Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 11:15 

Hardtraxx Elite

Van mij hij alle kleuren van de regenboog hebben, als die maar een goede performance geeft en lekker koel en stil blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 18:54 

Hardtraxx Newbie

wat vinden jullie van dit:

Specificaties PC-systeem Extreme-2
Behuizing : SilverStone Precision PS06B-W
Voeding : OCZ ZS750W (Retail, 4x PCIe)
Processor Intel Core i7 3770
Moederbord MSI X79A-GD45 (8D) (RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)
Geheugen Corsair 32 GB DDR3-1600 Quad-Kit (CMX32GX3M4A1600C11, XMS3)
Harddisk OCZ RVDHY-FH-1T (Revo Hybrid, AES, 1TB HDD + 128GB cache)
Videokaart MSI N680GTX-PM2D2GD5 (2x DVI, HDMI, DisplayPort, SLI)
DVD-Writer Sony Optiarc AD-5280S-0B (Bulk, Zwart)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Zelfde verhaal als al eerder in dit topic. Deze voeding hoort niet thuis in dit systeem. Als je dan toch zo'n fortuin in je pc steekt, steek dan ook een paar tientjes meer in een fatsoenlijke voeding. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 23:50 

Hardtraxx Newbie

Ok thx

het word een XFX Pro 850W Core Edition
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:26 

Hardtraxx Veteran

EG3 schreef:
Ok thx

het word een XFX Pro 850W Core Edition

Zoveel xd dikke overkil. Waarom een i7 trouwens? mobo is ook niet nodig als je geen SLI gaat draaien.

32gb ram, zo van unnuh wtf. Ik zou ook een andere harddisk nemen. Van WD gaat mijn voorkeur uit.

Hoeveel kost dit systeem wel niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:05 

Hardtraxx Newbie

Ghaha is maar 11 euro duurder. liever een goeie overkill voeding
Omdat ik voor me werk toch redelijke video bewerking en zware software programma's moet gebruiken.
Mocht ik later SLI gaan gebruiken is het alleen maar mooi meegenomen.
hoe meer ram hoe beter!
systeem kost 1800 euries in elkaar gezet en thuis afgeleverd dus valt mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:48 

Hardtraxxer

850W is geen overkill hoor, lijkt me eerder logisch als je zelf je pc bouwt. 32 gigabyte aan ram daarentegen, 't is maar wat je leuk vindt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

ScavengerDJ schreef:
lijkt me eerder logisch als je zelf je pc bouwt.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:26 

EG3 schreef:
Ghaha is maar 11 euro duurder. liever een goeie overkill voeding
Omdat ik voor me werk toch redelijke video bewerking en zware software programma's moet gebruiken.
Mocht ik later SLI gaan gebruiken is het alleen maar mooi meegenomen.
hoe meer ram hoe beter!
systeem kost 1800 euries in elkaar gezet en thuis afgeleverd dus valt mee toch?

valt idd wel mee
netjes samengesteld hoor :P
ik zou er alleen wel, als je aan video editing doet, een 1TB hdd in doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:13 

Hardtraxxer

chicken schreef:
ScavengerDJ schreef:
lijkt me eerder logisch als je zelf je pc bouwt.

:huh:

Als je zelf een pc bouwt ben je volgens mij geen complete leek meer. Dan doe je al af en toe eens wat geavanceerde dingetjes waarbij zwaardere taken voorkomen dus heb je daar dan ook de apparatuur voor nodig. My opinion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Dat je zware dingen draait maakt niet uit. Componenten hebben een maximaal verbruik en als 'niet-leek' bepaal je daarop de voeding die nodig is. Een 850 watt voeding is genoeg om drie videokaarten mee te draaien en over te clocken, dus lijkt mij niet erg logisch voor dit systeem. Komt nog bij dat voedingen het meest efficiënt zijn op een bepaalde load, en dat je met een te grote voeding dus energie 'verspilt'. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:07 

Hardtraxxer

chicken schreef:
Dat je zware dingen draait maakt niet uit. Componenten hebben een maximaal verbruik en als 'niet-leek' bepaal je daarop de voeding die nodig is. Een 850 watt voeding is genoeg om drie videokaarten mee te draaien en over te clocken, dus lijkt mij niet erg logisch voor dit systeem. Komt nog bij dat voedingen het meest efficiënt zijn op een bepaalde load, en dat je met een te grote voeding dus energie 'verspilt'. :)

Luxeprobleempje lijkt me :) Ik hou in ieder geval altijd wat reserve. En ik heb geen idee welke eco kaarten jij draait, maar met mijn crossfire HD6950 heb ik al een voeding van 850W nodig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 08:05 

Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de racties.

