Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:48 
 

Olijfboompje schreef:
biscuit schreef:
Olijfboompje schreef:
Windows 8 komt er al aan toch? :oh:

ja maar dat is kut als je geen touchscreen 60 cm hebt.

Heeft dat touchscreen nodig dan?

dat is er voor ontworpe ja.

zelfde kernel als windows phone 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah okee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:55 
 

biscuit schreef:
dat is er voor ontworpe ja.

zelfde kernel als windows phone 7

Volgens mij wordt er voor windows 8 een nieuwe 128-bits kernel gemaakt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wou net zeggen, d'r is wel een aparte ARM versie van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 22:36 
 

biscuit schreef:
Olijfboompje schreef:
Windows 8 komt er al aan toch? :oh:

ja maar dat is kut als je geen touchscreen 60 cm hebt.

Nee, en het heeft ook geen touch NODIG.

Het is gewoon een nieuwe manier om informatie samen te vatten, op een [tot zover] mooie manier.
http://fediafedia.deviantart.com/gallery/#/d3ky211
Afbeelding

Ik ben benieuwd hoe goed het gaat werken in de toekomst, maar we zullen zien. BEetje makkelijk om daar nu al uitspraken over te doen.

En nee, voor win8 komt geen 128bit kernel, maar wss 64bit only.
128bit is idd wel besproken zover ik weet, maar geen beginnen aan omdat daar helemaal nog geen ondersteuning voor is.
als de stap gemaakt is om naar 64bit only over te stappen zal een paar jaar daarna wel de stap naar 128 bit volgen. maar de behoefte daaraan is atm ook nog niet echt groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

128bit gaat nog wel even duren.. Allereerst is er geen consumenten hardware voor, en daarnaast is het voorlopig totaal niet nodig om op 128bit over te gaan...

Ik heb trouwens laatst de nieuwe Explorer interface van Windows 8 gezien :x Ze gaan die Ribbon interface (office, paint) dus doortrekken. Snap het echt totaal niet.. De hele bovenbalk komt vol te staan met crap die je 95% van de tijd niet gebruikt, en dingen die door de meesten zelfs nooit gebruikt gaan worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:39 
 

TakkU schreef:
128bit gaat nog wel even duren.. Allereerst is er geen consumenten hardware voor, en daarnaast is het voorlopig totaal niet nodig om op 128bit over te gaan...

Ik heb trouwens laatst de nieuwe Explorer interface van Windows 8 gezien :x Ze gaan die Ribbon interface (office, paint) dus doortrekken. Snap het echt totaal niet.. De hele bovenbalk komt vol te staan met crap die je 95% van de tijd niet gebruikt, en dingen die door de meesten zelfs nooit gebruikt gaan worden..

en wat het stomme is, is dat alles dan dubbel aanwezig is, die dingen staan namelijk ook allemaal al in het rechtsklik menu xd wat veeeeeeel kleiner is xd

dit is em btw:
Afbeelding

ik heb dan toch liever de balk die we nu hebben, die 3x zo klein is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:52 
 

Henk-Jan schreef:
Ik heb eigenlijk ook hulp nodig van iemand met kijk erop:

Voor school ben ik een laptop nodig. Deze zoek ik in de prijsklasse van ongeveer 4-500 euro. Hoeft verder niet een super videokaart in oid, want hoef er niet op te gamen en doe ook geen grafische studie. Een beetje een snel ding eigenlijk wel en ook veel HDD (denk aan 500 gig ongeveer).
Heb al wat op tweakers rondgeneuzelt maar die site is één groot doolhof voor mij :huh:
Thx in advance!

http://tweakers.net/pricewatch/276313/a ... tab:prices
Heb ik zelf ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn PC nu:

PSU: OCZ 600W ModXStream Pro
MOBO: Asus M4A78-E
CPU: AMD Phenom II x4 955 Black Edition @ 3.2 ghz
RAM: 8 GB DDR2 @ 800 mhz
GPU : XFX Radeon HD 6870 Black Edition (1 GB GDDR5)

Verder een DVD drive en 2 HDDs geinstalleerd en een SSD schijf van 64 GB sinds kort waar Windows op staat. God wat gaat dat snel xd . Je merkt het verschil heel erg vooral de access time is heel veel hoger dan bij een gewone harddisk.

