Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 15 hours ago
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Almighty wrote:Je kan ook OCZ SSD kopen..
Of gewoon een Intel 330 serie. Zit er veel veschil qua performance tussen die merken eigenlijk?
A
Ik ben vertrouwd met OCZ, op stage zetten we altijd Intel SSD erin. Ook zonder problemen. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ga dan wel voor de intel die OCZ blijken niet zo heel erg betrouwbaar te zijn lees ik op diverse sites.

Als ik trouwens niet voor de overclock ga met mijn pc-opstelling, en dus de K inruil voor een normale 3570 boxed + ander moederbord. Heb ik dan die moederbord-cooler nog nodig of kan die dan ook wel weg?
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Oxbow wrote:Ga dan wel voor de intel die OCZ blijken niet zo heel erg betrouwbaar te zijn lees ik op diverse sites.

Als ik trouwens niet voor de overclock ga met mijn pc-opstelling, en dus de K inruil voor een normale 3570 boxed + ander moederbord. Heb ik dan die moederbord-cooler nog nodig of kan die dan ook wel weg?
Als je echt niet gaat overklokken, heb je niet de K versie nodig nee. En ik zou wel een andere koeler erop monteren. Houdt de proccesor koeler dan het standaard geval wat erbij zit. En koeler is beter/stabieler.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Oxbow wrote:
M-arijn wrote:Ik zou de Antec 300-2 kast nemen, scheelt weer wat centen en een hele degelijke kast.
Goed punt ja, want de kast kan inderdaad een stuk goedkoper..
Het is wel een hele mooie kast voor die prijs en je moet er toch tegenaan kijken. Ook erg makkelijk in te bouwen. :)
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Vul eens je verlanglijstje in op hardware.info Gewoon alle pruducten naar je wensenlijst pleuren en die zoekt direct uit bij welke site ze het goedkoopste zijn :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
jordifcg wrote:Vul eens je verlanglijstje in op hardware.info Gewoon alle pruducten naar je wensenlijst pleuren en die zoekt direct uit bij welke site ze het goedkoopste zijn :thumbup:
Bestel alles bij Afuture, die zijn vrij scherp geprijsd en dan kan ik ook alles in een keer bestellen. :)

Die kast uit m'n setup houdt ik er toch gewoon in. Hoop er jaren mee te doen, dus dan mag die wel wat kosten.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
jordifcg wrote:Vul eens je verlanglijstje in op hardware.info Gewoon alle pruducten naar je wensenlijst pleuren en die zoekt direct uit bij welke site ze het goedkoopste zijn :thumbup:
Tweakers wenslijst werkt fijner vind ik. :)
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Image
Eerste bestelling voor m'n nieuwe pc geplaatst. :yay:
A
Hij gaat Casemoddeng
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
:thumbup:

Geen zin om m'n voeding opnieuw te sleeven, dus dan maar de makkelijke optie met extentions. Wordt ook m'n eerste ervaring met waterkoeling dus ik ben benieuwd. ^^
A
Waterkoeling is wel tof, heb het zelf niet (PC staat toch maar onder het bureau in een kastje, dus casemodding is useless bij mij). Vind het altijd wel leuk
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Begint al langzaam vorm te krijgen :yay:

Image
A
Haha leuk idd. Voeding aan de zijkant zie je niet vaak
E
Wil je daar mee naar de maan vliegen?
:huh:
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nee, internetten en af en toe een spelletje Pinball.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
en MSpaint toch?
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Ken iemand mij vertellen wat dit voor adapter is?

Image

Hebben hier een stuk of 5 van op stage omdat we nieuwe PC's hebben voor autocad gebruikers met een NVIDIA qaudro 4000.

Het lijkt wel op een HDMi ding , maar als we er een gewone HDMI kabel aan de achterkant doen van de PC past het niet.
A
DVI > HDMI lijkt mij
Hardtraxx Elite
last seen 6 days ago
Almighty wrote:DVI > HDMI lijkt mij
Ja lijkt er wel op,
maar een normale HDMI kabel past er niet in . dat ik best vreemd vindt.
A
Nee, er past ook alleen een DVI in :P Die andere kant stop je in de pc
Hardtraxx Elite
last seen 6 days ago
Almighty wrote:Nee, er past ook alleen een DVI in :P Die andere kant stop je in de pc
Image

er zou ook HDMI in moeten passen denk ik? :P

btw: zo'n HDMI kabel:

Image
A
Ziet er niet uit als HDMI,
Image

Dat is HDMI, met dus 2 "aftakkingen" aan beide kanten van de stekker, als ik jou plaatje kijk, zie ik maar aan 1 kant een aftakking/afwijking.

Lijkt me dus geen HDMI op jouw kaart

Kun je geen DVI in die kaart doen? Enige verschil is dat DVI geen geluid doorgeeft, en HDMI wel. Waar ik ga ervan uit dat je geen boxen in je beeldscherm hebt, dus ook "niet echt" HDMI nodig als je ook DVI hebt
Hardtraxx Elite
last seen 6 days ago
Almighty wrote:Ziet er niet uit als HDMI,
Image

Dat is HDMI, met dus 2 "aftakkingen" aan beide kanten van de stekker, als ik jou plaatje kijk, zie ik maar aan 1 kant een aftakking/afwijking.

Lijkt me dus geen HDMI op jouw kaart
Oke , jammer

toch bedankt :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lijkt meer op een USB aan de ene kant.