uit mn hoofd: robert, chuckkels, weskeej, k swoosh en peppiePommer wrote:En dat door hooguit 7 mensendjpatt wrote:stelletje drugs honden, alweer bijna 200 paginas met onzin
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
ik niet zoveel hier hoordjpatt wrote:uit mn hoofd: robert, chuckkels, weskeej, k swoosh,Pommer wrote:En dat door hooguit 7 mensendjpatt wrote:stelletje drugs honden, alweer bijna 200 paginas met onzin
Chukkels wrote:Ik zou het niet doen. Heel erg slecht voor je. Geef maar aan mij die 2 dingen, dan zorg ik er wel voor dat je er van af blijft.Squirrie wrote:Ja iets teveel ja
Volgende keer zal beter wordenGa ik wss wel combi doen van meph + eekhoorn, even kijken of dat gezellig is
Haha dan neem ik er 4 mee, mag jij er 2 bewaren voor mij
Chukkels wrote:Ik zou het niet doen. Heel erg slecht voor je. Geef maar aan mij die 2 dingen, dan zorg ik er wel voor dat je er van af blijft.Squirrie wrote:Ja iets teveel ja
Volgende keer zal beter wordenGa ik wss wel combi doen van meph + eekhoorn, even kijken of dat gezellig is
Haha dan neem ik er 4 mee, mag jij er 2 bewaren voor mij
olijfboom, squirrie & hsrobin niet te vergetendjpatt wrote:uit mn hoofd: robert, chuckkels, weskeej, k swoosh en peppiePommer wrote:En dat door hooguit 7 mensendjpatt wrote:stelletje drugs honden, alweer bijna 200 paginas met onzin
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
hey ik post ook wel is hoor

Jij zit nog steeds in de B-groepHoofdcoach wrote:hey ik post ook wel is hoor![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Chukkels wrote:Jij zit nog steeds in de B-groepHoofdcoach wrote:hey ik post ook wel is hoor![]()
Hoofdcoach wrote:hey ik post ook wel is hoor![]()
Altijd gezellig hierPommer wrote: olijfboom, squirrie & hsrobin niet te vergeten
Dit weekendChukkels wrote:Jij zit nog steeds in de B-groepHoofdcoach wrote:hey ik post ook wel is hoor![]()
Wat staat er dit weekend op het programma dan? 
-
T
Je bent olijfboompje ook vergetendjpatt wrote:uit mn hoofd: robert, chuckkels, weskeej, k swoosh en peppiePommer wrote:En dat door hooguit 7 mensendjpatt wrote:stelletje drugs honden, alweer bijna 200 paginas met onzin
-
T
Op dit weekend staat Hard 2 Base op het progamma omdat Roel vrijkaartjes heeft gewonnen 
Liefdesperikelen @ ResetChukkels wrote:Wat staat er dit weekend op het programma dan?
Doet tie goed hahawesskeej wrote:Op dit weekend staat Hard 2 Base op het progamma omdat Roel vrijkaartjes heeft gewonnen
Wat ga je nemen dan?Olijfboompje wrote:Liefdesperikelen @ ResetChukkels wrote:Wat staat er dit weekend op het programma dan?
En dat terwijl hij gebanned isOlijfboompje wrote:Doet tie goed hahawesskeej wrote:Op dit weekend staat Hard 2 Base op het progamma omdat Roel vrijkaartjes heeft gewonnen
Chukkels wrote:En dat terwijl hij gebanned isOlijfboompje wrote:Doet tie goed hahawesskeej wrote:Op dit weekend staat Hard 2 Base op het progamma omdat Roel vrijkaartjes heeft gewonnen
Gebanned? van wat?
4-FMP, maar sowieso is die lineup gewoon pure liefde waard.Nando wrote:Wat ga je nemen dan?Olijfboompje wrote:Liefdesperikelen @ ResetChukkels wrote:Wat staat er dit weekend op het programma dan?
True dat! Helden lijn 
Help me trouwens herinneren dat ik m'n weegschaaltje meeneem morgen
Je moet je weegschaaltje meenemen.Chukkels wrote:True dat! Helden lijn
Wordt een hard lijntje!
Wegen? Ik vind op gevoel altijd leukerOlijfboompje wrote:Je moet je weegschaaltje meenemen.Chukkels wrote:True dat! Helden lijn
Wordt een hard lijntje!
Ik doe het ook op gevoelSquirrie wrote:Wegen? Ik vind op gevoel altijd leukerOlijfboompje wrote:Je moet je weegschaaltje meenemen.Chukkels wrote:True dat! Helden lijn
Wordt een hard lijntje!
Ik moest hem eraan herinneren dus bij deze haha
Hah, ik voel me vereerd, maar ik ben toch best een tijdje inactief geweest hoor!djpatt wrote: uit mn hoofd: robert, chuckkels, weskeej, k swoosh en peppie