Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 14:08 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Gamen vooral, heb hier nog een 500GB hdd liggen, en een 250GB, die gaan er ook nog in, videokaart twijfel ik nog, ik doe het komende weken nog even met de hd6570 die ik al heb, maar over een maand of 2 wil ik hem voor een GTX580 of HD7950 inruilen. Edit: Of 2 dezelfde lowbudget kaarten. (GTX550 bijvoorbeeld)

pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 15:00 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
1 x Aerocool CyborgX

Gatver, nouja ieder z'n ding natuurlijk. :)

Persoonlijk zou ik een andere voeding kiezen. Heb wel eens slechte verhalen gehoord over de GX lijn van cooler master. Voor dat geld haal je ook een corsair. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 15:55 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Nijidik schreef:
1 x Aerocool CyborgX

Gatver, nouja ieder z'n ding natuurlijk. :)

Persoonlijk zou ik een andere voeding kiezen. Heb wel eens slechte verhalen gehoord over de GX lijn van cooler master. Voor dat geld haal je ook een corsair. :)

Heb nu al heel veel met Kepro besproken, ziet er nu zo uit:

http://nl.hardware.info/wensenlijst/producten/113039-150066-119308-131672-125363-137032-124545
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 01:54 

Hardtraxx Veteran

XFX :drool: Ziet er goed uit hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 13:10 

Hardtraxx Addict

Ik zou net zelf een post maken met ''AUB geen Cooler Master GX voeding, die dingen zijn zwaar bout'' maar je bent al voor XFX gegaan. Kan niks anders dan lof voor XFX voedingen zeggen.

Al zou ik zelf die SSD wel vervangen voor de veel veel veeeel snellere Samsung 830 64GB welke maar net iets duurder is.

Ook de CPU koeler heb ik persoonlijk liever een CM Hyper 212 Plus of EVO voor dat geld.

Ik krijg hopelijk dinsdag een 5.2Ghz 2500k binnen. Hij heeft 5.2Ghz gelopen odner water, nu kijken of ik emt lucht daar in de buurt kom.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 13:22 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
Ik zou net zelf een post maken met ''AUB geen Cooler Master GX voeding, die dingen zijn zwaar bout'' maar je bent al voor XFX gegaan. Kan niks anders dan lof voor XFX voedingen zeggen.

Al zou ik zelf die SSD wel vervangen voor de veel veel veeeel snellere Samsung 830 64GB welke maar net iets duurder is.

Ook de CPU koeler heb ik persoonlijk liever een CM Hyper 212 Plus of EVO voor dat geld.

Ik krijg hopelijk dinsdag een 5.2Ghz 2500k binnen. Hij heeft 5.2Ghz gelopen odner water, nu kijken of ik emt lucht daar in de buurt kom.. :P

SSD is niet mijn keuze ;) CPU Koeler heeft zich meer dan bewezen en kan zich meten met de MugenV2. Zie de review op hardware.info.

http://nl.hardware.info/reviews/2378/9/ ... -conclusie

Ik moet mijn 2500k nog overlclocken maar is tot heden nog steeds niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:50 

Ik heb het liefst Corsair voedingen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

:thumbup:

HX850 ftw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:46 

Hardtraxx Addict

Dankjewel, zo zie je maar weer dat er altijd wel iets beter kan voor ongeveer dezelfde prijs, die Samsung SSD wordt hem :) Koeler laat ik wel zo, wilde eerst gewoon de stock cooler nemen maar Kepro zei dat ik dat beter niet kon doen.

Alhoewel, is die Samsung echt sneller? Qua specs staat hier van niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 18:26 

chicken schreef:
Almighty schreef:

:thumbup:

HX850 ftw!

Ik zit op CX600 V2 :P 180eu vind ik wel veel te veel geld voor een voeding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:01 

Hardtraxx Veteran

K heb m tweedehands, dan is ie al een stuk aantrekkelijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Vraagje:

Ik heb boven een mooie tv staan waar ik dagelijks films op kijk via mijn laptop. Nu wil ik een proper geluidsetje neerzetten voor max 120 euro. 5.1 is niet nodig natuurlijk omdat mijn uitvoer maar 2.0 is en ik geen zin heb om dure geluidskaarten te kopen om dat wel voor elkaar te krijgen. Daarnaast heb ik liever 2 hele goede speakers dan 6 mindere.

