Is dit een hint voor het Loudness weekend?wrote:Ja, wanneer je aan de LSD zit.wrote:Up is een geniale film
Uuuh nee, ik kon de vorige keer mijn aandacht niet bij de film houdenwrote:Is dit een hint voor het Loudness weekend?wrote:Ja, wanneer je aan de LSD zit.wrote:Up is een geniale film
Dan dat niet. Maar ik vertrouw er op dat je genoeg andere leuke plannen hebt 
Rondjes rennen, naar het winkelcentrum toe 's nachts, door steegjes lopen.wrote:Dan dat niet. Maar ik vertrouw er op dat je genoeg andere leuke plannen hebt
Yep, genoeg plannen
Oeeeh, kinky
Ik ben weer veilig thuis gekomen, gelukkig zonder controle
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Controle?wrote:Oeeeh, kinky![]()
Hij heeft 2000 bolletjes in zijn darmen zitten! :Owrote:Controle?wrote:Oeeeh, kinky![]()
Weinig hoor, valt me tegenwrote:Hij heeft 2000 bolletjes in zijn darmen zitten! :Owrote:Controle?wrote:Oeeeh, kinky![]()
Ik had ook meer van hem verwachtwrote:
Weinig hoor, valt me tegen
Ik zag trouwens dat je DF ook aant onveilig maken bent?
Haha ja ik zat eerder al op DF alleen onder andere naamwrote:Ik had ook meer van hem verwachtwrote:
Weinig hoor, valt me tegen
Ik zag trouwens dat je DF ook aant onveilig maken bent?
Werd zaterdag op superbash aangesproken met: "Ja wat is je partyflock", ik zo "heb ik niet", nou dus ik maar aanmaken hé!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Deze mooie foto zag ik op partyflock

Nieuwe Canadezen

Haha, laat ik het zo zeggen: Ik liep met een voorraadje over straat om de winterslaap mee door te komenwrote:Hij heeft 2000 bolletjes in zijn darmen zitten! :Owrote:Controle?wrote:Oeeeh, kinky![]()
T
Haha wtfwrote:Pammetjes zijn sexciej, maar niet mijn ding.
Ik wil niet down, ik wil upupupupupuppupupupupupupup
Lol, zo ziet je sig er wel heel verneukt uit. Die je had van KSwous was beter 
G
idd, die gaf me tenminste nog wat naamsbekendheid hier op het forumwrote:Lol, zo ziet je sig er wel heel verneukt uit. Die je had van KSwous was beter
M
't scheelt dat jou naam ook niet veel terug te vinden iswrote:idd, die gaf me tenminste nog wat naamsbekendheid hier op het forumwrote:Lol, zo ziet je sig er wel heel verneukt uit. Die je had van KSwous was beter
G
he? nee joh, ik ben helemaal niet actief op dit forumwrote:'t scheelt dat jou naam ook niet veel terug te vinden isiets met spam enzo
![]()
:')
It takes one to recognize one.wrote:he? nee joh, ik ben helemaal niet actief op dit forumwrote:'t scheelt dat jou naam ook niet veel terug te vinden isiets met spam enzo
![]()
Je kaart ben ik trouwens telkens vergeten
Misschien wordt het zelfs een rouwkaart :')
Dan ben je dus van de kaartwrote:It takes one to recognize one.wrote:he? nee joh, ik ben helemaal niet actief op dit forumwrote:'t scheelt dat jou naam ook niet veel terug te vinden isiets met spam enzo
![]()
Je kaart ben ik trouwens telkens vergeten![]()
Misschien wordt het zelfs een rouwkaart :')
Of kapsalon halen.wrote:Moet je pep scheppen.wrote:Ik heb honger
Of broodje kroket met mephedrome sauswrote:Of kapsalon halen.wrote:Moet je pep scheppen.wrote:Ik heb honger
Met een beetje pep-erwrote: Of broodje kroket met mephedrone saus