Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
5-htp heeft zijn werk weer gedaan :D

Geniaal hé. Dinsdagdipjes zijn voortaan verleden tijd :yay:

Ik heb zonder dat te pakken helemaal nergens last van haha :P
Ik pak gewoon een stukje chocolade en fruit :innocent:

Prima toch als dat voor jou werkt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:06 

Hardtraxx Addict

Haha ja 5HTP hier ook weer gebruikt om dip te voorkomen, heerlijk :worship:

@Hoofdcoach,

5 mm zijn de mindere, ik heb ze niet precies kunnen meten maar met geo driehoek! De oudere batch zit ongeveer op 5,5-6,0 mm en de nieuwere op 5,0-5,5 mm.

Heeft iemand trouwens nog een goede tip voor een precisieweegschaal? :) moet tot aan de 0,01 sowieso kunnen. 0,001 mag ook maar het hoeft ook weer geen weegschaal van + € 100 te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:13 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Haha ja 5HTP hier ook weer gebruikt om dip te voorkomen, heerlijk :worship:

@Hoofdcoach,

5 mm zijn de mindere, ik heb ze niet precies kunnen meten maar met geo driehoek! De oudere batch zit ongeveer op 5,5-6,0 mm en de nieuwere op 5,0-5,5 mm.

Heeft iemand trouwens nog een goede tip voor een precisieweegschaal? :) moet tot aan de 0,01 sowieso kunnen. 0,001 mag ook maar het hoeft ook weer geen weegschaal van + € 100 te worden :P

0,001 moet je hebben. Voor 0,01 moet je ff langs de souvenirsshops lopen op de Rokin (Kalverstraat) in Amsterdam. Daar heb je ze voor 15 euro. Maar volgens mij had DarkBeatz nog een goede site waar je voor goedkoop een echte preciesieweegschal van 1mg nauwkeurig kon kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:31 

Hardtraxx Addict

Ja 0,001 leek mij ook al beter ja ;)! Je moet er wat geld in stoppen maar je zult er ook veel plezier van hebben denk ik dan maar zo :D

Ik denk dat DarkBeatz vast nog wel langs dit topic komt vandaag.. Dus even geduld hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Ja, hij neemt vast wel een kijkje. Heb hem overigens lang niet meer gezien hier :(

Maar 0,001mg is perfect inderdaad voor doseringen zoals 2c-x en mephedrone snuiven. Dan is de 10mg net iets te onprecies :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:56 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ja, hij neemt vast wel een kijkje. Heb hem overigens lang niet meer gezien hier :(

Maar 0,001mg is perfect inderdaad voor doseringen zoals 2c-x en mephedrone snuiven. Dan is de 10mg net iets te onprecies :(

En laat ik het nu net nodig hebben voor de meph die ik net heb :D Pep deed ik altijd op gevoel/oog, dat is ook geen probleem!

En de weegschaal die ik heb is nu 0,1 , altijd gebruikt voor de paddo's! Dus tijd voor een nieuwe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

Meouw Meouw :drool:

Wanneer ga je het nemen? ^^
Kan ook weer bestellen, maar heb toch maar niet gedaan. Anders is het zo op in de komende 3 feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:08 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Meouw Meouw :drool:

Wanneer ga je het nemen? ^^
Kan ook weer bestellen, maar heb toch maar niet gedaan. Anders is het zo op in de komende 3 feesten :P

Hmm even kijken.. we zouden eigenlijk vandaag doen ;) Maar heb nu hardbass 520 mg x gepakt, vorige week 270 mg, en afgelopen zaterdag nog op laatste moment Superbash gegaan dus ook 360 weggepakt...

En ik kon toch zaterdag wel merken aan de effecten dat de serotonine beetje opgeraakt is :P

En aangezien Meouw meouw ook werkt op de serotonine wil ik er even mee wachten om toch even maximale uit te halen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

2 weken achter elkaar, nice :P

Ik heb zelf mijn langste break sinds m'n eerste keer achter de rug. Al bijna 5 weken clean :yay:

Maar Meph zit niet zo heel veel op je serotonine hoor. Minder dan methylone en volgens mij ook minder dan 4-FMP. Meph werkt juist meer op je dopamine, maar scheelt dat dat stofje juist wél snel weer wordt aangemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Hmm oke :P ik kom met een schuifmaat op 5.2 mm uit
Dan zullen ze wel de nieuwe zijn ja :P
Ach 140 mg is ook mooi :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Squirrie schreef:

Kun je hele blijven droppen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

Haha is dat niet te extreem 140 mg in 1x? xd of gewoon halve en dan drie kwartier later de andere helft ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:14 