Ik hou mijn systeem zo :) op de voeding na dan.
32Ram lijkt nu idd veel maar dat had ik vroeger ook bij een 1TB schijf.
Ik denk dat het over een paar jaar niet meer als normaal is.
En die 1tb extra schijf komt er ook nog, die heb ik nog thuis liggen.

groetjes Eddy
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:32 

Hardtraxx Veteran

ScavengerDJ schreef:
En ik heb geen idee welke eco kaarten jij draait, maar met mijn crossfire HD6950 heb ik al een voeding van 850W nodig hoor.

Ik heb zelf drie GTX260's gedraaid (het zijn er nu nog twee), dat ging prima. :) Drie 6950's kan inderdaad niet met 850w, al ligt ook dat weer aan de kwaliteit voeding die je hebt. Goede voedingen (Seasonic X, Corsair HX/AX, CM Silent M Pro etc) hebben een peakload die vaak een behoorlijk eind boven het geadverteerde wattage ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:14 

Hardtraxx Veteran

Haha, als ik met mijn 680 SLI wil draaien heb ik aan een goede 650W voeding genoeg ^^
Die 6950 verbruiken dan wel heel veel, :/ maar wat jij zegt 850w is gewoon abnormaal

Edit: Die i7 is toch wel een K versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:16 

Hardtraxxer

chicken schreef:
ScavengerDJ schreef:
En ik heb geen idee welke eco kaarten jij draait, maar met mijn crossfire HD6950 heb ik al een voeding van 850W nodig hoor.

Ik heb zelf drie GTX260's gedraaid (het zijn er nu nog twee), dat ging prima. :) Drie 6950's kan inderdaad niet met 850w, al ligt ook dat weer aan de kwaliteit voeding die je hebt. Goede voedingen (Seasonic X, Corsair HX/AX, CM Silent M Pro etc) hebben een peakload die vaak een behoorlijk eind boven het geadverteerde wattage ligt.

Een Corsair heb ik ;) Genoeg geld in ieder geval ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:44 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Die 6950 verbruiken dan wel heel veel, :/ maar wat jij zegt 850w is gewoon abnormaal

Heb het even nagezocht, ze verbruiken 256watt max, dat is inderdaad een hoop. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:08 

Hardtraxx Newbie

Kepro schreef:

Ben niet van plan om te gaan overclocken dus is niet nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:17 

Hardtraxx Veteran

ScavengerDJ schreef:
chicken schreef:

Luxeprobleempje lijkt me :) Ik hou in ieder geval altijd wat reserve. En ik heb geen idee welke eco kaarten jij draait, maar met mijn crossfire HD6950 heb ik al een voeding van 850W nodig hoor.

Ik draai hier probleemloos een 6970 met een 600watt voeding. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

EG3 schreef:
Kepro schreef:

1 knop en klaar, en dat zeg je nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:39 

Hardtraxx Newbie

Kepro schreef:
EG3 schreef:
Kepro schreef:

1 knop en klaar, en dat zeg je nu ;)

? wat bedoel je? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Bij een sandy/ivy bridge processor is overclocken een kwestie van op 1 knop in de BIOS drukken. Zonde om er geen gebruik van te maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:26 

Hardtraxx Newbie

En waarom zou ik overclocken? En is het nodig met zo'n systeem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:47 

Hardtraxxer

Ramirez schreef:
ScavengerDJ schreef:
chicken schreef:

Ik draai hier probleemloos een 6970 met een 600watt voeding. ^^

Eentje ja ;)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic