Robert is eindelijk gepasseerd als de junk van Hardtraxx! 
ik ben hier nooit de junk geweestChukkels wrote:Robert is eindelijk gepasseerd als de junk van Hardtraxx!
ik ben hier nooit de junk geweestChukkels wrote:Robert is eindelijk gepasseerd als de junk van Hardtraxx!
roberttt wrote:ooh oke, is niet slim. Maar dat weet je zelf ook wel, maar kan het me wel voorstellen.wesskeej wrote:Meestal gewoon wiet maar ook gewoon als ik zin had pep.
Chukkels wrote:Robert is eindelijk gepasseerd als de junk van Hardtraxx!
daarom ik denk altijd op de zondagen na zo'n feest.wesskeej wrote:Achja slapen kan nog als je dood bent
die hebben geslapen en jij niet?wesskeej wrote:Ik ga altijd bij al me vrienden langs de dag van te voren niet mee waren geweest dan kan je pas gaan lachen
Zou hem direct bestellen haha, leuk man voor hardbass met ze alle!Chukkels wrote:Hij is vet hé?hsrobin wrote:Dat shirt van HARDSPACE zou ik direct bestellen hahahahaa
Maar jij bent raarwesskeej wrote:Ik vind hem niet cool
de FF is niet mooi nee.wesskeej wrote:Ik vind hem niet cool
Zou ook niet chil zijn als iedereen normaal is tochChukkels wrote:Maar jij bent raarwesskeej wrote:Ik vind hem niet cool
daar ben ik het mee eenshsrobin wrote:de FF is niet mooi nee.wesskeej wrote:Ik vind hem niet cool
Is er een ander pillogo dat we kunnen gebruiken dan?roberttt wrote:Nee , dat fF idee klopt niet .
NopeChukkels wrote:Is er een ander pillogo dat we kunnen gebruiken dan?roberttt wrote:Nee , dat fF idee klopt niet .
roberttt wrote:Die pillen hoeven er van mij pad niet in, kunnen ook gewoon de team logo's achterop doen.
Lijkt mij vetter
Ja, kan wel gebruik je het ying yang teken en als 2 rondjes doe je 2 logosChukkels wrote:Is er een ander pillogo dat we kunnen gebruiken dan?roberttt wrote:Nee , dat fF idee klopt niet .