Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:43 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Maar toch vind ik het lullig dat deze filmpjes op internet komen. Natuurlijk het is leuk om te zien, maar laat deze mensen lekker spacen en zet ze niet op het internet. Ze genieten meer dan wie dan ook en hebben de tijd van hun leven en dan komt men aanzetten met filmpjes die zonder pardon op het net geplaatst worden. Zonde.

Nou van die in de trein vind ik het boeie, moet die maar niet in de trein zo te lopen doen op god weet welke shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:54 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Zoo die gasten spacen hem allemaal goed weg ! :D

Altijd genieten zulke filmpjes :lol:

Maar toch vind ik het lullig dat deze filmpjes op internet komen. Natuurlijk het is leuk om te zien, maar laat deze mensen lekker spacen en zet ze niet op het internet. Ze genieten meer dan wie dan ook en hebben de tijd van hun leven en dan komt men aanzetten met filmpjes die zonder pardon op het net geplaatst worden. Zonde.

Okee dat klopt ;) Maar daarom laat ik het ook maar niet zover bij mezelf komen! Dadelijk gaat een onbekende mij filmen en sta ik ineens de dag erop op dumpert/youtube of wat.. Gewoon voorkomen dus :thumbup:

Maar als het toch gebeurt.. tja dan deel ik je mening! Leedvermaak blijft leuk vermaak, totdat je zelf keer het slachtoffer bent :) Dus.. Zonde die filmpjes op het net
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:01 

Donateur

Tsja wat darkbeatz zegt, in de trein eigen schuld. Maar als ze op feesten filmen, vind ik echt triest.

Ik loop er ook vaak genoeg zwaar vertyfd bij, als je dat zou filmen heb je ook een hit op dumpert.. Zou echt te triest voor woorden zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:22 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Okee dat klopt ;) Maar daarom laat ik het ook maar niet zover bij mezelf komen! Dadelijk gaat een onbekende mij filmen en sta ik ineens de dag erop op dumpert/youtube of wat.. Gewoon voorkomen dus :thumbup:

Maar als het toch gebeurt.. tja dan deel ik je mening! Leedvermaak blijft leuk vermaak, totdat je zelf keer het slachtoffer bent :) Dus.. Zonde die filmpjes op het net

Ook alweer waar! Ik zou niet eens willen dat ik er zo bij loop, erg leuk om mezelf te vermaken en in hogere sferen te zijn, maar zo hoog dat hoeft nu ook weer niet :D Maar ik vind dat dat filmen en op internet plaatsen als leedvermaak wel inderdaad wat uit den boze is. Maarja, je moet maar niet overdrijven met drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Wow die gast in die trein gaat echt te ver. Wat zal hij in godsnaam gebruikt hebben? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:46 

Donateur

Ketamine ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:51 

Donateur

Denk het niet; denk gewoon te veel pillen :P keta wordt je meestal niet zo bewegelijk van,
tenzij hij misschien aan het combineren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:53 

Hardtraxx Addict

Volgens mij reageert de gebruiker op de 2e pagina van de comments.. (als het hem is natuurlijk)

''leuk om mezelf eens terug te zien ik zal jullie ff uit de droom helpen een mix van keta en pillen''
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:11 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Denk het niet; denk gewoon te veel pillen :P keta wordt je meestal niet zo bewegelijk van,
tenzij hij misschien aan het combineren is.

Van keta ga je alleszins niet zo doen, combi misschien wel, geen idee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Haha, mensen met teveel GHB gaan toch ook heel druk doen met hun hoofd en handen enzo ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:26 

Donateur

Mensen met teveel ghb gaan out ;) meende ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ook ja :P mja kijk dit filmpje maar xd http://www.dumpert.nl/mediabase/232051/ ... or_u_.html

Maar of het echt GHB is...

Dat bedoel ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:52 

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

Ook ja :P mja kijk dit filmpje maar xd http://www.dumpert.nl/mediabase/232051/ ... or_u_.html

Maar of het echt GHB is...