Voor mensen met hitte problemen: (extra) casefans bieden een uitkomst. Ik had er al 2 heb er laatst nog 2 bij gedaan, nou ik kan je zeggen 4 casefans koelen goed! Ik heb mijn CPU tijdens intensief gamen de 50 graden niet meer zien halen. Temps kun je gemakkelijk meten met Hardware Monitor of Speedfan ;) .

@ Teknizion met die BSOD's, je kan eventueel http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html proberen. Daarmee kun je je minidump files uitlezen die je PC creëert tijdens het BSOD. Wat misschien ook handig is is als je er zelf niet zoveel verstand van hebt even de minidump files te uploaden zodat een van ons er naar kan kijken :) . Ze staan als het goed is in "C:\Windows\minidump".
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:52 
 

dan ook mijn specs maar ff:
CPU: Intel i7 2600K
MOBO: MSI P67A-G45 (B3)
MEM: Kingston HyperX Blu 8GB DDR3-1333 CL9 kit
GPU: Gigabyte GeForce GTX 285 1GB
SSD: Crucial m4 128GB
HDD: Seagate Barracuda 7200.10 250GB 16MB SATA2, Seagate Barracuda 7200.12 1TB
CASE: Aerocool Sixth Element Black
PSU: OCZ ModXStream Pro 600W
CPU cooler: Thermalright MUX-120 Black Edition
Het hele systeem: http://nl.hardware.info/usersystemen/15 ... i7-monster
Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb de Cooler Master HAF 912 Plus case en een Zalman CNPS9900A Led CPU cooler voor degenen die dat nog willen weten :P .

@ KSwoosh ziet er goed uit :) . Zelfde PSU als ik ^^ . En de 2600K is een Sandy Bridge m'n neef heeft 'm ook gekocht laatst. Wel een beetje een heethoofd maar een hele goeie CPU!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 01:11 
 

D-Teq schreef:
Ik heb de Cooler Master HAF 912 Plus case en een Zalman CNPS9900A Led CPU cooler voor degenen die dat nog willen weten :P .

@ KSwoosh ziet er goed uit :) . Zelfde PSU als ik ^^ . En de 2600K is een Sandy Bridge m'n neef heeft 'm ook gekocht laatst. Wel een beetje een heethoofd maar een hele goeie CPU!

Thx :D

Maar de 2600K een heethoofd? Hier niet :P hier draait ie idle rond de 37 graden en onder full load weet ik niet precies maar dat is ook zelden :P

En die zalman koeler... Ik heb echt een hekel aan zalman sinds bij mij een keer zon bevestigings bracket was afgebroken... En ze zijn ook niet erg goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 01:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Maar de 2600K een heethoofd? Hier niet :P hier draait ie idle rond de 37 graden en onder full load weet ik niet precies maar dat is ook zelden :P

En die zalman koeler... Ik heb echt een hekel aan zalman sinds bij mij een keer zon bevestigings bracket was afgebroken... En ze zijn ook niet erg goed :P

Ja bij m'n neef was die idle ook zo iets maar met games toch al gauw tegen de 70 graden :P . Zalman koeler was kut om te bevestigen op het mobo inderdaad (heb ook m'n handen opengehaald xd ) maar hij werkt wel goed, het scheelde me 10 graden idle en 15 load! Dus het scheelt denk ik gewoon per persoon :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 09:24 
 

hitte probleem?

plaats een airco in je pc! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
KSwoosh schreef:
Maar de 2600K een heethoofd? Hier niet :P hier draait ie idle rond de 37 graden en onder full load weet ik niet precies maar dat is ook zelden :P

En die zalman koeler... Ik heb echt een hekel aan zalman sinds bij mij een keer zon bevestigings bracket was afgebroken... En ze zijn ook niet erg goed :P

Ja bij m'n neef was die idle ook zo iets maar met games toch al gauw tegen de 70 graden :P . Zalman koeler was kut om te bevestigen op het mobo inderdaad (heb ook m'n handen opengehaald xd ) maar hij werkt wel goed, het scheelde me 10 graden idle en 15 load! Dus het scheelt denk ik gewoon per persoon :P .


Ik heb ook de I7 2600K, maar met de Corsair H80 erop, nu idle 18 graden, full load rond de 40. ^^ Ik had ook luchtkoelers geprobeert maar ik had er alleen nog met push pins wat voor geen meter werkt, hij werd toen echt makkelijk 90 graden, dus waterkoeling is wel aan te raden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:39 
 

KSwoosh schreef:
TakkU schreef:
128bit gaat nog wel even duren.. Allereerst is er geen consumenten hardware voor, en daarnaast is het voorlopig totaal niet nodig om op 128bit over te gaan...

