Veel plezierKlos wrote:Wij gaan zaterdag ook weerdit keer met 5 meer vrienden er bij (dus met z'n 8en
)!
We doen 't weer bij iemand thuis, dit keer bij iemand die in the middle of nowhere woont, dus die speakers gaan knallend hard, en wij dan ook! Misschien breng ik hier ook wel weer een reportje over uit .. of laat ik 't 1 van de nieuwkomers doen
Het wordt iig een dik lomp feest .. iedereen gaat ook z'n eigen setje maken voor half uurtje, met dé nrs die jij graag wil horen als je lekker gaat
Ik heb er zin in
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Drugs AddictKlos wrote:Wij gaan zaterdag ook weerdit keer met 5 meer vrienden er bij (dus met z'n 8en
)!
We doen 't weer bij iemand thuis, dit keer bij iemand die in the middle of nowhere woont, dus die speakers gaan knallend hard, en wij dan ook! Misschien breng ik hier ook wel weer een reportje over uit .. of laat ik 't 1 van de nieuwkomers doen
Het wordt iig een dik lomp feest .. iedereen gaat ook z'n eigen setje maken voor half uurtje, met dé nrs die jij graag wil horen als je lekker gaat
Ik heb er zin in
MuhahahaKevin-Raw wrote:Drugs AddictKlos wrote:Wij gaan zaterdag ook weerdit keer met 5 meer vrienden er bij (dus met z'n 8en
)!
Ik heb er zin in
Trouwens, we hebben 1 iemand die luistert niet hardstyle, maar hij vindt Pendulum heel dik. Dus hij heeft Pendulum setje gemaakt .. ik denk dat wij daar ook wel los op gaan
Junkiee gaat toch geen drugs gebruiken :')
-
M
roberttt wrote:Ik pas op Loudness weer
*never mind, ik doe dit bericht in algemeen Drugstopic
Ik wacht lekker nog wat langer tot de festivals beginnen. Of misschien een keer een thuissetting.MovingMadness wrote:roberttt wrote:Ik pas op Loudness weer
''Drugs is bad, mmmkay!''
hahahahaha vet die polls
hahahahaha vet die polls
-
G
Say whut?!Protoss wrote:''Drugs is bad, mmmkay!''
hahahahaha vet die polls
When Mr.Garrison says so, it's the truth.KSwoosh wrote:Say whut?!Protoss wrote:''Drugs is bad, mmmkay!''
hahahahaha vet die polls
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Wordt vetjesNando wrote:Ik mag over anderhalve week weer.
Zeker!Hoofdcoach wrote:Wordt vetjesNando wrote:Ik mag over anderhalve week weer.
Stelletje drugsverslaafden! Nu al plannen wat jullie over anderhalve week en 10 weken doen! :')
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Slechte trollChukkels wrote:Stelletje drugsverslaafden! Nu al plannen wat jullie over anderhalve week en 10 weken doen! :')
Kruis je ook alle dagen netjes af op de scheurkalender?Hoofdcoach wrote:Slechte trollChukkels wrote:Stelletje drugsverslaafden! Nu al plannen wat jullie over anderhalve week en 10 weken doen! :')
Ik snuif de dagen weg.
Ohnee, nieuwe addictie gevonden.
Halo: Reach
Fijn dat er positieve reacties op de poll zijn
Mijn minuscule aangetaste drugshersentjes doen hun best
Halo: Reach
Fijn dat er positieve reacties op de poll zijn
Is je neus alweer normaal?Olijfboompje wrote:Ik snuif de dagen weg.
Halo: Reach![]()
Fijn dat er positieve reacties op de poll zijn![]()
Nee, dat ding moet rechtgesnoven wordenChukkels wrote:Is je neus alweer normaal?Olijfboompje wrote:Ik snuif de dagen weg.
Halo: Reach![]()
Fijn dat er positieve reacties op de poll zijn![]()
-
T
Mijn keuze was:
Waarom is alles in het Engels?
Waarom is alles in het Engels?
-
T
REBIIIRRRRTTTHHHHDarkNoize wrote:Nog 4 nachtjes slapen