Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:20 

Hardtraxx Veteran

Verouderd, maar draait alles nog soepel ;)
XFX nForce 780i
Q9550 @ 3,8ghz
3x gtx260 @ 700mhz
4gb ddr3 @ 900mhz
crucial c300

Ben nog steeds van mening dat je aan 1gb ruim voldoende hebt voor 1980@1080. Groter dan deze resolutie spelen de meesten toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:38 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
XFX nForce 780i
Q9550 @ 3,8ghz
3x gtx260 @ 700mhz
4gb ddr3 @ 900mhz
crucial c300

Ben nog steeds van mening dat je aan 1gb ruim voldoende hebt voor 1980@1080. Groter dan deze resolutie spelen de meesten toch niet.

Sommige dingen van je pc zeggen me helemaal niets :P naja, BF3, Crysys en metro vragen soms al 1.5 gb op de bovenstaande resolutie. Daarnaast is het ook meer future proof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:45 

2gb woehoei :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:08 

Hardtraxxer

Hallo,

Ik wil een nieuwe videokaart gaan aanschaffen.
Liefst onder de 100 euro.
Welke kaart is op dit moment het beste in deze prijsklasse?
Er zal niet volle bak mee gegamed worden, maar hij moet de meeste games toch wel aankunnen.

Iemand een aanrader? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

Celis schreef:
Hallo,

Ik wil een nieuwe videokaart gaan aanschaffen.
Liefst onder de 100 euro.
Welke kaart is op dit moment het beste in deze prijsklasse?
Er zal niet volle bak mee gegamed worden, maar hij moet de meeste games toch wel aankunnen.

Iemand een aanrader? :)

http://tweakers.net/pricewatch/289185/a ... tab:prices
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:00 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
chicken schreef:
XFX nForce 780i (moederbord)
Q9550 @ 3,8ghz (processor, overclocked)
3x gtx260 @ 700mhz (videokaarten, overclocked)
4gb ddr3 @ 900mhz (geheugen, overclocked)
crucial c300 (SSD)

Sommige dingen van je pc zeggen me helemaal niets :P

^^
Om je een beeld te geven, een picje van tijdens het bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:54 

waarom 3x een gtx260 en dan zo weinig ram gehueugen xd beetje uit balans volgens mij je build xd

en erg jammer van je mobo :/ nForce moederborden zijn echt kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb trouwens mijn behuizing omgeswitched van een Fractal design R3 naar een Cooler Master HAF 932 Advanced :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
waarom 3x een gtx260 en dan zo weinig ram gehueugen xd beetje uit balans volgens mij je build xd

en erg jammer van je mobo :/ nForce moederborden zijn echt kut xd

Alles behalve de ssd is tweedehands. Mobo heb k gewonnen in een veiling, was de enige bieder. Erg goedkoop dus. :P Heb dit systeem ook puur in elkaar gegooid omdat ik het leuk vind om eraan te werken. Ben er niet heel veel op vooruit gegaan tov mn vorige systeem. Dat was namelijk een AMD Phenom 1050T met een GTX460.
Alle drie de videokaarten gekocht met het geld dat ik binnenkreeg door de verkoop van de 460, ook goeie deal dus. :p Zou deze setup ook zeker niet aanraden, door dit warme weer draait 1 videokaart nu idle op 56 graden en moederbordchipset op 61 graden. Veel te hoog voor idle :P

Moet wel zeggen dat nForce bordjes lekker clocken :thumbsup:

Overigens ben ik nog niet tegen bottlenecks aangelopen door t geheugen. Voor mijn gebruik is 4gb nog steeds genoeg blijkbaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:41 

Kepro schreef:
Ik heb trouwens mijn behuizing omgeswitched van een Fractal design R3 naar een Cooler Master HAF 932 Advanced :cool:

Vanwaar deze switch?

Foto van je nieuwe kast zou ook wel leuk zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Opzich goede kaart, maar voor een tientje meer heb je een 560, die over het algemeen wel beter presteert. :)
http://www.anandtech.com/bench/Product/539?vs=543

http://tweakers.net/pricewatch/310109/m ... d5-oc.html

Maar aangezien je zegt hoe goedkoper hoe beter, is het misschien beter om te weten welke spellen je wilt spelen en op welke resolutie/graphics. :)

Thanks man. Mijn te besteden budget is echt maximaal 150 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Kepro schreef:

Vanwaar deze switch?

i.v.m. de koeling. Kwam erachter dat het in mijn kamer warmer werd dan gedacht. Voor de rest moest ik vaak het deurtje van de Fractal open laten staan.

