Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:19 

Hardtraxxer

Mensen! Gister op Superbash toch maar weer paar eekhoorntjes genuttigd!

Nog nooit zo lopen hallucineren. In het verleden wel eens dat ik dacht wat te zien, maar als je je erop focust, is het weer weg. Vanacht zag ik dus echt duidelijk een rolstoel tussen de mensen staan. Ook kon ik zo vaak met me ogen knipperen als ik wilde, maar ik bleef B-Front zien draaien met een paarse pet op en twee grote blauwe lichtgevende driehoeken als ogen :')

Verder ook nog regelmatig brilletjes gezien.. in die piekjes heb ik ook zelfs even geprobeerd om zo'n hallucinatie te sturen.. en 't vage was dat als ik even mn ogen sloot en me erop concentreerde en ik keek naar de persoon die voor me stond, zag ik dan ook daadwerkelijk een brilletje die heel langzaam verdween. Best grappige ervaringen dus :P

Ohja, ook nog paar minuten naar een kerel staan staren omdat ik dacht dat ie gewond was aan zijn oog, leek blauw en bloederig, zelfs van 30 cm afstand ofzo nog, bleek dus ook niet zo te zijn :P Verder ook nog de nodige patroontjes/lijntjes/kringeltjes op gezichten gezien. Een vriend van me leek heel mooi gesminkt :P

Toen ik begon te staren naar mensen kreeg ik later op de avond steeds meer 't gevoel dat ik na even staren ineenkeer wakker werd. Zo'n wakkerschrik gevoel terwijl je nog steeds voor die persoon staat. Alsof je je opeens beseft dat je goed van de wereld bent.. toen vond ik 't vervelend vaag worden en ff luchtje gaan scheppen/water bijvullen/even zitten.

Nou dat waren de mooie ervaringen van gisteravond wel weer haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Haha nice, hoewel het slecht voor je is, vind ik dit wel altijd geweldig als je dit meemaakt. Die hallucinaties zijn altijd zo enorm vet. Jammer genoeg komen ze altijd pas na een aantal en niet bij bijvoorbeeld de uitwerking. Daarom ben ik ook zwaar benieuwd naar MDA-pillen als ze weer eens op de markt komen.

Hoeveel had je in totaal op in hoeveel tijd? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:23 

Donateur

hallucinaties had ik ook na 3 kwart eekhoorntje xd overal rolstoelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
hallucinaties had ik ook na 3 kwart eekhoorntje xd overal rolstoelen :lol:

Moet je nagaan wat ik zag op Hard Bass :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:38 

Hardtraxxer

Haha, ja ik weet wel beetje waardoor ik die rolstoel zag. Dat andere podium had van die alluminium strips aan de zijkant enzo, denk dat dat heeft meegespeeld enzo :P En tja, smink en al die dingen zal wel met schaduw en licht enzo te maken hebben..

Ehm, waren om kwart over 10 begonnen met een klein lijntje pep. Was overigens mijn eerste keer, werd er wel lekker fit door in het begin, verder niet erg bijzonder imo. Toen we binnen waren om kwart over 11 halve eekhoorn en laatste kwartje om kwart over 4. Totaal was 2,25 en achteraf is dat weer veels te veel van het goede :P Die wakkerschrikmomentjes zijn namelijk niet echt cool.. ik kreeg echt 't idee dat ik controle verloor, en dat ik wegviel terwijl ik gewoon wakker was en dus pas na zo'n schrik in de gaten had dat ik maar dom stond te staren.. heel vaag in ieder geval.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:38 

Donateur

Zo ben weer ff helemaal klaar met die pleuriszooi. Toch genomen ondanks de stress en onrust die ik al weken heb... heeft me flink de kop gekost. Niet zozeer tijdens het spacen want dat ging prima, maar daarna... blegh. Vanochtend om de 2 minuten heftig in paniek, onrustig, zenuwachtig. Nu gelukkig iets beter.

Had ik niet moeten doen, maar goed, gebeurd is gebeurd. Nu de week doorkomen met Valeriaan en 5-htp, rust pakken en leren van deze domme fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:53 

Donateur

Zo dat is mooi klote daan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Zo, nieuwe planning gemaakt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:00 

Donateur

Chukkels schreef:

Nou vertel het eens?
elke week X en doordeweeks lsd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:00 

dawasiknie schreef:
Zo ben weer ff helemaal klaar met die pleuriszooi. Toch genomen ondanks de stress en onrust die ik al weken heb... heeft me flink de kop gekost. Niet zozeer tijdens het spacen want dat ging prima, maar daarna... blegh. Vanochtend om de 2 minuten heftig in paniek, onrustig, zenuwachtig. Nu gelukkig iets beter.

Had ik niet moeten doen, maar goed, gebeurd is gebeurd. Nu de week doorkomen met Valeriaan en 5-htp, rust pakken en leren van deze domme fout.

Gelukkig dat je et dan thuis pas had, anders was het nog kutter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Nou vertel het eens?

Volgens mij hadden wij hem net besproken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Nou vertel het eens?

Volgens mij hadden wij hem net besproken :/

Eens in de maand X en de rest van de tijd lsd? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

LSD gaat hem deze maand nog worden. En volgende maand. En die maand erop moet ik nog ff kijken.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:13 

Donateur

lsd lijkt me wel vet , vandaag waren de truffels ook geslaagd. Alles bewoog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

Vind je het gek? Hoeveel had je eigenlijk op? :P

Zit trouwens te twijfelen of ik 50mg of 75mg ga nemen bij m'n eerste LSD-trip :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:16 

Donateur

ik had 10 gram op en dan Atlantis ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
lsd lijkt me wel vet , vandaag waren de truffels ook geslaagd. Alles bewoog :lol:

Dacht dat ik had gelezen dat je het niet zo speciaal vond? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ik had 10 gram op en dan Atlantis ofzo xd

Nog nooit van gehoord lol. Maar heb me ook nog nooit ingelezen op truffels. Ik had Hawaii ofzo van paddo's, maar die hebben m'n ouders afgepakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:19 

Donateur

Nando schreef:
roberttt schreef:

Dacht dat ik had gelezen dat je het niet zo speciaal vond? :P

toen werkte het in. Maar daarna gingen we fietsen en werd het geniaal. Voelde me net een oude man.. Lastig uit te leggen.

Fietste door me oude wijk heen waar ik vroeger speelde als klein jongetje, ik zag dat weer helemaal voor me. En die maat van me ook :lol: hele tijd over vroeger. En zwaar spacen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Geniaal, en dat op een zondag overdag xd

Maar kan men het niet aan je zien dan dat je wat op hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:22 

Donateur

tsja we kwamen heel veel tegen XD heb geen idee, zag er niet vercrackt uit zoals normaal op een zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

En wat voor effecten had het precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:29 

Donateur

hmm alles bewoog maar typ morgen wel ff reportje nu niet veel zin in aangezien ik moet slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Is goed, ben benieuwd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 23:06 

roberttt schreef:
hmm alles bewoog maar typ morgen wel ff reportje nu niet veel zin in aangezien ik moet slapen.

Doe maar eens wil het volgend weekend gaan proberen :lol:
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic