dat is er voor ontworpe ja.Olijfboompje wrote:Heeft dat touchscreen nodig dan?biscuit wrote:ja maar dat is kut als je geen touchscreen 60 cm hebt.Olijfboompje wrote:Windows 8 komt er al aan toch?
zelfde kernel als windows phone 7
dat is er voor ontworpe ja.Olijfboompje wrote:Heeft dat touchscreen nodig dan?biscuit wrote:ja maar dat is kut als je geen touchscreen 60 cm hebt.Olijfboompje wrote:Windows 8 komt er al aan toch?
Volgens mij wordt er voor windows 8 een nieuwe 128-bits kernel gemaakt hoor.biscuit wrote: dat is er voor ontworpe ja.
zelfde kernel als windows phone 7
Nee, en het heeft ook geen touch NODIG.biscuit wrote:ja maar dat is kut als je geen touchscreen 60 cm hebt.Olijfboompje wrote:Windows 8 komt er al aan toch?

en wat het stomme is, is dat alles dan dubbel aanwezig is, die dingen staan namelijk ook allemaal al in het rechtsklik menuTakkU wrote:128bit gaat nog wel even duren.. Allereerst is er geen consumenten hardware voor, en daarnaast is het voorlopig totaal niet nodig om op 128bit over te gaan...
Ik heb trouwens laatst de nieuwe Explorer interface van Windows 8 gezienZe gaan die Ribbon interface (office, paint) dus doortrekken. Snap het echt totaal niet.. De hele bovenbalk komt vol te staan met crap die je 95% van de tijd niet gebruikt, en dingen die door de meesten zelfs nooit gebruikt gaan worden..

http://tweakers.net/pricewatch/276313/a ... tab:pricesHenk-Jan wrote:Ik heb eigenlijk ook hulp nodig van iemand met kijk erop:
Voor school ben ik een laptop nodig. Deze zoek ik in de prijsklasse van ongeveer 4-500 euro. Hoeft verder niet een super videokaart in oid, want hoef er niet op te gamen en doe ook geen grafische studie. Een beetje een snel ding eigenlijk wel en ook veel HDD (denk aan 500 gig ongeveer).
Heb al wat op tweakers rondgeneuzelt maar die site is één groot doolhof voor mij![]()
Thx in advance!

ThxD-Teq wrote:Ik heb de Cooler Master HAF 912 Plus case en een Zalman CNPS9900A Led CPU cooler voor degenen die dat nog willen weten.
@ KSwoosh ziet er goed uit. Zelfde PSU als ik
. En de 2600K is een Sandy Bridge m'n neef heeft 'm ook gekocht laatst. Wel een beetje een heethoofd maar een hele goeie CPU!
Ja bij m'n neef was die idle ook zo iets maar met games toch al gauw tegen de 70 gradenKSwoosh wrote:Maar de 2600K een heethoofd? Hier niethier draait ie idle rond de 37 graden en onder full load weet ik niet precies maar dat is ook zelden
En die zalman koeler... Ik heb echt een hekel aan zalman sinds bij mij een keer zon bevestigings bracket was afgebroken... En ze zijn ook niet erg goed
Ik heb ook de I7 2600K, maar met de Corsair H80 erop, nu idle 18 graden, full load rond de 40.D-Teq wrote:Ja bij m'n neef was die idle ook zo iets maar met games toch al gauw tegen de 70 gradenKSwoosh wrote:Maar de 2600K een heethoofd? Hier niethier draait ie idle rond de 37 graden en onder full load weet ik niet precies maar dat is ook zelden
En die zalman koeler... Ik heb echt een hekel aan zalman sinds bij mij een keer zon bevestigings bracket was afgebroken... En ze zijn ook niet erg goed. Zalman koeler was kut om te bevestigen op het mobo inderdaad (heb ook m'n handen opengehaald
) maar hij werkt wel goed, het scheelde me 10 graden idle en 15 load! Dus het scheelt denk ik gewoon per persoon
.
Ja maar omdat die balk boven groter wordt maken ze die balk onder (waar info over bestand etc. staat) kleiner.KSwoosh wrote:en wat het stomme is, is dat alles dan dubbel aanwezig is, die dingen staan namelijk ook allemaal al in het rechtsklik menuTakkU wrote:128bit gaat nog wel even duren.. Allereerst is er geen consumenten hardware voor, en daarnaast is het voorlopig totaal niet nodig om op 128bit over te gaan...
Ik heb trouwens laatst de nieuwe Explorer interface van Windows 8 gezienZe gaan die Ribbon interface (office, paint) dus doortrekken. Snap het echt totaal niet.. De hele bovenbalk komt vol te staan met crap die je 95% van de tijd niet gebruikt, en dingen die door de meesten zelfs nooit gebruikt gaan worden..
wat veeeeeeel kleiner is
dit is em btw:
ik heb dan toch liever de balk die we nu hebben, die 3x zo klein is
maar dat is ook geen lcuhtkoelerHidden Source wrote:Ik heb ook de I7 2600K, maar met de Corsair H80 erop, nu idle 18 graden
ik mag hopen dat je een grapje maakt, want met die videokaart kan je beter wel heel veel gamen, anders is het echt epic geldverspilling dat je die pc hebt.Jolle wrote:Ik heb dit:
AMD Phenom II X4 955
Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit
Samsung HD154UI
MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition OC
LGW2261V-PF
Club 3D Theatron Agrippa DTS 7.1
Logitech Z-2300 / Sennheiser HD 201
Logitech Classic Keyboard 200
Logitech G9x
Steelpad QcK
Windows 7
Asus M4A785TD-V EVO
Antec Three Hundred
Goed genoeg voor mijGamen doe ik toch niet zo heel vaak meer op mijn PC, nu ik een Xbox 360 en een grote tv heb.
:
Had 'm voor Crysis 2 gekocht, maar hij komt nu wel mooi van pas voor Battlefield 3 binnenkortKSwoosh wrote: ik mag hopen dat je een grapje maakt, want met die videokaart kan je beter wel heel veel gamen, anders is het echt epic geldverspilling dat je die pc hebt.
OF je kan Wolfenstein 3D spelen...Jolle wrote:Had 'm voor Crysis 2 gekocht, maar hij komt nu wel mooi van pas voor Battlefield 3 binnenkortKSwoosh wrote: ik mag hopen dat je een grapje maakt, want met die videokaart kan je beter wel heel veel gamen, anders is het echt epic geldverspilling dat je die pc hebt.
shintek wrote:OF je kan Wolfenstein 3D spelen...Jolle wrote:Had 'm voor Crysis 2 gekocht, maar hij komt nu wel mooi van pas voor Battlefield 3 binnenkortKSwoosh wrote: ik mag hopen dat je een grapje maakt, want met die videokaart kan je beter wel heel veel gamen, anders is het echt epic geldverspilling dat je die pc hebt.

Gameplay > Candy ass roody poo graphicsbiscuit wrote:shintek wrote:OF je kan Wolfenstein 3D spelen...Jolle wrote: Had 'm voor Crysis 2 gekocht, maar hij komt nu wel mooi van pas voor Battlefield 3 binnenkort