Volgende week komt nieuwe behuizing binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:53 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Zou zoiezo voor een 2 gb kaart gaan. De AMD 7000 kaarten zijn wel bang for the buck. Als je iets koopt doe het dan meteen goed.

@chicken, wat voor pc heb jij ?

Bang voor de buck is goed of niet goed? Sorry ik heb deze uitdrukking echt nog nooit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Kepro schreef:
Zou zoiezo voor een 2 gb kaart gaan. De AMD 7000 kaarten zijn wel bang for the buck. Als je iets koopt doe het dan meteen goed.

@chicken, wat voor pc heb jij ?

Bang voor de buck is goed of niet goed? Sorry ik heb deze uitdrukking echt nog nooit gehoord.

Veel waarde voor je geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:34 

Hardtraxx Elite

double/triple slot koeling voor een powercolor kaart, kan er net niet uithalen welk model. Gok maar wel op een high end kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 08:09 

Hardtraxx Veteran

Is triple slots. Waarschijnlijk AMD 7000 seriem dus zal wel de 7970 en 7950 worden. Of... misschien een 7990.
Citaat:
De nieuwe creatie van PowerColor zal naar verwachting toegepast worden op een Radeon HD 7900 serie grafische kaart, die naar alle warschijnlijkheid ook meteen overklokt de fabriek zal verlaten.
Of de Vortex III ook zijn weg zal vinden naar de verwachte dual-GPU Radeon HD 7990 videokaart van AMD is nog niet duidelijk.

Bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:27 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Dysphoria schreef:
Kepro schreef:

Vanwaar deze switch?

i.v.m. de koeling. Kwam erachter dat het in mijn kamer warmer werd dan gedacht. Voor de rest moest ik vaak het deurtje van de Fractal open laten staan.

Volgende week komt nieuwe behuizing binnen.

Arc Midi was ook een uitstekende keuze geweest, heb deze namelijk. Koeling is optimaal! Maar heb er ook 6 fans inzitten en nog plaats voor 2 meer. Qua geluidsoverlast kan ik niet echt klagen maar heb ook eigenlijk de meeste tijd headset op.

En heb gisteren een nieuwe headset besteld en komt morgen als het goed is binnen.

Afbeelding
http://nl.hardware.info/reviews/2107/4/15-gaming-headsets-review-akg-ghs1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:37 

Hardtraxx Veteran

Ik wou stiekem ook gewoon een andere kast, wou weer wat nieuws ook al is was mn huidige maar 1 maand oud xd ik heb altijd mijn vaders sennheiser op :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:50 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Ik wou stiekem ook gewoon een andere kast, wou weer wat nieuws ook al is was mn huidige maar 1 maand oud xd ik heb altijd mijn vaders sennheiser op :cool:

Haha! Dat kan natuurlijk ook nog he.
Ik heb nu ook een senheiser in gebruik maar die gebruik ik nu telkens vaker icm mijn smartphone als ik aan't sporten ben, dus wou gewoon weer een vaste headset wie ik alleen voor op de pc gebruik.

http://www.vriese.nl/wms/fm/userfiles/catalogus/attachments/4e3d426182a54_Sennheiser%20HD202.jpgDeze heb ik nu in gebruik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:46 

Hardtraxx Elite

Vraagje aan de techneuten onderons,

Ik zit namelijk in dubio over een evt aanschaf tablet of vervanging van mijn telefoon (desire hd). Ik zit vaak op internet met het werk tijdea een nachtdienst en zat nu te denken om een tablet aan te schaffen om er dan via te kunnen internetten en evt een serie op te zetten in 720p kwaliteit.
Of ik ga voor vervanging van mijn telefoon en koop een galaxy note wat een precies tussen een tablet en telefoon inzit.

Een tablet kost tegenwoordig al niet teveel meer en de note wordt nog wel de hoofdprijs voor gevraagd. Wat zouden jullie doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:25 

Hardtraxx Elite

Nieuwe telefoon binnen, galaxy note! :D

En wat een plaatje is dit:

Afbeelding

gtx 670 van zotac. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Kan toch niet op tegen mijn Asus 680 top :cool: wel een mooi kaartje voor SLI
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 18:58 

Hardtraxx Elite

Ja oke baas over baas. Doelde meer op hoe het kaartje eruit. Mooi klein krachtpatsertje. :)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic