Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

T
Chukkels wrote:
Squirrie wrote:Oooooowh dan kan het wel :woot:

Ik ga het denk ik nog wel eens proberen na feestje, even kijken hoe het bevalt :P Try before you die hé! Die zin zorgt er altijd weer voor dat ik weer vernieuwende dingen voor mezelf probeer :D
Hier hetzelfde, ben voor de meeste dingen wel in om het een keer te proberen, maar er zijn een aantal dingen die ik echt nooit zal ga doen. Hero, Coke, GHB, iets met naalden... dat zijn dingen op het lijstje die sowieso nooit genuttigd worden. De rest wordt per geval bekeken, maar ik zeg sowieso niet dat ik verder alles wel eens wil proberen.
Bij mij is het alles met naalden wordt het niet de rest wil ik nog wel eens over na denken :thumbup:
Chuckless zullen we dat weekend als me pa anderhalve week weg is iets proberen wat we allebei nog niet hebben gedaan? :lol:
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:

Ik ga het denk ik nog wel eens proberen na feestje, even kijken hoe het bevalt :P Try before you die hé! Die zin zorgt er altijd w eer voor dat ik weer vernieuwende dingen voor mezelf probeer :D
Hier hetzelfde, ben voor de meeste dingen wel in om het een keer te proberen, maar er zijn een aantal dingen die ik echt nooit zal ga doen. Hero, Coke, GHB, iets met naalden... dat zijn dingen op het lijstje die sowieso nooit genuttigd worden. De rest wordt per geval bekeken, maar ik zeg sowieso niet dat ik verder alles wel eens wil proberen.
Klopt, mijn eerste intentie is ook om daar vanaf te blijven! Maar wanneer ik echt gewoon goed verzekerd iets kan proberen zonder directe verslaving wil ik het altijd nog wel overwegen! ;) Dus dan valt alleen Crystal Meth 100% af, rest kan nog wel een keer zonder direct verslaafd te raken..

Maar zoals jij ook al zegt, het betekend niet dat ik ook alles wil! Er kan altijd een moment voorkomen dat je het toch gaat proberen.. zeg nooit nooit! :whistle:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Squirrie wrote:
Olijfboompje wrote:

Ik ga het denk ik nog wel eens proberen na feestje, even kijken hoe het bevalt :P Try before you die hé! Die zin zorgt er altijd weer voor dat ik weer vernieuwende dingen voor mezelf probeer :D
Voor dat feestje kan je het inderdaad inplannen :P
Of je zorgt gewoon dat je keertje komt prepartyen bij mij :thumbsup:
Ik zeg: Doen! :D Eerst downen/spacen en dan weer uppen? :P
Eerstvolgende keer wordt voor mij Knock Out weer LSD en Loudness ook :P
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Had 2 weken geleden nog bijna ketamine gepakt na een feestje, maar op een of andere manier had ik er geen zin in :')
De rest had het wel erg naar z'n zin! Heb me helemaal kapot gelachen om actie's en uitspraken van hun xd
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Olijfboompje wrote:
Squirrie wrote:
Olijfboompje wrote: Voor dat feestje kan je het inderdaad inplannen :P
Of je zorgt gewoon dat je keertje komt prepartyen bij mij :thumbsup:
Ik zeg: Doen! :D Eerst downen/spacen en dan weer uppen? :P
Eerstvolgende keer wordt voor mij Knock Out weer LSD en Loudness ook :P
Jaa loudness wilde ik eerst ook gaan! Maar niemand van hier ging mee, en gaan nu naar XXlerator Easter toe :) En Rotterdam is iets uit de richting hier om alleen naar toe te struinen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkNoize wrote:Had 2 weken geleden nog bijna ketamine gepakt na een feestje, maar op een of andere manier had ik er geen zin in :')
De rest had het wel erg naar z'n zin! Heb me helemaal kapot gelachen om actie's en uitspraken van hun xd
Slechte zaak, keta is vetjes
Squirrie wrote:
Jaa loudness wilde ik eerst ook gaan! Maar niemand van hier ging mee, en gaan nu naar XXlerator Easter toe :) En Rotterdam is iets uit de richting hier om alleen naar toe te struinen :P
Wanneer wij ons goed voelen na keta, lsd, mdma kristal, pep, Loudness en de afterparty van loudness komen wij ook naar XX Easter :clap:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Olijfboompje wrote:
DarkNoize wrote:Had 2 weken geleden nog bijna ketamine gepakt na een feestje, maar op een of andere manier had ik er geen zin in :')
Slechte zaak, keta is vetjes
Squirrie wrote:
Wanneer wij ons goed voelen na keta, lsd, mdma kristal, pep, Loudness en de afterparty van loudness komen wij ook naar XX Easter :clap:
Struin je hem 's nachts na Loudness gelijk door de straten en alles heen en treinen zonder huis te zien naar Nijmegen? :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Loudness afterparty, heb ik wat gemist?