Dat bedoel ik :P

ziiet er wel leuk uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:53 

Bierkoning

roberttt schreef:

ik wel jah, maar was ook voor een groot deel de schrik denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:54 

Donateur

wil het wel voor je maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
roberttt schreef:

Ben je keer out gegaan door GHB? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:05 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
roberttt schreef:

Ben je keer out gegaan door GHB? :oh:

Nee niet echt out, maar ik viel zeg maar half om
het was zo: ik was bij inqontrol bij de IGI en iedereen was bij de mainstage, dus we waren maar met zn 3en ofzo, en 1tje ging pissen maar die kwam niet meer terug, en die ander ging ff drinken halen, dus ik was ff alleen daar, en we zaten een hele tijd te lullen met een paar gasten, en toen zei 1tje tegen me: wil je slokje van mij?
Dus ik zonder na te denken (was me 2e feestje) nam het aan, en ik proefte al meteen zon bittere smaak en een halve minuut later begon alles te tintelen en viel ik bijna om.
Toen ben ik strompelend naar zo'n hal gegaan waar je kon zitten tegen de hekken, en toen kwam gelukkig die vriend terug met 2 flesjes water, die heb ik toen rustig aan opgedronken en uiteindelijk ging het weer goed.
Maar was wel ff schrikken, had ook beetje hartkloppingen enzo en was heel erg paniekerig/schrikkerig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:06 

Donateur

was het geen ghb lijkt mij, als jij na 30 seconden al wat voelt.

En wat stom dat ze drugs weggeven :p zou ik nooit doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:08 

Bierkoning

roberttt schreef:
was het geen ghb lijkt mij, als jij na 30 seconden al wat voelt.

En wat stom dat ze drugs weggeven :p zou ik nooit doen xd

Jah ik weet ook nie precies wat het was, maar een paar anderen toen dachten aan ghb maar het was iig niet iets waar je vrolijk/blij/energiek/liefdevol etc. van werd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:29 

Pommer schreef:
Nee niet echt out, maar ik viel zeg maar half om
het was zo: ik was bij inqontrol bij de IGI en iedereen was bij de mainstage, dus we waren maar met zn 3en ofzo, en 1tje ging pissen maar die kwam niet meer terug, en die ander ging ff drinken halen, dus ik was ff alleen daar, en we zaten een hele tijd te lullen met een paar gasten, en toen zei 1tje tegen me: wil je slokje van mij?
Dus ik zonder na te denken (was me 2e feestje) nam het aan, en ik proefte al meteen zon bittere smaak en een halve minuut later begon alles te tintelen en viel ik bijna om.
Toen ben ik strompelend naar zo'n hal gegaan waar je kon zitten tegen de hekken, en toen kwam gelukkig die vriend terug met 2 flesjes water, die heb ik toen rustig aan opgedronken en uiteindelijk ging het weer goed.
Maar was wel ff schrikken, had ook beetje hartkloppingen enzo en was heel erg paniekerig/schrikkerig

zoiets had ik ook bijna bij Qlimax '10, vroeg ik aan zon kerel of ik wat van zn water mocht, nam ik zn fles aan, zei ie: het is vloeibare mdma hé.
ik: oh, nou dan laat maar.
hij: ik dacht dat je dat al door had

wuut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:35 

Bierkoning

jah en dan zeggen: ahaaa! ik ben van de politie, and your busted :evil:

(sorry teveel southpark gekeken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 01:09 

Hardtraxxer

Zaterdag op XXlerator weer eens aan de pep en op de after voor het eerst ketamine proberen, zin in! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 01:42 

Pommer schreef:

en vervolgens kapot geslagen worden

haha nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 11:10 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:

en vervolgens kapot geslagen worden

haha nee :P

Nee man, drugsgebruikers zijn lief, die slaan niet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:54 

Donateur

Citaat:
Gebruik 'designer drugs' loopt uit de hand

BRUSSEL - Er worden steeds meer 'designer drugs' geproduceerd. Dat zijn drugs die gemaakt worden op basis van bestaande geneesmiddelen. Ze zijn vooral bij jongeren erg populair. Instructies over hoe ze geproduceerd moeten worden, zijn op het internet te vinden.

Dat staat in het vandaag verschenen jaarverslag van de INCB, de drugsbestrijdingsorganisatie van de Verenigde Naties. Gezien de gezondheidsrisico's die bestaan bij misbruik van designer drugs roept de INCB regeringen op maatregelen te nemen om de productie, handel en misbruik van de middelen te voorkomen.

In het jaarverslag wijst de organisatie verder op het probleem van corruptie dat de strijd tegen de drugshandel ondermijnt. Dankzij de enorme bedragen die met de handel verdiend worden, kunnen criminelen in de bovenwereld infiltreren. De INCB roept op de strijd tegen de corruptie meer prioriteit te geven. (ANP/CBR)

Volgens mij hebben ze het hier over de research chemicals :/
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic