Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 16:19 

Ja dat is juist het hele idee: de combi alcohol en mdma is niet goed voor je hersenen, waarmee je dus meer schadelijke stoffen aanmaakt waardoor je gaat hallucineren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Drugs brengt sowieso schade

Niet als je het met mate gebruikt en er verantwoordelijk mee om gaat.

Op het moment dat je de eerste keer een pil slikt doe je al schade. Het natuurlijke proces wordt beinvloed.

Er is hoogstens sprake van een mogelijkheid tot schadebeperking.

Hallicuneren betekent dat je hersencellen harder naar de klote gaan als ooit tevoren.
Pretty fugly dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 16:36 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ja dat is juist het hele idee: de combi alcohol en mdma is niet goed voor je hersenen, waarmee je dus meer schadelijke stoffen aanmaakt waardoor je gaat hallucineren

Hmm.. En dan soms zeggen ze weer van ja een paar biertjes (op 1 hand te tellen) is goed voor je vanwege het 'ontspannende/downer' van alcohol, zodat je lichaam niet teveel upper de up gaat en je hart sneller dan het licht gaat :D

Maarja.. Drugs are bad, mkay :D

Volgens mij kan je ook nog beter vaker aan de pep zitten en nachtje overslaan (als je terminaal gaat) dan op elk feestje x nemen! Al hoewel x wel heel lekker is, is het toch schadelijker als ik alles zo bekijk :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 16:58 

Tja kijk, alles is natuurlijk schadelijk, gebruik het gewoon met mate, en zorg dat je een beetje de naklap opvangt met gezond eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Tja kijk, alles is natuurlijk schadelijk, gebruik het gewoon met mate, en zorg dat je een beetje de naklap opvangt met gezond eten.

Kijk, dat is het antwoord wat we zochten :P

U bent door voor een Groene Eekhoorn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:36 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

YES!!

daar deed ik het voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:38 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

KSwoosh = #Winning! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:42 

Donateur

Maar over schade van mdma.. ik ben een levend voorbeeld :') merk het behoorlijk de schade die aangericht is .. vooral kwa slaapprobleem , heb al zolang geen goede nacht meer gemaakt :cry:

\
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maar over schade van mdma.. ik ben een levend voorbeeld :') merk het behoorlijk de schade die aangericht is .. vooral kwa slaapprobleem , heb al zolang geen goede nacht meer gemaakt :cry:

\

:(
Er is sprake van dat er herstel kan optreden.. :)
Gewoon tijdje rustig aan en overal afblijven.

Ik weet dat je het kan en jij weet dat je het kan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:44 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

\

Die slaapproblemen kwamen toen toch ook door je gebruik van 5htp? Kan ik me nog zo vaag herinneren..

Weet niet hoeveel/hoelang jij hebt gebruikt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

\

Je moet dit eigenlijk eens proberen:

http://www.avogel.nl/webwinkel/index.ph ... Dgod6BBS4w

Werkt bij mij erg goed ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:49 

Donateur

Het is niet het inslaap komen, ik lig en slaap direct. Maar van de 10 uur dat ik slaap telt er maar 1.. Voor de rest droom ik alleen maar, en dan zwaar hevig heel raar, kan het niet omschrijven. Ik kan zomaar wakker worden wanneer ik wil, soms schrik ik wakker en praat ik ineens wat.. Kom gewoon niet in de diepe slaap.

en 5-htp heb ik al een paar maanden niet gehad, daar ligt het nu niet aan..

Maar enigste oplossing is naar de dokter gaan, maar dat is nogal een grote stap die ik niet durf te zetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:53 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Het is niet het inslaap komen, ik lig en slaap direct. Maar van de 10 uur dat ik slaap telt er maar 1.. Voor de rest droom ik alleen maar, en dan zwaar hevig heel raar, kan het niet omschrijven. Ik kan zomaar wakker worden wanneer ik wil, soms schrik ik wakker en praat ik ineens wat.. Kom gewoon niet in de diepe slaap.

en 5-htp heb ik al een paar maanden niet gehad, daar ligt het nu niet aan..

Maar enigste oplossing is naar de dokter gaan, maar dat is nogal een grote stap die ik niet durf te zetten...

