wesskeej schreef:
Vind ik altijd zo fout mensen die roepen als je, paar keer drugs heb gebruikt dat je meteen een verslaafde bent

Het vervelendste is dat met vrienden van mij.. Omdat ik volgens hun 'hard'-drugs gebruik is het erg en dat hoort niet en oh het is zo slecht en bla bla, het is verslavend en noem alles maar op !
Maar ondertussen.. elke week zitten ze met een paar vrienden minimaal 1 x , vaak 2 keer of meer zich helemaal kapot te blowen!
Dan denk ik van, ja verslaving = regelmatig gebruik.. En een feestje met drugs is anders den thuisgebruik drugs.. Een feestje met welke drugs dan ook --> alcohol hoort hier ook bij!
Iemand die op feestjes alcohol gebruikt is niet verslaafd, iemand die elke dag alcohol nodig heeft dus ook thuisgebruikt is wel verslaafd.. Iemand die op een feestje wat gebruikt om het feest leuker te maken naar mijns inziens, is anders dan iemand die wakker wordt met een flugel flesje ghb en 2 lijnen pep
Dan denk ik soms wel eens bij mezelf.. Waarom klagen jullie op mij terwijl ik van mening ben dat het bij hun toch erger is dan mijn feest-gebruik! Waar hun alcohol nuttigen pak ik soms een pilletje/lijntje bij wijze van spreken..
Het oh zo bekende verhaal van 'hard' en 'soft' drugs! Pure onzin allemaal, ik zou verslaafd zijn en slecht bezig zijn omdat ik op feestjes 'hard' drugs gebruik.. Fuck 'hard' en 'soft', het gaat om het gebruik en niet om de naam!!