Ik zat te denken om een paar budget monitor speakers te kopen, maar ik vraag me af of ik dan wel een optimaal geluid krijg aangezien die gemaakt zijn om op een bureau te zetten en de luisteraar zit er max 1m vanaf. Ik zit er 2 m vanaf en dan is dus de vraag of ik er wel genoeg van mee krijg.

Verder zou ik eventueel ook nog voor een 2.1 logitech setje kunnen kiezen, maar daar heb ik altijd mijn twijfels bij.

Hoe denken jullie hierover? Kunnen jullie me iets aanraden?

logitech z 263
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:19 

Hardtraxx Veteran

Damn, de fan voor de chipset op mn moederbord heeft het begeven. Paar dagen geen pc dus. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:15 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
logitech z 263

http://www.bol.com/nl/p/logitech-speake ... 4010654927
bedoel je denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:01 

Hardtraxx Elite

Hmm beetje reviews lezen op guru3d over de gtx 660, best een sterk beestje zeg.

Afbeelding

Zou zomaar de opvolger van mijn gtx 570 kunnen worden, als de kaart tenminste uitkomt en een goed prijsje heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:47 

Hardtraxx Veteran

Neem dan de Ti variant maar de 660 serie heeft maar 192 bandbreedte. Ik zou voor de 670 gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:13 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Neem dan de Ti variant maar de 660 serie heeft maar 192 bandbreedte. Ik zou voor de 670 gaan...

Ik bedoelde ook de ti versie mijn fout. De reguliere 660 is ook nog niet voor consumenten beschikbaar.
En de overklokte 660 ti's komen performancewijs zo dicht bij de 670 dat het niks voor elkaar onderdoet, behalve als de 670 weer overklokt is dan is er een weer verschil van 15 a 20% wat ik zo gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Zo, voorlopig doet m'n pc het weer.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Wie heeft er hier verstand van draadloos internet?
Op elke pc/laptop in huis werkt dit gewoon goed, behalve op mijn laptop.

Het internet doet het wel via WiFi, maar telkens als ik de laptop opstart, of als ik het scherm dichtklap en na een tijdje weer openmaak, staat er rechtsonder dat ik niet verbonden ben met het draadloos netwerk. Dan klik ik op problemen oplossen en dan doet ie het weer, totdat ik mijn laptop uitschakel of het scherm dichtklap. Heel irritant om telkens als ik mijn laptop een tijdje niet gebruik even later weer de draadloos netwerk voorziening moet inschakelen. Weet iemand hoe ik het kan instellen dat m'n laptop standaard verbinding maakt als er een opgeslagen WiFi netwerk in de buurt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:22 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Zo, voorlopig doet m'n pc het weer.
Afbeelding

Haha ja zo kan het ook, maar welke cpu koeler is dat dan :o, machting dingetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Een Noctua NH-D14 met 3x Aerocool shark fans :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Weet iemand een Nederlandse site waar je zo goedkoop mogelijke een fatsoenlijke pc kan samenstellen? Degene die ik nu heb is GamePc.nl, maar er zijn vast goedkopere te vinden, dankjulliewel :)

En al een pc in bezit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:05 

TB HDD gekocht, mijn huidige is dying :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:44 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Nijidik schreef:
Weet iemand een Nederlandse site waar je zo goedkoop mogelijke een fatsoenlijke pc kan samenstellen? Degene die ik nu heb is GamePc.nl, maar er zijn vast goedkopere te vinden, dankjulliewel :)

En al een pc in bezit?

Nope, ben nog steeds aan het kloten met de build. Had van wat reviews gelezen over AsRock dat ze nogal vaak DOA´s hebben dus heb een MSI Z77-G43 gepakt, voeding is nog steeds de XFX Pro core 550, kast de Corsair 300r, vengeance 1600Mhz geheugen en een i5 3570k. Maar ik ben een enorme twijfelkont dus kan goed zijn dat ik morgen de AMD Fx-8150 pak haha :innocent: Vooral omdat ik al een Xbox heb waar ik voornamelijk op game en de pc geen beest hoeft te zijn die bf3 op ultra aankan, medium is al meer dan zat voor mij zeg maar. Sowieso geen bf3 op de pc want die heb ik al op de xbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 00:54 

Hardtraxx Elite

Heb zelf een asrock mobo, nergens last van.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic