Mensen! Gister op Superbash toch maar weer paar eekhoorntjes genuttigd!
Nog nooit zo lopen hallucineren. In het verleden wel eens dat ik dacht wat te zien, maar als je je erop focust, is het weer weg. Vanacht zag ik dus echt duidelijk een rolstoel tussen de mensen staan. Ook kon ik zo vaak met me ogen knipperen als ik wilde, maar ik bleef B-Front zien draaien met een paarse pet op en twee grote blauwe lichtgevende driehoeken als ogen
Verder ook nog regelmatig brilletjes gezien.. in die piekjes heb ik ook zelfs even geprobeerd om zo'n hallucinatie te sturen.. en 't vage was dat als ik even mn ogen sloot en me erop concentreerde en ik keek naar de persoon die voor me stond, zag ik dan ook daadwerkelijk een brilletje die heel langzaam verdween. Best grappige ervaringen dus

Ohja, ook nog paar minuten naar een kerel staan staren omdat ik dacht dat ie gewond was aan zijn oog, leek blauw en bloederig, zelfs van 30 cm afstand ofzo nog, bleek dus ook niet zo te zijn

Verder ook nog de nodige patroontjes/lijntjes/kringeltjes op gezichten gezien. Een vriend van me leek heel mooi gesminkt

Toen ik begon te staren naar mensen kreeg ik later op de avond steeds meer 't gevoel dat ik na even staren ineenkeer wakker werd. Zo'n wakkerschrik gevoel terwijl je nog steeds voor die persoon staat. Alsof je je opeens beseft dat je goed van de wereld bent.. toen vond ik 't vervelend vaag worden en ff luchtje gaan scheppen/water bijvullen/even zitten.
Nou dat waren de mooie ervaringen van gisteravond wel weer haha