Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:27 

Donateur

wesskeej schreef:
Gebruik gewoon geen drugs zoals mij :yay:

Door deze post mijn dagelijkse lach momentje weer gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:04 

Woohoo vanavond mogen we weer drugs gebruiken het is weekend :love: :corn: :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Gebruik gewoon geen drugs zoals mij :yay:

wesskeej schreef:
Woohoo vanavond mogen we weer drugs gebruiken het is weekend :love: :corn: :loving: :drool:

Hmm... Wat klopt hier niet? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:13 

Donateur

Inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:14 

Dat eerste heb ik niet getypt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:19 

Donateur

Wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:21 

Bewijs het maar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:25 

Donateur

Oké ff eten eerst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:31 

Donateur

Hier het bewijs :aww:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:36 

Heb je gewoon aangepast joh! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:46 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Heb je gewoon aangepast joh! :cry:

De drugs heeft je gewoon beetje labiel gemaakt, ene keer wil je niet.. andere keer kijk je er naar uit :drool: :P

Hier stond keta op de planning voor het weekend, maar dat gaat helaas niet meer door :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:46 

laatst was iemand op zoek naar een tijd machine toch?
ik heb mijne gevonden:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance helpt me ook niet van mijn drugsgebruik af hé. Nu heb ik weer kaartjes voor Defqon. Tja, dan moet ik maar weer hé... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:06 

Donateur

Ik ga wel nuchter naar Defqon als ik ga.
@ Chukkels moet jij op Ground Zero niet ook? Zware tijden haha...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 21:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik ga wel nuchter naar Defqon als ik ga.
@ Chukkels moet jij op Ground Zero niet ook? Zware tijden haha...

Ja Ground Zero ook al. Dan zit mijn 4 maanden break erop. Dan kan ik wel ff 2x in 2 weken tijd, lijkt me zo. Daarna toch weer pauze qua X. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:01 

Donateur

Kan makkelijk dan idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

Heb me echt misdragen deze week >.<
Alcohol, pep, wiet en paddo's in 1 week = heel leuk maar niet echt goed voor me :p
Hoeveelheid alcohol viel voor een carnavalsweek reuze mee, wiet was 2 hijsjes en pep was ook niet veel. Maar goed, nog steeds ongezond :/
Wel keihard genieten natuurlijk :D Vooral de paddo's, echt geniaal spul.

We hebben allemaal naar surrealistische kunst zitten kijken, echt een aanrader! Zie (en voel) je echt zoveel in dat er normaal niet is. Ook hele vette visuals gehad, neonpatroontjes enzo, zelfs door objecten enzo heen :D Enige minpunt was dat we naar buiten gingen (was er best mooi enzo), maar daar moesten we dus ook langs mensen lopen en ik scheet m echt keihard. Had er de rest van de trip wel een beetje spijt van af en toe.

Oja, ik zag ook nog overal trollface in de visuals enzo :lol: was echt vet grappig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 23:59 

Donateur

Ben trots op je James :thumbup: je leert het al :woot:

Ik ga morgen middag aan de truffels ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 00:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ben trots op je James :thumbup: je leert het al :woot:

Ik ga morgen middag aan de truffels ben benieuwd

Mijn truffels zouden nu eigenlijk klaar moeten zijn, maar mijn moeder heeft ze afgepakt :cry:
*jaloers*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 01:26 

geniaal james :P

btw, zocht net voor de gein naar pillen met een biggetje erop op pillreports, nou, die moet je dus niet hebben:
Pillreports schreef:
7pm: drop pill with my 2 other friends at a rave.
7:30- starts to kick in.Feeling happy
8:00-10:00: ROLLING BALLS!!feeling so extremely goood!!
10:30: i meet this girl thats on 5 pills so she's an expert i tell her what i take. She goes "no those are PIPED!! they make you feel good and then you feel like complete shit after!!" i say " i don't really care i feel soo good."
12A.M: i start to get completely cold in a 90 degree room...like I am ice cold..my friend feel me say my body temperature is diffrent from them.
12:30-1am: I try to chill out sit down relax. I feel like puking.
1AM: we leave the rave..STILL rolling BALLS!
1:30AM: i see shit when i close my eyes....scariest stuff u can ever imagine.
2am-6am: I get home...still cold...omfg i hear whispers telling me to be quiet. I see a witch on my ceiling...my breathing gets weird...I'm scared.I try going to the bathroom...i'm so messed up i forgot how to pee. Thought I was going to die that night...I rolled til about 6am. horrible horrible.
I diddn't end up sleeping for about 30 hours....rolled til 6 am.
HORRIBLE!!

COMEDOWN SUCKED! couldn't eat felt like puking all day! and tried sleeping which was very difficult!!

OVERALL this is the scariest experience i have ever had. DO NOT DO NOT purchase these!
PLUR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 02:40 

Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 08:05 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Alcohol, pep, wiet en paddo's in 1 week = heel leuk maar niet echt goed voor me :p
Hoeveelheid alcohol viel voor een carnavalsweek reuze mee, wiet was 2 hijsjes en pep was ook niet veel. Maar goed, nog steeds ongezond :/

We hebben allemaal naar surrealistische kunst zitten kijken, echt een aanrader! Zie (en voel) je echt zoveel in dat er normaal niet is. Ook hele vette visuals gehad, neonpatroontjes enzo, zelfs door objecten enzo heen :D Enige minpunt was dat we naar buiten gingen (was er best mooi enzo), maar daar moesten we dus ook langs mensen lopen en ik scheet m echt keihard. Had er de rest van de trip wel een beetje spijt van af en toe.

Oja, ik zag ook nog overal trollface in de visuals enzo :lol: was echt vet grappig :D

Valt allemaal wel reuze mee joh, ja alcohol en pep samen is niet lekker gezond en zou het zelf ook niet zomaar samen gebruiken alhoewel zovelen het wel doen maar snap het wel heb je nog een beetje de wazigheid erbij van alcohol, maar die wiet erbij zal heus niet zoveel kwaad kunnen en die paddo's ach dat zie ik niet eens als misdragen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 09:33 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:

Valt allemaal wel reuze mee joh, ja alcohol en pep samen is niet lekker gezond en zou het zelf ook niet zomaar samen gebruiken alhoewel zovelen het wel doen maar snap het wel heb je nog een beetje de wazigheid erbij van alcohol, maar die wiet erbij zal heus niet zoveel kwaad kunnen en die paddo's ach dat zie ik niet eens als misdragen :D

Wiet haha, wordt je zo wazig van in combi met alcohol :P
Pep en alcohol, wordt je naar schijnt ook retewazig van. :P

Paddo's zijn natuurlijk, dus zijn goed joh xd xd

Ik ga vanavond wss een halve eekhoorn nemen.
Kijken hoe ze mij bevallen.
Vandaag is een maand geleden sinds mijn laatste keer Xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 10:15 

Donateur

Hmm ja zou eigenlijk eerst ook niet meer pakken dan een hele maar heb nu zoiets van schijt :P We zien wel hoeveel het er worden, kan me op dit moment effe helemaal niks schelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:58 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier iedereen vanavond. Doe een extra dansje voor mij :yay:
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic