Oké zeer benieuwd
Ik blijf er lekker van af. Moet me maar is gedragen.
Zal morgen een report postenroberttt wrote:Oké zeer benieuwdIk blijf er lekker van af. Moet me maar is gedragen.
Zal morgen een report postenroberttt wrote:Oké zeer benieuwdIk blijf er lekker van af. Moet me maar is gedragen.
Wat heb je gedaan?Chukkels wrote:zo. Ik ben weer even uitgeschaatst voorlopig. Was heerlijk net en ging echt kneiterhard! Nu weer ff bijkomen en een welverdiende pauze inlassen
Dat sowiesopepepe wrote:Ofcourse i likey you.Olijfboompje wrote: You likey me? I likey you?!
Daarom meeten we zo snel mogelijk op het 1e feest
Die kan je onder het antwoord scharen waarbij pessisme een sleutelrol speelt!djpatt wrote:waarom staat er bij de poll niks over 'misbruik van de situatie maken' bij ?
wesskeej wrote:Waarom is er nog geen nieuwe poll?
Dat zeg ik toch? Ik heb lopen schaatsenpepepe wrote:Wat heb je gedaan?Chukkels wrote:zo. Ik ben weer even uitgeschaatst voorlopig. Was heerlijk net en ging echt kneiterhard! Nu weer ff bijkomen en een welverdiende pauze inlassen
Ik was heel helder op dat moment hoorwesskeej wrote:Ja je had me gesmst begon kei hard te lachen, maar je smste mij net toen die wout er stond dus die wout zo wat lach je ineens.
Nou meneer de agent krijg ineens een berichtje binnen van een vaag persoon,
Ik liet zo aan die chick zien wat je had gesmst ze snapte er geen kut van en die wout ook nietChukkels wrote:Hij kan toch geen IP-adres controleren op mobiel
Vind je het gek. Die zullen wel denken, welke gek gaat er nou schaatsen met 15 gradenwesskeej wrote:Ik liet zo aan die chick zien wat je had gesmst ze snapte er geen kut van en die wout ook nietChukkels wrote:Hij kan toch geen IP-adres controleren op mobiel

Dat is iig niet de bedoeling.Almighty wrote:Net stond er nog wat anders, rotzakBeetje handelen hier