Preparty met LSD en MDMA = :love: :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Squirrie wrote:
Struin je hem 's nachts na Loudness gelijk door de straten en alles heen en treinen zonder huis te zien naar Nijmegen? :P
Dat zien we dan wel :lol:
Chukkels wrote:Loudness afterparty, heb ik wat gemist?

Preparty met LSD en MDMA = :love: :loving:
Niet dat ik weet :P
Wss keta/ghb/gbl/wiet/hasj erna ofzo...zien we dan wel..
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Hmm ik ga nog even kijken of ik meestanders krijg voor Loudness :D Met een beetje spul in de neus houd je het zo vol :love:

Poging #1001 met m'n smsjes naar iedereen over Loudness.. De aanhouder wint is het toch? :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Squirrie wrote:Hmm ik ga nog even kijken of ik meestanders krijg voor Loudness.

Poging #1001 met m'n smsjes naar iedereen over Loudness.. De aanhouder wint is het toch? :lol:
Ik heb de hoop daarin allang opgegeven :lol:

Maar goed, met anderen is het toch gezelliger :loving:
G
Waar is de optie in de poll eigenlijk dat je met die persoon gaat prraten en em wil helpen?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
KSwoosh wrote:Waar is de optie in de poll eigenlijk dat je met die persoon gaat prraten en em wil helpen?
Zocht ik ook al idd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Uuuuh?
Die ben ik vergeten volgens mij...
Dat is best wel faal van mij. :')
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
WHUJAHAHAHAA wie heeft deze poll bedacht? :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hsrobin wrote:WHUJAHAHAHAA wie heeft deze poll bedacht? :worship: :worship:
Chukkels kwam met de vraag die overigens veels te lang was :P
Ik heb de antwoorden verzonnen :innocent:
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Olijfboompje wrote:
Met al die polls, www's en tweets leg ik telkens helemaal dubbel, net of jullie mijn personal clowns zijn! :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hsrobin wrote:
Olijfboompje wrote:
Met al die polls, www's en tweets leg ik telkens helemaal dubbel, net of jullie mijn personal clowns zijn! :lol: :lol:
:lol:
Je zoekt gewoon goede vrienden uit :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hahaha, het blijft één van de beste topics dit op Hardtraxx :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Hahaha, het blijft één van de beste topics dit op Hardtraxx :innocent:
Househeads!

WHERE YOU AT?!

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Ik haat maandag en dan moet dinsdag nog komen dat word een succes :')
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
jeone wrote:Ik haat maandag en dan moet dinsdag nog komen dat word een succes :')
Haha, flink fruit eten :D
Helpt echt man :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Olijfboompje wrote:
jeone wrote:Ik haat maandag en dan moet dinsdag nog komen dat word een succes :')
al zat vitamine c binnen gekregen maar word ook nog ziek denk ik heb gevoel dat ik elk moment kan kotsen
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
5-HTP doet wonderen :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
jeone wrote:
Olijfboompje wrote:
al zat vitamine c binnen gekregen maar word ook nog ziek denk ik heb gevoel dat ik elk moment kan kotsen
Dan moet je even gaan kotsen, dan ben je iig er vanaf :P