Hardtraxx Addict

Haha ja ik wilde eerst gaan peppen maar had toch maar zin in de eekhoorntjes! :D Mede omdat de anderen ook gingen snoepen ipv peppen ;)

Hmm ik had dacht ik wel op internet gelezen dat het met je serotonine te maken had.. Weet jij het zeker of niet?? Want als het toch niet zoveel op serotonine is kan ik het wel doen :D

Maar heb nog geen goede weegschaal.. dat is wel beetje kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:18 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Squirrie schreef:

Kun je hele blijven droppen :woot:

Ik heb nog even nauwkeuriger gekeken.. Denk dat je met 5,2 mm toch iets dichter bij de 180 mg zit hoor! Want de andere komen net onder de 5 mm zie ik net, heb ze even op ander stukje geodriehoek gemeten.. Bij de 0 was aardig versleten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Haha is dat niet te extreem 140 mg in 1x? xd of gewoon halve en dan drie kwartier later de andere helft ofzo :P

Tja, van een eekhoorn neem ik ook altijd 3 kwart. Althans, de eerste 2 drops. Dus dat is ook zo ongeveer 140mg. Trouwens binnenkort ga ik maar Canadeesjes aanschaffen. Rond de 160mg. Zijn altijd leuk voor het festivalseizoen, hoewel m'n Fast Forwards ook nog op moeten :P

Squirrie schreef:
Haha ja ik wilde eerst gaan peppen maar had toch maar zin in de eekhoorntjes! :D Mede omdat de anderen ook gingen snoepen ipv peppen ;)

Hmm ik had dacht ik wel op internet gelezen dat het met je serotonine te maken had.. Weet jij het zeker of niet?? Want als het toch niet zoveel op serotonine is kan ik het wel doen :D

Maar heb nog geen goede weegschaal.. dat is wel beetje kut :P

Weet 99% zeker van niet. Het werkt in ieder geval veel meer op je dopamine, vandaar dat je ook basketbalballen als doppen krijgt. Maar het is wel een RC, dus veel info is er niet over. En je kan het altijd een keer proberen. Krijg je niet het ultieme gevoel, niet meer bijnemen na de eerste drop. Dan heb je 100/150mg op. Nou dat werkt echt bar weinig op je serotonine. Ik heb er in ieder geval niks van gemerkt dat het veel op je serotonine werkt, aangezien ik de week ervoor XQ had gehad (XXlerator) en op HB weer van dat goddelijke spul genomen had. Ging beter dan ooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:24 

Hardtraxx Addict

@ Chukkels,

Haha oke! :D Ik zal er eens over nadenken of ik vanavond na Bayern - Intern nog een snufje pak :P Hoeveel zijn die fast forwards dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Ik heb nog even nauwkeuriger gekeken.. Denk dat je met 5,2 mm toch iets dichter bij de 180 mg zit hoor! Want de andere komen net onder de 5 mm zie ik net, heb ze even op ander stukje geodriehoek gemeten.. Bij de 0 was aardig versleten :)

Oh bedankt :thumbsup:
Denk ook wel dat het de goede zijn want ze waren afgelopen zaterdag echt super! Hele nacht geknald op 1 3/4 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
@ Chukkels,

Haha oke! :D Ik zal er eens over nadenken of ik vanavond na Bayern - Intern nog een snufje pak :P Hoeveel zijn die fast forwards dan? :P

200+ :$

Ik had er een getest op 204 en Robert een op 208, dacht ik. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

Ik help wel met opmaken :$ dan kan jij Canadezen halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:29 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Ik help wel met opmaken :$ dan kan jij Canadezen halen xd

Ik meld me ook aan! :drool: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Vind het best. Op de Hardtraxx Spacemeeting neem ik voor iedereen eentje mee, dan droppen we met z'n allen een hele :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

Haha een hele :thumbsup: worden we allemaal zombies xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:41 

Chukkels schreef:
Vind het best. Op de Hardtraxx Spacemeeting neem ik voor iedereen eentje mee, dan droppen we met z'n allen een hele :thumbsup:

beter doen we nieuwe dingen ipv wat we al kennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Haha een hele :thumbsup: worden we allemaal zombies xd

1x gedaan. Op Q-Base. Was m'n 3e keer X. Nondeju, ik heb het geweten. Kon gewoon niet meer op m'n benen staan en geen hap door m'n strot heen krijgen. Maar het was geniaal! :worship:

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

beter doen we nieuwe dingen ipv wat we al kennen :P

Inderdaad. Candyflippen bijvoorbeeld xd Maar ik heb al een optie bedacht voor de datum en plek. Meer daarover binnenkort ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Maar ik heb al een optie bedacht voor de datum en plek. Meer daarover binnenkort ;)

spannend :woot:
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic