Hoofdcoach schreef:
Haha is dat niet te extreem 140 mg in 1x?

of gewoon halve en dan drie kwartier later de andere helft ofzo

Tja, van een eekhoorn neem ik ook altijd 3 kwart. Althans, de eerste 2 drops. Dus dat is ook zo ongeveer 140mg. Trouwens binnenkort ga ik maar Canadeesjes aanschaffen. Rond de 160mg. Zijn altijd leuk voor het festivalseizoen, hoewel m'n Fast Forwards ook nog op moeten

Squirrie schreef:
Haha ja ik wilde eerst gaan peppen maar had toch maar zin in de eekhoorntjes!

Mede omdat de anderen ook gingen snoepen ipv peppen
Hmm ik had dacht ik wel op internet gelezen dat het met je serotonine te maken had.. Weet jij het zeker of niet?? Want als het toch niet zoveel op serotonine is kan ik het wel doen
Maar heb nog geen goede weegschaal.. dat is wel beetje kut

Weet 99% zeker van niet. Het werkt in ieder geval veel meer op je dopamine, vandaar dat je ook basketbalballen als doppen krijgt. Maar het is wel een RC, dus veel info is er niet over. En je kan het altijd een keer proberen. Krijg je niet het ultieme gevoel, niet meer bijnemen na de eerste drop. Dan heb je 100/150mg op. Nou dat werkt echt bar weinig op je serotonine. Ik heb er in ieder geval niks van gemerkt dat het veel op je serotonine werkt, aangezien ik de week ervoor XQ had gehad (XXlerator) en op HB weer van dat goddelijke spul genomen had. Ging beter dan ooit