Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Mijn Sennheiser 350 met de ASUS xonar xense is geinstalleerd. :love:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Ik heb weer een probleem met mijn Computer, eigenlijk hetzelfde als ik een keer eerder heb gehad en die gaat als volgt.

Mijn computer start op, hij herkent de harde schijf en begint met het laden van windows. En dan begint het probleem, hij blijft haken in het "windows laden" scherm. Daar blijft hij dan een 20-tal seconden op staan, en begint opnieuw met opstarten. Zo kan dit eindeloos door blijven gaan als ik wil, ook kan ik kiezen voor opstartherstel. Als ik dit doe start hij dat gewoon op, maar dan kan hij geen herstel uitvoeren. Ook kan ik geen systeemherstel doen of whats so ever. Het lijkt er op alsof de computer windows gewoon niet meer herkent, terwijl hij wel gewoon de HDD herkent. De vorige keer heb ik dit opgelost met dat ik windows helemaal opnieuw had opgestart met alle gevolgen van dien. Nu wil ik dit gelieve voorkomen, iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Het is Windows 7 (64-bit) legale versie.

Alvast bedankt :)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Jurheinen wrote:Ik heb weer een probleem met mijn Computer, eigenlijk hetzelfde als ik een keer eerder heb gehad en die gaat als volgt.

Mijn computer start op, hij herkent de harde schijf en begint met het laden van windows. En dan begint het probleem, hij blijft haken in het "windows laden" scherm. Daar blijft hij dan een 20-tal seconden op staan, en begint opnieuw met opstarten. Zo kan dit eindeloos door blijven gaan als ik wil, ook kan ik kiezen voor opstartherstel. Als ik dit doe start hij dat gewoon op, maar dan kan hij geen herstel uitvoeren. Ook kan ik geen systeemherstel doen of whats so ever. Het lijkt er op alsof de computer windows gewoon niet meer herkent, terwijl hij wel gewoon de HDD herkent. De vorige keer heb ik dit opgelost met dat ik windows helemaal opnieuw had opgestart met alle gevolgen van dien. Nu wil ik dit gelieve voorkomen, iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Het is Windows 7 (64-bit) legale versie.

Lijkt er toch op alsof je HDD beschadigt is... Vrij raar aangezien je de vorige keer hetzelfde had, toen je OS opnieuw heb geinstalleerd en toen leek hij het weer normaal te doen. Maar als nu hetzelfde gebeurt, nijgt het toch naar een fout in je harde schijf. Kan ook zijn dat je bizar veel smerige shit kijkt en allemaal virussen binnenhaalt waardoor je OS constant naar de klote gaat, jou kennende geloof ik dat ook best maar denk toch dat de fout bij de HDD zit.
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Ik zou in jouw geval een analysetool op je harde schijf loslaten, en toch maar weer herinstalleren. De data kan overigens wel gered worden, maar dat doe ik hier op stage met een ESATA docking station.. Moet je wel je hdd uit de kast schroeven
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Mr Lellebel wrote:
Jurheinen wrote:Ik heb weer een probleem met mijn Computer, eigenlijk hetzelfde als ik een keer eerder heb gehad en die gaat als volgt.

Lijkt er toch op alsof je HDD beschadigt is... Vrij raar aangezien je de vorige keer hetzelfde had, toen je OS opnieuw heb geinstalleerd en toen leek hij het weer normaal te doen.
Dit dus. :) Overigens niet heel raar; waarschijnlijk heeft Windows bij de reinstall zichzelf op een goed deel van de HDD gepleurd en is nu ook dat deel gaar (denk ik). :)
J
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Hmm, dikke vette kanker dus. Heb dit ding nog geen half jaar, en hoe moet ik nou een analysetool runnen als ik niet zon stage als jou heb?
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
Die kun je gewoon downloaden, maar heeft geen nut als je pc niet doorstart.

Veilige modus al geprobeerd? Of systeemherstel? (Windows CD erin pleuren en dan systeemherstel naar maandje terug ofzo, je verliest geen data hiermee)
J
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Dat pakt ie geen eens, heb dat al wel eens geprobeerd. Maar hij herkent geen eerdere punten
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
Dan is je bootsector behoorlijk naar de kolere. Virus/corrupt bootbestand/hdd kapoet. Een van de 3
J
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Moet ik weer een nieuwe HDD kopen :( . Maar wie zegt dat hij daarna niet weer mankementen gaat vertonen, deze had ik ook nog niet zo lang
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Jurheinen wrote:Moet ik weer een nieuwe HDD kopen :( . Maar wie zegt dat hij daarna niet weer mankementen gaat vertonen, deze had ik ook nog niet zo lang
Dat kan natuurlijk niet gegarandeerd worden... In ieder geval als je een nieuwe HDD hebt en je hebt je OS naar wens geconfigureerd maak meteen een back-up en/of image.
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
Geen Western Digital kopen :P Liever Seagate.
E
Western Digital is baas, niks mis mee :P
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
TechnoboyYNWA wrote:Geen Western Digital kopen :P Liever Seagate.
Juist geen seagate koekwaus.
E
TechnoboyYNWA wrote:
Ben je vdk? :P
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
Entourage wrote:
TechnoboyYNWA wrote:
Ben je vdk? :P
Ja
E
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Western Digital is gewoon goed hoor.
E
mrazura wrote:Western Digital is gewoon goed hoor.
Deze man snapt het.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ik had een western digital :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Nou goed, uiteindelijk dus besloten om geen energie en geld meer in deze PC te steken. Nu ga ik op zoek naar een laptop, maar ook nu weet ik niet waar ik moet zoeken. Ik heb zo rond de €600/€700 te besteden, ik zoek gewoon een snelle laptop waarmee ik zo nu en dan een spelletje mee kan spelen. Verder gewoon voor het standaard werk (films,muziek,school etc.). Iemand tips/aanbevelingen?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Morgen als het goed is een CM Stacker 831 ophalen. Blijft een bloedmooie kast. :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Nieuwe pc gekocht en gisteren in elkaar gezet met Banaanslak :D Zeer fijn ding, vandaag even aan een goede Windows 8 zien te komen :)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Mr Lellebel wrote:Nieuwe pc gekocht en gisteren in elkaar gezet met Banaanslak :D Zeer fijn ding, vandaag even aan een goede Windows 8 zien te komen :)

Specificaties? ^^