Ik heb trouwens laatst de nieuwe Explorer interface van Windows 8 gezien :x Ze gaan die Ribbon interface (office, paint) dus doortrekken. Snap het echt totaal niet.. De hele bovenbalk komt vol te staan met crap die je 95% van de tijd niet gebruikt, en dingen die door de meesten zelfs nooit gebruikt gaan worden..

en wat het stomme is, is dat alles dan dubbel aanwezig is, die dingen staan namelijk ook allemaal al in het rechtsklik menu xd wat veeeeeeel kleiner is xd

dit is em btw:
Afbeelding

ik heb dan toch liever de balk die we nu hebben, die 3x zo klein is :P

Ja maar omdat die balk boven groter wordt maken ze die balk onder (waar info over bestand etc. staat) kleiner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dit:

AMD Phenom II X4 955
Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit
Samsung HD154UI
MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition OC
LGW2261V-PF
Club 3D Theatron Agrippa DTS 7.1
Logitech Z-2300 / Sennheiser HD 201
Logitech Classic Keyboard 200
Logitech G9x
Steelpad QcK
Windows 7
Asus M4A785TD-V EVO
Antec Three Hundred

Goed genoeg voor mij :) Gamen doe ik toch niet zo heel vaak meer op mijn PC, nu ik een Xbox 360 en een grote tv heb. :P:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:20 
 

Hidden Source schreef:
Ik heb ook de I7 2600K, maar met de Corsair H80 erop, nu idle 18 graden

maar dat is ook geen lcuhtkoeler :P

Jolle schreef:
Ik heb dit:

AMD Phenom II X4 955
Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit
Samsung HD154UI
MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition OC
LGW2261V-PF
Club 3D Theatron Agrippa DTS 7.1
Logitech Z-2300 / Sennheiser HD 201
Logitech Classic Keyboard 200
Logitech G9x
Steelpad QcK
Windows 7
Asus M4A785TD-V EVO
Antec Three Hundred

Goed genoeg voor mij :) Gamen doe ik toch niet zo heel vaak meer op mijn PC, nu ik een Xbox 360 en een grote tv heb. :P:

ik mag hopen dat je een grapje maakt, want met die videokaart kan je beter wel heel veel gamen, anders is het echt epic geldverspilling dat je die pc hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik nu Battlefield Bad Company 2 speel op High, wordt ie 85 graden :)

Computer even anders neergezet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik mag hopen dat je een grapje maakt, want met die videokaart kan je beter wel heel veel gamen, anders is het echt epic geldverspilling dat je die pc hebt.


Had 'm voor Crysis 2 gekocht, maar hij komt nu wel mooi van pas voor Battlefield 3 binnenkort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 23:42 
 
Hardtraxx Newbie

Jolle schreef:
KSwoosh schreef:
ik mag hopen dat je een grapje maakt, want met die videokaart kan je beter wel heel veel gamen, anders is het echt epic geldverspilling dat je die pc hebt.


Had 'm voor Crysis 2 gekocht, maar hij komt nu wel mooi van pas voor Battlefield 3 binnenkort :P

OF je kan Wolfenstein 3D spelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 03:39 
 

shintek schreef:
Jolle schreef:
KSwoosh schreef:
ik mag hopen dat je een grapje maakt, want met die videokaart kan je beter wel heel veel gamen, anders is het echt epic geldverspilling dat je die pc hebt.


Had 'm voor Crysis 2 gekocht, maar hij komt nu wel mooi van pas voor Battlefield 3 binnenkort :P

OF je kan Wolfenstein 3D spelen...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 04:31 
 
Hardtraxx Newbie

biscuit schreef:
shintek schreef:
Jolle schreef:
Had 'm voor Crysis 2 gekocht, maar hij komt nu wel mooi van pas voor Battlefield 3 binnenkort :P

OF je kan Wolfenstein 3D spelen...

Afbeelding

Gameplay > Candy ass roody poo graphics Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:02 
 

zojuist mn laptop uit elkaar gehaald en in elkaar gezet, omdat mn schermverlichting er mee op hield, wat kabels los gehaald en weer vast gedaan, en voila, mn scherm doet het weer xd
wat pics:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Tijdens het demonteren van een laptop kom je wel achter aparte digen, zoals hier bijv: je hebt helemaal geen balk speakers, maar 2 miezerige speakertjes -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Acer. xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic