Wow van 12 tot half 8 op 1 eekhoorn spacen is wel netjes man 
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik had eerste halfje genomen tijdens de meeting
dus dat was half 1 ofzo, en het 2e halfje had ik volges mij rond 2 uur genomen, dan wou ik er om half 4 nog eentje nemen maar die had ik dus in de wc laten vallen
maar goed ik had meer dan genoeg aan die ene, al waren ze allebei wel redelijk snel uitgewerkt voor m'n gevoel
dat had ik op Hardbass ook, van half 12 tot 8 uur ofzo compleet vdk van 3/4 eekhoorntje
Als jullie zolang zohard gaan van zo weinig, wat was jullie maaginhoud dan?
Bij mezelf merk ik echt een gigantisch verschil met eten ervoor of niet. Bij KO had ik namelijk voordat ik nog naar binnen ga wat chips gegeten en afgelopen zaterdag was t laatste wat ik at een halve pizza om half 6.
Zaterdag voelde ik na 15 a 20 minuten al mezelf goed uit me dak en bij KO duurde het meer dan 45 min. Het waren dezelfde snoepjes
Bij mezelf merk ik echt een gigantisch verschil met eten ervoor of niet. Bij KO had ik namelijk voordat ik nog naar binnen ga wat chips gegeten en afgelopen zaterdag was t laatste wat ik at een halve pizza om half 6.
Zaterdag voelde ik na 15 a 20 minuten al mezelf goed uit me dak en bij KO duurde het meer dan 45 min. Het waren dezelfde snoepjes
Vik wrote:Was heerlijk idd! Stond er zelf ook van te kijken. Zelfs de 1e keer ging ik minder lekker dan zaterdag! Er waren ook wel leuke vriendinnetjes van me mee. Scheelde wel een hoop denk ik.
Doen we. Heb je idd te weinig gezien! Wanneer is je volgende?DarkBeatz wrote: NetjesVolgend feessie moeten we wel weer wat meer samen gaan stampen he ouwe
Mijn volgende is Intents VIK
Oja dat vertelde je op Loudness!!
teveel bekende
maar je zag aan mij op Loudness dat je nuchter nog net zo hard kan beuken toch !!
Gaat een mooi feestje worden!!
daar wordt wss me eerste keer PEP 
maar je zag aan mij op Loudness dat je nuchter nog net zo hard kan beuken toch !!
Gaat een mooi feestje worden!!
HahaKevin-Raw wrote:Oja dat vertelde je op Loudness!!teveel bekende
![]()
maar je zag aan mij op Loudness dat je nuchter nog net zo hard kan beuken toch !!![]()
Gaat een mooi feestje worden!!![]()
Bekende en drugs...door zwijndrecht gelopen met 15 drugshoofden om mij heen.
Mensen keken wel vreemd, maar zwijndrecht boeit mij gelukkig niks
Pep
Ik vond het zo geniaal van die zondagnacht. Die hardcore chappies die midden in de nacht door het bos rijden. Ben benieuwd of je ze kentOlijfboompje wrote:HahaKevin-Raw wrote:Oja dat vertelde je op Loudness!!teveel bekende
![]()
maar je zag aan mij op Loudness dat je nuchter nog net zo hard kan beuken toch !!![]()
Mensen keken wel vreemd, maar zwijndrecht boeit mij gelukkig niks![]()
Pep![]()
![]()
Ken in zwijndrecht niet zoveel mensen man..Chukkels wrote:Ik vond het zo geniaal van die zondagnacht. Die hardcore chappies die midden in de nacht door het bos rijden. Ben benieuwd of je ze kentOlijfboompje wrote:HahaKevin-Raw wrote:Oja dat vertelde je op Loudness!!teveel bekende
![]()
Mensen keken wel vreemd, maar zwijndrecht boeit mij gelukkig niks![]()
Pep![]()
![]()
Ik heb niet zoveel contact in zwijndrecht.
Meer dordrecht en omstreken
Inmiddels heb je connecties door heel Nederland 
Alleen Zeeland nog nietChukkels wrote:Inmiddels heb je connecties door heel Nederland
Wie woont er dan ook in Zeeland?!Olijfboompje wrote:Alleen Zeeland nog nietChukkels wrote:Inmiddels heb je connecties door heel Nederland
Ik ga er denk maar wonen, dan heb ik vrienden door het hele landChukkels wrote:Wie woont er dan ook in Zeeland?!Olijfboompje wrote:Alleen Zeeland nog nietChukkels wrote:Inmiddels heb je connecties door heel Nederland
Doe maar niet, dan moet ik nog verder reizen voor een geniale pre en after 
Zo, ben weer lekker in orde! 
Oh en btw een kippenvelmomentje: Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
Oh en btw een kippenvelmomentje: Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
-
M
Ja vind het stiekem toch een dikke plaat ondanks dat iedereen zo zeurt over de kicksOxygene wrote:Zo, ben weer lekker in orde!
Rustig aan hé.Chukkels wrote:Wie woont er dan ook in Zeeland?!
Het is ook n dikke plaat.MovingMadness wrote:Ja vind het stiekem toch een dikke plaat ondanks dat iedereen zo zeurt over de kicksOxygene wrote:Zo, ben weer lekker in orde!
De kicks in de intro vind ik wel netjes, alleen die in de climax vind ik er wat minder bij passen.
Chukkels wrote:Doe maar niet, dan moet ik nog verder reizen voor een geniale pre en after
en dan nog dit: drugs op tijd, en geen ontbijt.
Haha, geniale opmerkingRavenwood wrote:en dan nog dit: drugs op tijd, en geen ontbijt.
Niks mis met die kicks.. vind 't in ieder geval veeeel dikker dan 't origineel!marsiascout wrote:Het is ook n dikke plaat.MovingMadness wrote:Ja vind het stiekem toch een dikke plaat ondanks dat iedereen zo zeurt over de kicksOxygene wrote:Zo, ben weer lekker in orde!
De kicks in de intro vind ik wel netjes, alleen die in de climax vind ik er wat minder bij passen.
Plannen zijn waarschijnlijk weer gewijzigd: 14 mei xxlerator in plaats van Superbash WANT:
Beide 17 euro.
xxlerator 22:00-6:00 en superbash 23:00-5:00.
xxlerator lineup met hele fusionshizzle, superbash ran-d vs. adaro & frontliner.
matrixx mooiere locatie (om te spacen) dan atak enschede.
Belangrijkste reden is natuurlijk de gezelligheid van xxlerator easter!
Meer mensen die weer gaan spacen op xxlerator?
Nog een zooitje bruine boompjes op de kop getikt
Kleine kans dat ik daar ook ga spacen, maar dat is echt 20% kans. Moet nog ff kijken.