I know, het is veel. Maar daarna gelukkig pauze tot aan Masters of LoudnessDarkBeatz wrote:Jij bent wel bijna voor hem erbij aan het gebruiken als je ook nog gaat candyflippenChukkels wrote:Echt, straks 7 weken zonder XTC, ervan uitgaande dat je niet gaan Candyflippen zaterdag. Het lijkt wel een wonder, wie had het ooit gedacht?Afgelopen weekend, dit weekend, dan een weekje niet en dan weer op hard bass
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
niet best die christiaanDarkBeatz wrote:Jij bent wel bijna voor hem erbij aan het gebruiken als je ook nog gaat candyflippenChukkels wrote:Echt, straks 7 weken zonder XTC, ervan uitgaande dat je niet gaan Candyflippen zaterdag. Het lijkt wel een wonder, wie had het ooit gedacht?Afgelopen weekend, dit weekend, dan een weekje niet en dan weer op hard bass
Twas eerst legaal in de smartshop te fixenroberttt wrote:ik wil dat ook, waar kan je dat kopensupermarkt?
die jongen heeft zo'n slechte invloed op onsDarkBeatz wrote:Jij bent wel bijna voor hem erbij aan het gebruiken als je ook nog gaat candyflippenAfgelopen weekend, dit weekend, dan een weekje niet en dan weer op hard bass
Hehe, je kan zie of je dingen herkent hepepepe wrote:Ga ik meteen doen!
Je hebt mij zelf gezien onder invloed ervan
Last edited by roberttt on 25 Jan 2011 21:20, edited 1 time in total.
Ja, was echt heldig toen ik je zag haha, je had het er alleen maar over dat je aan het zweven was enzo.Olijfboompje wrote:Twas eerst legaal in de smartshop te fixenroberttt wrote:ik wil dat ook, waar kan je dat kopensupermarkt?
die jongen heeft zo'n slechte invloed op onsDarkBeatz wrote:Jij bent wel bijna voor hem erbij aan het gebruiken als je ook nog gaat candyflippenAfgelopen weekend, dit weekend, dan een weekje niet en dan weer op hard bass
Hehe, je kan zie of je dingen herkent hepepepe wrote:Ga ik meteen doen!
Je hebt mij zelf gezien onder invloed ervan![]()
Maar ik lees net dat je er enorm chagrijnig van word bij de comedown?
Daar zit ik eerlijk gezegt niet zo op te wachten.
Damn, die 2e report over MephedroneOlijfboompje wrote:Mijn maat is bijregelen,pepepe wrote: Word nog een dikke mephedrone-meeting dus!
Ik ben ook zeer benieuwd naar dit spul
Kan niet wachten tot HB haha, dan wil ik 100mg proberen
Je gaat je er zo chill van voelen he, constant kippevel, je moet mijn tripreport erover lezen man!
Staat in de beginpost, kheb er zelfs 2 over getikt
Eentje thuis situatie en eentje op een feestje
Die had ik nog niet gelezen, maar die is echt super vet
Maakt me wel nieuwschierig tbh. Meph was eigenlijk m'n eerste keus als RC, maar toen heb ik me er verder over ingelezen en leek het me nog steeds wel heel vet, maar ook wel gevaarlijk. Daarna kwam ik Methylone op het spoor en heb ik eigenlijk nooit meer over Mephedrone nagedacht, maar dat report maakt me wel weer aan het twijfelen
Ik had dat, andere mensen nietpepepe wrote: Ja, was echt heldig toen ik je zag haha, je had het er alleen maar over dat je aan het zweven was enzo.
Maar ik lees net dat je er enorm chagrijnig van word bij de comedown?
Daar zit ik eerlijk gezegt niet zo op te wachten.
Andere mensen zeiden dat ze zelfs nergens last van hadden en totaal geen comedown hadden.
Tis eerder iets waar je jezelf overheen zet heb ik de laatste keer geleerd
Laatste keren dat ik het gebruikte totaal geen comedown gehad, zit echt tussen je oren, net als bij pillen
Gewoon zorgen dat als de Mephedone uitwerkt dat precies op dat moment iets anders inwerkt 
maar ff over de planning van dit weekend? wat is de bedoeling XD
Dat is misschien handiger te bespreken op MSN of in de Shoutbox. Er zijn nog steeds een aantal onduidelijkheden 
Het gaat geregeld worden! Ze komt mee naar Hard Bass!Olijfboompje wrote:Kerel, dat zou echt fucking vet zijn, ik weet zeker dat ze dat ook heel erg zou waarderen![]()
Ik ga op de piek van de mephedrone een halfje droppen of pep pakken.Chukkels wrote:Gewoon zorgen dat als de Mephedone uitwerkt dat precies op dat moment iets anders inwerkt
Pep vermindert comedowns serieus.
Msn hihiChukkels wrote:Dat is misschien handiger te bespreken op MSN of in de Shoutbox. Er zijn nog steeds een aantal onduidelijkheden
Dat is echt fucking vet kerelDarkBeatz wrote:Het gaat geregeld worden! Ze komt mee naar Hard Bass!![]()
Echt top voor je man
VetDarkBeatz wrote:Het gaat geregeld worden! Ze komt mee naar Hard Bass!Olijfboompje wrote:Kerel, dat zou echt fucking vet zijn, ik weet zeker dat ze dat ook heel erg zou waarderen![]()
![]()
Echt vet man! Geweldig dat ze dat kan doenDarkBeatz wrote:Het gaat geregeld worden! Ze komt mee naar Hard Bass!Olijfboompje wrote:Kerel, dat zou echt fucking vet zijn, ik weet zeker dat ze dat ook heel erg zou waarderen![]()
![]()
Als je dat maar weet! Weet nou wel zeker dat het XQ gaat overtreffenroberttt wrote:Vetgaat voor jou nu al een geweldige nacht worden dus
Whahahah, Kzie hem alweer naast mij staan.DarkBeatz wrote:Als je dat maar weet! Weet nou wel zeker dat het XQ gaat overtreffenroberttt wrote:Vetgaat voor jou nu al een geweldige nacht worden dus
Ja, die pep he, ik voel er niet zoveel van.
Staat die non stop te bewegen en een lulkick van hier tot tokio
ja ik ben er bijDarkBeatz wrote:Als je dat maar weet! Weet nou wel zeker dat het XQ gaat overtreffenroberttt wrote:Vetgaat voor jou nu al een geweldige nacht worden dus
-
T
Drugs are bad.... mkay
ja daarom noem ik het, levensmiddelen.wesskeej wrote:Drugs are bad.... mkay
-
T
Dat smaakt goed
Taco's 
-
G
taco taco!
View on YouTube