Hulde aan olijfboompje 
i know maar door coke heb ik aardig wat mensen egt heeeel erg achteruit zien gaanOlijfboompje wrote:Geen enkele drug is verstandig
i know maar door coke heb ik aardig wat mensen egt heeeel erg achteruit zien gaanOlijfboompje wrote:Geen enkele drug is verstandig
Ja snap ik ook niks van meestal op feestjes pak ik zelf op de heenweg altijd beetje coke, daar pilletje, da een beetje pep om de energie erin te houdenJuggernaut wrote:Dat snap ik niet echt, heb echt veel goede verhalen over sos gehoord. Waarom vinden de meeste dat niks hier?
Daarom ga ik meestal voor uit dan zie ik tenminste waar ik heen gaHoofdcoach wrote:het is meestal de persoon zelf die de oorzaak is van het achteruit gaan
wesskeej wrote:Daarom ga ik meestal voor uit dan zie ik tenminste waar ik heen gaHoofdcoach wrote:het is meestal de persoon zelf die de oorzaak is van het achteruit gaan
:')wesskeej wrote:Daarom ga ik meestal voor uit dan zie ik tenminste waar ik heen gaHoofdcoach wrote:het is meestal de persoon zelf die de oorzaak is van het achteruit gaan
Ja klopt nu begin ik meestal wakker te wordenHoofdcoach wrote:wesskeej wrote:Daarom ga ik meestal voor uit dan zie ik tenminste waar ik heen gaHoofdcoach wrote:het is meestal de persoon zelf die de oorzaak is van het achteruit gaan![]()
![]()
jij bent nog scherp op dit tijdstip
Ik zou ook nog een keertje heel graag allemaal van die leuke kleurtjes willen zien als je snapt wat ik bedoelHoofdcoach wrote:Van een goede koorts kan je ook best hallucineren trouwensen ook hele vage dromen
Mwah, ja, het ligt maar net aan de persoon of hij sterk genoeg is om er verder vanaf te blijven.RAW-vizion wrote:i know maar door coke heb ik aardig wat mensen egt heeeel erg achteruit zien gaanOlijfboompje wrote:Geen enkele drug is verstandig
wesskeej wrote:Ik zou ook nog een keertje heel graag allemaal van die leuke kleurtjes willen zien als je snapt wat ik bedoelHoofdcoach wrote:Van een goede koorts kan je ook best hallucineren trouwensen ook hele vage dromen
LSDHoofdcoach wrote:wesskeej wrote:Ik zou ook nog een keertje heel graag allemaal van die leuke kleurtjes willen zien als je snapt wat ik bedoelHoofdcoach wrote:Van een goede koorts kan je ook best hallucineren trouwensen ook hele vage dromen
nee ben niet zo scherp meer, leg is uit
wesskeej wrote:
LSD
Dat jawesskeej wrote:Geef mij maar gewoon LSD Paddestoeltjes zijn echt smerig
Je moet ze ook niet in tomatensoep gooiendoetichem wrote:maar hoor altijd als je die in soep gooit je niet echt proeft?
Ik lust ook geen soepdoetichem wrote:maar hoor altijd als je die in soep gooit je niet echt proeft?
Schijt aan, ik begin ook niet met paddo's. Ik ga meteen voor het ekte ekte werk!Hoofdcoach wrote:wesskeej wrote:
LSD
Ooh, ja dat wil ik dit jaar ook nog is proberenlas dat je beter met paddo's kan beginnen ofzo maar ik ben totaal niet van de paddestoelen
Je hoeft geen pijn te lijden hoor om morfine te nemen. Ik heb na mijn kruisbandoperatie een zak morfine gekregen, waarbij ik eens in de 5 minuten op de knop kon drukken om weer een dosis binnen te spuiten. En die kon ik pas gebruiken, nadat mijn ruggenprik was uitgewerkt en ik te veel pijn zou voelen. Maar die ruggenprik was inmiddels al uitgewerkt en ik voelde nog steeds geen pijn (en ja, je merkt het wel wanneer een ruggenprik is uitgewerkt, want dan krijg je je gevoel vanaf je lul tot je tenen weer terug). Dus ik had die morfine eigenlijk helemaal niet nodig.Olijfboompje wrote:Ai fuck gek, das wel vies pijnlijk jaRavenwood wrote:hahaha lekker hoor.
pas wel op hoor, morfine is echt super verslavend
ik kan nu eigenlijk niet meer wachten tot ik immense pijn krijg volgende week, zodat ik weer morfine kan krijgen
(door chemokuur gaat mn tandvlees naar de tering, overal wondjes in de mond...)![]()
Chukkels wrote: Schijt aan, ik begin ook niet met paddo's. Ik ga meteen voor het ekte ekte werk!![]()