Drugsgebruikerts en twitter.
Een apart fenomeen.
Een apart fenomeen.
Ik heb nu 4 dingen tegelijk waar ik op moet letten. KO-topic op PF, Twitter, Hyves en dit. Leven is zwaarOlijfboompje wrote:Drugsgebruikerts en twitter.
Een apart fenomeen.
HmfChukkels wrote:Ik heb nu 4 dingen tegelijk waar ik op moet letten. KO-topic op PF, Twitter, Hyves en dit. Leven is zwaarOlijfboompje wrote:Drugsgebruikerts en twitter.
Een apart fenomeen.
Dat is irritant jaChukkels wrote:Gezichtsboekje is niet leuk. Iedereen die een vraag over jou met ja of nee gaat beantwoorden... Nee dankje :')
PF, HT, Twitter, Facebook, Hyves en dan nog me games :| Damn... busy lifewesskeej wrote:HmfChukkels wrote:Ik heb nu 4 dingen tegelijk waar ik op moet letten. KO-topic op PF, Twitter, Hyves en dit. Leven is zwaarOlijfboompje wrote:Drugsgebruikerts en twitter.
Een apart fenomeen.ik ook nog Facebook geak
Haha, dan ga ik dat maar eens even doendawasiknie wrote:Dat kan je blokken jonge...
Mijn laatste keer xtc was op qountdown, heb ook wel weer zin om het op KO weer te doen.roberttt wrote:Opzich heb ik wel zin in XTC :p lang geleden dat ik wat heb gehadChukkels wrote:Wie heeft er weer zin in drugs?
Banaanslak wrote:Mijn laatste keer xtc was op scantraxx Swat tour, heb ook wel weer zin om het op KO weer te doen.roberttt wrote:Opzich heb ik wel zin in XTC :p lang geleden dat ik wat heb gehadChukkels wrote:Wie heeft er weer zin in drugs?
Ik ga op KO 4-fmp met een pilletje erbij pakkenKevin-Raw wrote:Jaa heb dr ook wel weer zin inLaatste keer was HardBass, daar heb ik rustig aan gedaan.
KO wordt weer flink knallen!![]()
en ben wss van plan om 4-fmp te pakken op Loudness
EditRoger wrote:*Wilt ook een keer XTC doen maar niemand die het voor hem wil halen omdat hij zelf nog geen 18 is en geen ide hoe die eraan moet komen*
Je kan beter even wachten tot je bent uitgepubert/uitgegroeid.Roger wrote:*Wilt ook een keer XTC doen maar niemand die het voor hem wil halen omdat hij zelf nog geen 18 is en geen ide hoe die eraan moet komen*
Nieuwschierige mensen hier, nou wss woont er wel een Hardtraxxer in jouw buurtRoger wrote:*Wilt ook een keer XTC doen maar niemand die het voor hem wil halen omdat hij zelf nog geen 18 is en geen ide hoe die eraan moet komen*
hahaa, nou dan gooi ik er volgende keer maar 1 gram in, toch geen schadedawasiknie wrote:Nou ja geen schade... het kan nog steeds minder kwaad dan keihard aan de zuip gaan, wat iedere zichzelf respecterende 17,5 jaar oude jongen vaak genoeg heeft gedaan
Na Scantraxx was er trouwens een of andere tjap die mij wijs wilde maken dat "pure MDMA (???) niet slecht is voor je hersenen, dus dat het niet uit maakt hoeveel je neemt".
Ja man... :') Toch verbazingwekkend als je sommige mensen dingen over drugs vraagt, hoeveel onzin eruit komt...
Haha ja zo had ik er laatst een gesproken die zei dat pep voor extra dopamine afgifte zorgde (klopt uiteraard). Maar daarbij voelde je gelukkig, en wanneer men mdma zou nemen zou er heel veel extra dopamine worden afgegeven en dat zorgde voor de euforie en de love-feeling.. Toen ik het woord serotonine noemde zei en uitleg wilde geven zei die die "Nee nee nee dat heeft er niets mee te maken" :')Kevin-Raw wrote:hahaa, nou dan gooi ik er volgende keer maar 1 gram in, toch geen schadedawasiknie wrote:Nou ja geen schade... het kan nog steeds minder kwaad dan keihard aan de zuip gaan, wat iedere zichzelf respecterende 17,5 jaar oude jongen vaak genoeg heeft gedaan
Na Scantraxx was er trouwens een of andere tjap die mij wijs wilde maken dat "pure MDMA (???) niet slecht is voor je hersenen, dus dat het niet uit maakt hoeveel je neemt".
Ja man... :') Toch verbazingwekkend als je sommige mensen dingen over drugs vraagt, hoeveel onzin eruit komt...

Hoe worden die genoemd, 4chansChukkels wrote:
Deze zien er zoooooooo geil uit!![]()
![]()
![]()
![]()
Donderdag de uitslag, naar horen zeggen rond de 175mg. Bruto gewicht is 320mg, dus het zou zo maar kunnen