ook best maar denk toch dat de fout bij de HDD zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 10:43 
 
Hardtraxxer

Ik zou in jouw geval een analysetool op je harde schijf loslaten, en toch maar weer herinstalleren. De data kan overigens wel gered worden, maar dat doe ik hier op stage met een ESATA docking station.. Moet je wel je hdd uit de kast schroeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Ik heb weer een probleem met mijn Computer, eigenlijk hetzelfde als ik een keer eerder heb gehad en die gaat als volgt.

Mijn computer start op, hij herkent de harde schijf en begint met het laden van windows. En dan begint het probleem, hij blijft haken in het "windows laden" scherm. Daar blijft hij dan een 20-tal seconden op staan, en begint opnieuw met opstarten. Zo kan dit eindeloos door blijven gaan als ik wil, ook kan ik kiezen voor opstartherstel. Als ik dit doe start hij dat gewoon op, maar dan kan hij geen herstel uitvoeren. Ook kan ik geen systeemherstel doen of whats so ever. Het lijkt er op alsof de computer windows gewoon niet meer herkent, terwijl hij wel gewoon de HDD herkent. De vorige keer heb ik dit opgelost met dat ik windows helemaal opnieuw had opgestart met alle gevolgen van dien. Nu wil ik dit gelieve voorkomen, iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Het is Windows 7 (64-bit) legale versie.

Alvast bedankt :)

Lijkt er toch op alsof je HDD beschadigt is... Vrij raar aangezien je de vorige keer hetzelfde had, toen je OS opnieuw heb geinstalleerd en toen leek hij het weer normaal te doen.

Dit dus. :) Overigens niet heel raar; waarschijnlijk heeft Windows bij de reinstall zichzelf op een goed deel van de HDD gepleurd en is nu ook dat deel gaar (denk ik). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, dikke vette kanker dus. Heb dit ding nog geen half jaar, en hoe moet ik nou een analysetool runnen als ik niet zon stage als jou heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:52 
 
Hardtraxxer

Die kun je gewoon downloaden, maar heeft geen nut als je pc niet doorstart.

Veilige modus al geprobeerd? Of systeemherstel? (Windows CD erin pleuren en dan systeemherstel naar maandje terug ofzo, je verliest geen data hiermee)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dat pakt ie geen eens, heb dat al wel eens geprobeerd. Maar hij herkent geen eerdere punten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:02 
 
Hardtraxxer

Dan is je bootsector behoorlijk naar de kolere. Virus/corrupt bootbestand/hdd kapoet. Een van de 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Moet ik weer een nieuwe HDD kopen :( . Maar wie zegt dat hij daarna niet weer mankementen gaat vertonen, deze had ik ook nog niet zo lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Moet ik weer een nieuwe HDD kopen :( . Maar wie zegt dat hij daarna niet weer mankementen gaat vertonen, deze had ik ook nog niet zo lang

Dat kan natuurlijk niet gegarandeerd worden... In ieder geval als je een nieuwe HDD hebt en je hebt je OS naar wens geconfigureerd maak meteen een back-up en/of image.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:44 
 
Hardtraxxer

Geen Western Digital kopen :P Liever Seagate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:44 
 

Western Digital is baas, niks mis mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:07 
 
Hardtraxxer

TechnoboyYNWA schreef:
Geen Western Digital kopen :P Liever Seagate.

Juist geen seagate koekwaus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:16 
 

TechnoboyYNWA schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Geen Western Digital kopen :P Liever Seagate.

Juist geen seagate koekwaus.

Ben je vdk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:18 
 
Hardtraxxer

Entourage schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Geen Western Digital kopen :P Liever Seagate.

Juist geen seagate koekwaus.

Ben je vdk? :P

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:26 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Western Digital is gewoon goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:23 
 

mrazura schreef:
Western Digital is gewoon goed hoor.

Deze man snapt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had een western digital :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nou goed, uiteindelijk dus besloten om geen energie en geld meer in deze PC te steken. Nu ga ik op zoek naar een laptop, maar ook nu weet ik niet waar ik moet zoeken. Ik heb zo rond de €600/€700 te besteden, ik zoek gewoon een snelle laptop waarmee ik zo nu en dan een spelletje mee kan spelen. Verder gewoon voor het standaard werk (films,muziek,school etc.). Iemand tips/aanbevelingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Astu: http://tweakers.net/reviews/2922/laptop ... -2013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen als het goed is een CM Stacker 831 ophalen. Blijft een bloedmooie kast. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe pc gekocht en gisteren in elkaar gezet met Banaanslak :D Zeer fijn ding, vandaag even aan een goede Windows 8 zien te komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Nieuwe pc gekocht en gisteren in elkaar gezet met Banaanslak :D Zeer fijn ding, vandaag even aan een goede Windows 8 zien te komen :)



Specificaties? ^^
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic