Je mag 11 opties kiezenroberttt wrote:wel raar
Totaal aantal stemmen : 123
ik zie hier niet zoveel mensen posten
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Als ik al die hoeveelheden zie heb ik nog een hoop in te halen 
-
T
Hahahahaha dan weet ik al wat je na dat je die xtc hebt genomen gaat doen met die vriendinOlijfboompje wrote:Wat deze meneer zegt..DarkNoize wrote:Dat zijn gewoon alle stemmen bij elkaar geteld. Als veel mensen meerdere opties hebben aangevinkt, dan gaat die teller omhoog terwijl er misschien maar 30 mensen hebben gestemd![]()
Mijn opties zijn trouwens Speed en Alcohol.
Xtc doe ik niet meer op feesten, wil het nog wel eens thuis doen, maar daar heeft niemand ooit plek voor.
Truffels staat nog wel in de planning.
Ik ga XTC denk ook niet meer doen op feesten na Hard Bass.
Veel leuker om dat met een vriendin of iets dergelijks te doen.
tsja moet welHoofdcoach wrote:Toch maar wel op Hardbass?
Ja, haha, niet iedereen gebruikt alles, dus wilde ik mensen de gelegenheid geven tot het apart selecteren van een optieKevin-Raw wrote: Je mag 11 opties kiezendus dan kom je wel gauw aan 123
Beter je best doen :')Hoofdcoach wrote:Als ik al die hoeveelheden zie heb ik nog een hoop in te halen
Vrouwen en mdmawesskeej wrote: Hahahahaha dan weet ik al wat je na dat je die xtc hebt genomen gaat doen met die vriendin
-
T
Op Hard Bass ga ik nuchter! 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:tsja moet welHoofdcoach wrote:Toch maar wel op Hardbass?
wesskeej wrote:Op Hard Bass ga ik nuchter!
Hard Bass wordt het grote koekoek festijn, iedereen die ik ken gaat daar vant padje
ja, heb afrijden verplaatst naar 15 maartHoofdcoach wrote:roberttt wrote:tsja moet welHoofdcoach wrote:Toch maar wel op Hardbass?![]()
komt wel goed dat afrijden
-
T
Blij dat ik jou niet kenOlijfboompje wrote:wesskeej wrote:Op Hard Bass ga ik nuchter!
Hard Bass wordt het grote koekoek festijn, iedereen die ik ken gaat daar vant padje
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ooh dat is helemaal prima tochroberttt wrote: ja, heb afrijden verplaatst naar 15 maart
daarom, kan ik tenminste de zondag ook nog koekje zijnHoofdcoach wrote:Ooh dat is helemaal prima tochroberttt wrote: ja, heb afrijden verplaatst naar 15 maart
Drol dat je bent.wesskeej wrote:Blij dat ik jou niet kenOlijfboompje wrote:wesskeej wrote:Op Hard Bass ga ik nuchter!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Verrekte koekwausen !
-
T
Wat kan je er trouwens aan doen om zondag ochtend al nuchter te zijn voordat je thuis komt 
nuchter blijvenwesskeej wrote:Wat kan je er trouwens aan doen om zondag ochtend al nuchter te zijn voordat je thuis komt
Wat zegt ge nou, jij drugsgebruikert!Hoofdcoach wrote:Verrekte koekwausen !
En daglicht, maakt je ogen al een stuk kleiner!wesskeej wrote:Wat kan je er trouwens aan doen om zondag ochtend al nuchter te zijn voordat je thuis komt
-
T
Hmmm zal er is aan proberen te denken 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Mmm na Qountdown (en nadat ik al geslapen had tot 2 uur) zei mijn pa: zit je lekker te kauwen met je grote pupillen
zal wel wat door gehad hebben
Na Hardbass ga ik gewoon rondjes fietsen totdat mijn ogen normaal zijn
gewoon bril ophouden, dikke joint roken. buisje ghb. kom je al stuk beter overwesskeej wrote:Hmmm zal er is aan proberen te denken
Ai, vind hij het erg dan?Hoofdcoach wrote:Mmm na Qountdown (en nadat ik al geslapen had tot 2 uur) zei mijn pa: zit je lekker te kauwen met je grote pupillenzal wel wat door gehad hebben
rondjes fietsen is saai. ik ga altijd piano spelen of tekenenChukkels wrote:Ai, vind hij het erg dan?Hoofdcoach wrote:Mmm na Qountdown (en nadat ik al geslapen had tot 2 uur) zei mijn pa: zit je lekker te kauwen met je grote pupillenzal wel wat door gehad hebben