Hmm tjaa.. die keus zal altijd bij je eigen blijven! Maar bedenk wel dat ze lekker anoniem zijn ;)

Ik ben ook keer met m'n kop vol met pep bij de huisarts aangekomen.. M'n lichaam kon het toen ook niet handlen, de assistenten keken me aan wat voor mafklapper er nu weer binnenkwam maar de arts zelf was heel aardig/anoniem/hielp me, en klaar..

Dus je niet schamen dat je door gebruik/na gebruik problemen hebt, je bent niet de enige..! en de huisarts kan je miss wel degelijk helpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:54 

Donateur

Ach ja ik ben 18 en kom met slaapproblemen aan zetten waar ik al meer dan 3 maanden last van heb.. beetje raar is dat, en geen zin dat me ouders iets komen te weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:57 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ach ja ik ben 18 en kom met slaapproblemen aan zetten waar ik al meer dan 3 maanden last van heb.. beetje raar is dat, en geen zin dat me ouders iets komen te weten

Jaa je zult ook wel wat uit moeten leggen ja, maar dat is geen ramp! Moest ik toen ook ;)

Maar het is anoniem, alleen de rekening voor medicatie komt miss bij je ouders thuis als je geen eigen zorgverzekering hebt geregistreerd op je studentenkamer.. Dat is het enige waar je wel rekening mee moet houden!! ;) Rest is volledig anoniem! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 17:58 

Donateur

Dat heb ik dus ;) mijn pa en ma doen de zorgverzekering...

dus het zit er niet in
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

dus het zit er niet in

Maar het kan toch geen kwaad om even langs te gaan? Ik denk dat je op die manier je alleen maar beter gaat voelen erover. Ik vind het trouwens goed van je dat je de keuze heb genomen om beter met je lichaam om te gaan. Je maakt meer kappot dan je lief is soms terwijl je de effecten pas later op langere termijn gaat merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:03 

Iemand bekent met witte smileys??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:04 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

dus het zit er niet in

Hmm ke, nadeel heb ik ook!

Toch had ik het toen overwogen om er naartoe te gaan, hoefde niet langs de apotheek dus ook geen brief thuis over eigen risico medicatie :)

Volgens mij valt dit zelfs te omzeilen, maar dan moet je er wel wat moeite voor doen.. Je zult dan in samen werking met je dokter en zorgverzekering zorgen voor anonimiteit! Ze zijn je die verplicht aan te bieden zodat je ouders geen factuur zullen krijgen, je zult dan wss de medicatie zelf moeten betalen..

Ook dit probleem kan je bij de dokter voorleggen! Die weet daar wel een oplossing voor ;)! Miss kan die wel recept uitschrijven (indien nodig) die contant betaald kan worden bij apotheek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:05 

Donateur

hmm moet het dan toch maar overwegen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:06 

gewoon niet beginnen aan die shit :P

maarja kijk eens op google want hier in NL bestaat toch anonieme alcoholisten? toch? nou dan bestaat er waarschijnlijk een bijeenkomst voor drugsmensjes,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:08 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
hmm moet het dan toch maar overwegen, zoals het nu gaat kan ook niet langer maakt me geestelijk en lichamelijk zwaar kapot.. Daar begin ik ook al wat van te merken

Slaap is een van de belangrijkste dingen die een mens nodig heeft ;)!

Ik zou zeggen ga gewoon, consult afspraak kan nooit kwaad.. De behandeling die je aangeboden wordt kan je alsnog weigeren als die je niet bevalt of iets dergelijks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:09 

Donateur

biscuit schreef:

maarja kijk eens op google want hier in NL bestaat toch anonieme alcoholisten? toch? nou dan bestaat er waarschijnlijk een bijeenkomst voor drugsmensjes,

Jonge wat jij nou lult >.< ben niet verslaafd ofzo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:10 

roberttt schreef:
biscuit schreef:

Jonge wat jij nou lult >.< ben niet verslaafd ofzo :')

sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 18:11 

Donateur

juist :') lees het dan eerst voor dat je zoiets neerjankt ^^

Maarja om hier nou me privé leven neer te gooien ook beetje slecht :lol: :')
Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic